عمومیکسب و کار استانها

شکم بند زیر لباس مجلسی مردانه

گن نوعی لباس زیر است که اندام را صاف تر و تراشیده تر نشان می دهد. بیشتر خانوم ها در هنگام استفاده از لباس مجلسی زیبا و تنگ از استفاده می کنند تا چربی های اضافی آن ها را جمع کرده و اندام و ظاهر آن ها را زیبا تر نشان دهد. در واقع گن زنانه یک است که به شکل دهی و فرم بدن کمک می کند و شکل بدن را برای برجسته کردن منحنی های طبیعی به ویژه زمان هایی که لباس تنگ می پوشید ایجاد می کند. گن از ترکیب الاستین (اسپندکس) و پلی آمید (نایلون) تشکیل شده است تا رابطه ای جادویی بین فشرده سازی، کنترل و نرمی و راحتی فراهم کند.

برخی از برند ها گن های زنانه را در طیف وسیعی از سطوح فشرده سازی، از فرم دهی ملایم گرفته تا کانتورینگ سخت ارائه می دهند. گن ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی شکم، پهلو، ران و بازو را لاغرتر نشان می دهند. بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می شود. گن های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام های داخلی وارد می کنند، از این رو برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند.جهت خرید گن ساعت شنی آنچری میتوانید به فروشگاه انلاین ما مراجعه کنید.

ویژگی های گن مخصوص لباس مجلسی

یک مناسب برای زیر لباس مجلسی، گنی است که اندام را متناسب با فرم لباسی که دارید تغییر می دهد. بهتر است هنگام ، گن با کیفیتی را انتخاب کنید، زیرا اگر گنی ضخیم را انتخاب کنید از زیر لباس مجلسی شما آشکار می شود و نمای بدی خواهد داشت. همچنین هنگام خرید گن زنانه، گنی را انتخاب کنید که نسبتا راحت باشد و به هیچ وجه باعث آزردگی و درد بدن شما نشود.

انواع گن برای زیر لباس مجلسی

برای انتخاب گن برای زیر لباس مجلسی ابتدا باید با انواع آن آشنا شویم تا بتوانیم انتخاب مناسب تری داشته باشیم. انواع گن برای زیر لباس مجلسی عبارتند از: یا گن شکم و پهلو، گن شلوارکی یا لاغری ران پا، گن یکسره یا تمام بدن، گن ساعت شنی، گن بازو

ترکیب شورت زنانه و گن یکی از مدل های بسیار کاربردی و عالی از طراحان لباس زیر بوده است که به راحتی کار یک گن لاغری را انجام می دهد. شورت گن دار ترکیبی از یک شورت و گن است که ویژگی آن فرم دادن به بدن و پوشاندن و جمع کردن چربی ها است. شورت گن دار کشسانی بسیار بالایی دارد و سبب فشرده شدن چربی ها به داخل شده و به محض پوشیدن آن، سایز باسن، ران، شکم و زیرشکم و پهلو ها ۲ الی ۳ سایز کاهش می یابد. در واقع شورت گن دار از انواع شورت های فانتزی است که استفاده از آن معمولا برای زمان های خاص مانند شرکت در مهمانی و استفاده از لباس های مجلسی است.

با پوشیدن این شورت و فرم گرفتن عضلات باسن و جمع تر شدن شکم و پهلو، لباس مجلسی یا هرنوع لباسی که به تن دارید تن خور بهتری نیز پیدا می کند. در واقع با استفاده از شورت گنی، تمام پایین تنه تغییر کرده و اندام به طور کلی زیباتر به نظر میرسد. مزیت استفاده از شورت گنی این است که پوشش دهی بسیار خوب و تغییر در چند ناحیه از بدن را دارد و با استفاده از آن کل پایین تنه تغییر می کند. در صورتی که شورت گن دار کیفیت خوبی داشته باشد، راحت است و موجب حساسیت نمی شود.

این نوع از گن های لاغری، علاوه بر پوشش دهی شکم، تا بخش ران ها نیز امتداد دارد. به همین دلیل شکم و بخش ران را تحت فشار قرار می دهد تا فرم و شکل بهتری بگیرد. از گن شلوارکی یا لاغری ران پا، بیشتر زمانی استفاده می شود که علاوه بر افزایش وزن در بخش شکم، چربی اضافه نیز در ران های خود دارید این نوع گن لاغری بیشتر چربی شما را پنهان می کند.

Belly girdle under men's dress

گن یکسره یا تمام بدن

گن های یکسره یا تمام بدن، از بخش سینه شروع می شوند و تمامی بخش های بالا تنه همراه با باسن را پوشش می دهند. بنا به تنوعی که این مدل گن ها در خود دارند، گاهی این گن های لاغری تا بخش ران یا پایین تر از آن امتداد پیدا می کند. خانوم ها از این گن لاغری برای خوش فرم تر شدن استایل خود در زیر لباس استفاده می کنند. اگر می خواهید حداکثر فرم دهی همه جانبه را داشته باشید، این مدل از لباس های لاغری برای شما مناسب است. در اصل این نوع گن زنانه، نوعی کرست است. گن یکسره یا تمام بدن، بخش بالاتنه بدن را تحت فشار قرار می دهد و باعث می شود کمرتان باریک به نظر برسد و سینه هایتان خوش فرم تر از همیشه نشان داده شود.

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی گن ساعت شنی است، زیرا به بدن فرمی حالت ساعت شنی می دهد و بین بانوان طرفداران زیادی دارد. این گن بخش شکم و پهلو را جمع کرده و در کمر حالت باریکی ایجاد می کند. این مدل گن ۹ تا ۲۵ عدد فنر نگهدارنده می تواند داشته باشد تا از افتادگی شکم و پهلو جلوگیری کند. هر چه تعداد فنر ها بیشتر باشد متناسب با آن تعداد قزن نیز افزایش پیدا می کند، در نتیجه پوشش دهی بهتری هم خواهد داشت. در گن ساعت شنی به دلیل داشتن قزن های قابل رگلاژ، می توان این نوع گن را مطابق با سایز خود تنظیم کرد.

مشخصات بررسی تاپ ساعت شنی 27 فنره،6 قزنه لیدی کلمبیا

  • 6 ردیف قزن جهت تنظیم سایز
  • 27 ردیف فنر جهت رفع گودی کمر و اندام ساعت شنی
  • اولین برند و محصول 27 فنره
  • 100درصد لاتکس اصل کلمبیا
  • دارای پوشش ضد حساسیت
  • دارای سایز S,M,L,XL,2X,3X  رنگ کرم و مشکی
  • فرم دهی آنی ساعت شنی

ویژگی محصول پروتز باسن و بغل پا مدل کوتاه آنچری:

  •  دارای  4پدبرای حجم دهی ، باسن و بغل باسن
  •  این مدل حجم مناسبی برای استفاده روزانه دارد
  • قابل استفاده برای زیر انواع لباس مجلسی
  • جنس نانو و ضد حساسیت
  • پد ها قابلیت در آوردن را دارند

جمع بندی

گن زنانه انواع متفاوتی دارد که هرکدام از آن ها کاربرد خاصی دارند. هنگام خرید گن زنانه سعی کنید گنی را انتخاب کنید که استاندارد باشد و پارچه مرغوبی داشته باشد. زیرا ممکن است پوشیدن طولانی مدت برخی گن ها باعث بروز بیماری شود. همچنین برخی از پزشکان پس از جراحی هایی که در ناحیه شکم یا پهلو انجام می دهند، معمولا توصیه به پوشیدن گن می کنند. در انتخاب و خرید گن زنانه به طراحی، جنس، دوخت و قیمت آن توجه کنید. هنگام انتخاب گن برای زیر لباس مجلسی گنی را انتخاب کنید که برای تیپ بدنی شما راحت و موثر باشد.

دکمه بازگشت به بالا