عمومیکسب و کار استانها

رابطه محتوا با سئو در جذب توریست خارجی

رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم. رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.

مجموعه سئو در شیراز که با سالها سابقه درخشان و با همکاری کارشناسان حرفه ای و خلاق، در زمینه طراحی وب سایت، بهینه سازی و مشاوره سئو حرفه ای سایت، با بهترین قیمت و بیشترین امکانات به صورت کاملا تخصصی به شما عزیزان خدمات ارائه می دهد.

سئو سایت گردشگری چیست؟

سئو فرآیند افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجو است. زمانی که کاربران به طور آنلاین جستجو می‌کنند، لیستی از نتایج جستجوی مرتبط را مشاهده می‌نمایند. با توجه به این که 75 درصد از اشخاص به صفحه نخست نتایج نگاه می‌کنند، بسیار اهمیت دارد که رتبه وب سایت خود را با سئو سایت گردشگری بهبود بدهید. شما به کسب و کار خود کمک می‌نمایید با سرنخ‌هایی که علاقه بیشتری به خدمات شما دارند، ارتباط برقرار نماید. سئو جهت کمک به کسب و کار گردشگری شما برای ارتباط با سرنخ‌های باارزش‌تر بسیار اهمیت دارد.

سئو وب سایت گردشگری در تهران

با گسترش گوشی‌های هوشمند و همه گیر شدن اینترنت، مراجعه‌های حضوری به خصوص برای رزرو تورها و تهیه بلیط‌ها بسیار کم شده، در نتیجه جهت جلوگیری از کم شدن درآمد و حتی افزایش درآمد باید هرچه سریع‌تر وارد این فضای رقابتی شد. در کل زمانی که شخص خدماتی می‌گیرد، برای او راحت‌تر است که در اینترنت دنبال آن بگردد تا حضوری. اینجاست که سئو سایت گردشگری پراهمیت خواهد شد. شما می‌توانید با خیالی آسوده سئو گردشگری در تهران خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ ویرا بسپارید.

اهمیت وجود سئو سایت گردشگری

جایگاه گرفتن در موتورهای جستجو باعث افزایش درآمد شما خواهد شد، چرا که به شما کمک می‌نماید بیشتر دیده شوید، مثل این که شما در یک محله خوب کسب و کار سنتی خود را تاسیس نموده‌اید و تردد افراد در آن محله بسیار است و شما می‌توانید نیازهای آن‌ها را برطرف نمایید. ما در این مطلب، نحوه دستیابی به موفقیت در سئو سایت گردشگری را برای شما شرح خواهیم داد. بیایید با بعضی از حقایق و آمار و ارقام آغاز کنیم:

  • یک بررسی تحقیقاتی توسط Google در رابطه با رفتار “مسافران” نشان داده که درصد فراوانی از اشخاص روند سفر و رزرو خود را از طریق موتورهای جستجو شروع می‌نمایند.
  • بیشتر از 60 درصد مسافران در اینترنت درمورد سفر خود جستجو می‌کنند.
  • حدودا 39٪ از مراجعه کنندگان به وب سایت‌های گردشگری از طریق جستجو به سایت وارد می‌شوند.
  • 50درصد از درآمد سایت‌های گردشگری به صورت مستقیم از طریق ترافیک ارگانیک حاصل می‌شود.

12 ایده خلاقانه حوزه تولید محتوا برای سایت های گردشگری

به گفته گوگل، از آنجا که فرصت‌های زیادی وجود دارد؛ «اکثر مصرف‌کنندگان در لحظات جستجو تعهد تجاری ندارند. به‌عنوان مثال، 78٪ از مسافران تصمیم نگرفته‌اند در اوقات فراغت با کدام خط هوایی سفر کنند و 82٪ نیز سایت ارائه‌دهنده رزرو و مانند این‌ها را انتخاب نکرده‌اند».

با توجه به آنچه گفته شد خلاقیت در تولید محتوا برای سایت های گردشگری امر مهمی است و یک رقابت شدید در این زمینه وجود دارد. در ادامه به ایده‌های خلاقانه در این راستا می‌پردازیم:

  1. ایجاد یک برنامه بازاریابی گردشگری؛

ممکن است فکر کنید که این یک ایده خلاقانه بازاریابی محتوا نیست؛ اما ایجاد برنامه‌ریزی قبل از همه ایده‌ها قرار دارد زیرا پایه‌ای برای بقیه فعالیت‌های بازاریابی شما است. بدون داشتن یک برنامه بازاریابی مؤثر، شما فردی کور در راه رسیدن به مقصد خواهید بود. ایجاد یک برنامه بازاریابی گردشگری ممکن است مهم‌ترین کاری باشد که شما برای بازاریابی اینترنتی خود انجام می‌دهید.

انجام امور بدون داشتن برنامه‌ای در رسیدن به اهداف دشوار خواهد بود. به سختی می‌توانید کارهای خود را دنبال کنید، چرایی انجام کارها نامشخص است، حتی اگر مؤثر باشند!

مؤثرترین بازاریاب‌ها و آژانس‌های بازاریابی آن‌هایی هستند که برنامه‌ریزی مفصلی دارند که برای راهنمایی اقدامات بازاریابی خود استفاده کنند. ایجاد یک برنامه بازاریابی در تولید محتوا برای سایت های گردشگری به شما امکان می‌دهد تا مراحل گام به گام خود برای رسیدن به موفقیت را ترسیم کنید؛ بنابراین شروع به ایجاد یک سند استراتژی بازاریابی کنید که با تغییر استراتژی خود و بازار مرتباً آن را به روز می‌کنید.

مثلا یکی از استراتژی های جالب می تواند دسته بندی مقاصد و هدف های توریست ها باشد تا بتوانند به راحتی یک برنامه سفر خوب را در اختیار داشته باشند. چنین اقدامی را وبسایت همگردی انجام داده است. با ایجاد یک دسته بندی جالب که در آن حتی رستوران گردی نیز به عنوان یک آیتم در اختیار توریست قرارا داده می شود

تنظیم استراتژی لینک سازی خارجی

حالا که با اهمیت استراتژی لینک سازی خارجی آشنا شدیم، باید ببینیم از چه روش‌هایی می‌توان بک‌لینک دریافت کرد تا باعث بهبود SEO وب‌سایت شود. ازآنجایی‌که متخصصان سئو، دریافت بک‌لینک را از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه دهی موتورهای جستجو می‌دانند؛ تدوین یک استراتژی برای دریافت لینک‌های خارجی اهمیت زیادی دارد.

اما به یاد داشته باشید که در راه دریافت بک‌لینک از راه درست اقدام کنید تا به نتایج دائمی دست پیدا کنید. در این جا 4 روش برای دریافت لینک خارجی را با شما در میان می‌گذارم که ممکن است نیازمند صرف زمان باشند؛ اما به‌طورقطع تأثیرگذار هستند.

۱- محتوای یونیک و منحصربه‌فرد تولید کنید

هرچه وقت بیشتری را برای تولید محتوای غنی، باکیفیت و بی‌همتا صرف کنید، شانس دریافت لینک از همکارانتان در حوزه کاری خود را به‌صورت کاملاً طبیعی بالا می‌برید؛ زمانی که شما محتوایی تولید می‌کنید که منحصربه‌فرد است و مخاطبان بی‌شماری دارد، سایر تولیدکنندگان محتوا هم برای اعتبار بخشیدن به وب‌سایتشان به محتوای شما لینک می‌دهند تا منبع معتبری برای مقالات خود ارائه دهند.

بنابراین، شما باید بتوانید به‌صورت ارگانیک مخاطبان و سایر صاحبان کسب‌وکار را به خود جذب کنید. به این منظور می‌توانید از محتواهای همیشه سبز و بلند مانند آموزش تکنیک آسمان خراش در محتوا استفاده کنید تا امکان دریافت بک‌لینک را بالا ببرید.

۲- شبکه‌سازی کنید

ساختن ارتباطات با افراد چه در فضای کسب‌وکارهای حضوری و چه در بستر مجازی و برای کسب‌وکارهای آنلاین امری حیاتی است؛ فرقی نمی‌کند که شما روی برند شخصیتان کار می‌کنید یا دارای یک تیم و شرکت هستید؛ درهرحال ایجاد ارتباط با کسب‌وکارهای موفق در حوزه کاری‌تان می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

به این شیوه افراد خود تمایل پیدا می‌کنند که در محتوایشان به شما لینک بدهند؛ و حتی شما می‌توانید در عالم دوستی و رفاقت از آنها بخواهید تا موقعیتی فراهم کنند که به یکدیگر لینک بدهید و به رشد و توسعه شما کمک کنند.

۳- پست مهمان بنویسید

یکی از راه‌هایی که به‌نوعی به استراتژی دوم نیز برمی‌گردد نوشتن پست مهمان در وب‌سایت‌های دیگران است. به این منظور شما باید ابتدا شبکه‌سازی خوبی کرده و با کسب‌وکارهای مطرح در زمینه موضوعیتان ارتباط برقرار کرده باشید.

به این شیوه می‌توانید در وب‌سایت‌های دیگران پست با کیفیت و جذابی بنویسید که به‌نوعی تبلیغ کسب‌وکارتان باشد و حق مهمانی را نیز در برابر میزبان به جا بیاورد؛ چنین فضایی به شما امکان می‌دهد که در قالب پست مهمان به وبلاگ خودتان لینک بدهید؛ و یک لینک تروتمیز طبیعی دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا