عمومیکسب و کار استانها

رنگ كردن تخت خواب چوبي با اسپری

رنگ اسپری نوعی رنگ است که در قوطی فشار دارد و با قرار گرفتن دکمه شیر روی قوطی رنگ آزاد می شود. سطح صاف و یکنواخت آن با اسپری رنگ پوشانده شده و این رنگ بر خلاف رنگ های دیگر به سرعت خشک می شود.

اسپری رنگ انواع مختلفی دارد و قابل استفاده بر روی تمامی سطوح می باشد. در این مقاله به استفاده از اسپری رنگ روی سطوح چوبی می پردازیم. برای خرید و دیدن انواع اسپری رنگ با ما تماس بگیرید و به فروشگاه اینترنتی رنگ مراجعه کنید.

روش صحیح سمپاشی

قبل از شروع شلیک قوطی را تکان دهید.

برای رنگ آمیزی تمام قسمت ها 17 متر از آن فاصله بگیرید و این فاصله را کم و زیاد کنید.

کل منطقه را دو بار رنگ کنید.

بعد از خشک شدن رنگ اصلی دور دوم را شروع کنید.

سعی کنید سمپاش را زاویه دار نگه دارید تا روی یک نقطه تمرکز نکند.

ابتدا سطح مورد نظر را تمیز کرده و آلودگی را از روی آن پاک کنید. مرحله بعدی سنباده زدن سطح چوبی سرویس خواب است. قبل از رنگ آمیزی باید سمباده زد. می توانید از سمباده با ضخامت 120 استفاده کنید. مطمئن شوید که تمام قسمت ها را کاملاً سنباده بزنید، نه خیلی سفت، نه خیلی نرم، و از خراشیدن سطح خودداری کنید. سطح چوب رنگ بیشتری خواهد داشت. پس از اتمام کار سنباده، به یاد داشته باشید که هرگونه آلودگی سطحی را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و اجازه دهید سطح چوب خشک شود.

حالا شما آماده نقاشی هستید. باید حداقل در 3 مرحله انجام شود. نکته مهم این است که اگر سطح چوب شما تیره است، ابتدا یک یا دو لایه رنگ سفید بزنید. زیرا اگر رنگ پایه شما تیره است، استفاده از آن با رنگ اصلی می تواند تاثیر داشته باشد. بین هر دوز 30 دقیقه تا 1 ساعت صبر کنید. در نهایت از یک رنگ براق یا شفاف برای اتمام کار خود استفاده کنید. با هر دو دست روی سطح صاف بدوید.

رنگ را اسپری کنید تا خشک شود

زمان خشک شدن اسپری رنگ به عوامل مختلفی از جمله برند خریداری شده، محیط نگهداری اسپری رنگ، نحوه استفاده از پرایمر رنگ و تاریخ انقضا بستگی دارد.

اگر قوطی اسپری شما در محیط سرد نصب شده باشد، فلزی بودن قوطی اسپری به سرعت سرما را جذب می کند و باعث می شود رنگ داخل اسپری سفت شود و در هنگام پاشش به نازل بچسبد.

به طور کلی، هیچ راهی برای خشک کردن اسپری رنگ به جز انتظار وجود ندارد تمام رنگ های اعمال شده 12 تا 24 ساعت طول می کشد تا کاملا خشک شوند

دکمه بازگشت به بالا