علمی و پزشکیکسب و کار استانها

بهترین ایمپلنت کره ای دندان و قیمت آن

قیمت ایمپلنت کره ای سال 1401

قیمت ایمپلنت کره ای های این مطلب بصورت مداوم بروزرسانی می شود. قیمت های ایمپلنت کره ای مربوط به (سال 1401 ) می باشد. مقایسه قیمت انواع ایمپلنت کره ای. ایمپلنت کره ای در ایران بسیار مورد استقبال پزشکان قرار گرفته اند. دلیل استقبال گسترده از ایمپلنت های کره ای جنس و کیفیت عالی این نوع ایمپلنت های دندانی می باشد.

آمار بسیار بالای موفقیت ایمپلنت های کره ای از عوامل مهم در استفاده از این نوع ایمپلنت ها می باشد. همچنین قیمت ایمپلنت کره ای در سال 99 بسیار مناسب است و به همین دلیل بیماران زیادی از این نوع ایمپلنت استفاده می کنند. قیمت ایمپلنت کره ای در سال 1400 و در آبان ماه سال 1401 بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود.

ایمپلنت کره ای dio | ایمپلنت کره ای چاروم | ایمپلنت کره ای مگاژن

دو فاکتور اصلی که بر قیمت ایمپلنت تاثیر دارند عبارت اند از:

قیمت ایمپلنت کره ای بر اساس نوع ایمپلنت و قیمت پایه ایمپلنت بر اساس برند کشور سازنده. مطالبی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد طبق سر فصل‌های زیر ارائه میگردد پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله را مطالعه نمایید. قیمت ایمپلنت کره ای بر اساس نوع ایمپلنت

  • قیمت ایمپلنت بر اساس برند کشور سازنده ایمپلنت
  • انواع مختلف ایمپلنت کرهای با ضمانت
  • بهترین مارک ایمپلنت کره ای در ایران
  • ایمپلنت کره ای و سیگار 
  • آیا ایمپلنت دندان درد دارد ؟ 
  • آیا ایمپلنت کره ای خوبه یا نه ؟!
کاشت ایمپلنت کره ای بدون درد
جدول قیمت ایمپلنت های کره ای
نام برند ایمپلنت کشور سازنده قیمت ایمپلنت ضمانت
SNUC 5/500/000 —-
Sewon medix 6/500/000 2 سال
Cis 6/500/000 2 سال
Biotem 7/500/000 15 سال
Megagen 7/500/000 10 سال
Osstem 7/500/000 10 سال

خیلی مهم قیمت ایمپلنت کره ای های جدول بالا ، هزینه جراحی ایمپلنت و ایمپلنت شما به همراه روکش PFM می باشد. و ضمانت ذکر شده در جدول منظور ضمانت فیکسچر می باشد که بصورت شرکتی ارائه می گردد.

در صورت استفاده از روکش زیرکونیا مبلغ 1.000.000 تومان به مبالغ جدول بالا اضافه میشود.

در دندانپزشکی آرش غفوری بهترین جنس های ایملپنت کره ای مرود استفاده قرار می گیرد. در مشاوره رایگان تمامی هزینه ها توسط پزشک متخصص تعیین میگردد و هیچگونه هزینه ای به درمان شما اضافه نمیگردد. برای ویزیت رایگان و مشاوره رایگان شماره خود را در فرم زیر ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

سوالات مهم اما در مورد ایمپلنت کره ای سوالاتی همیشه در ذهن شما عزیزان هست که در ادامه به تمامی این سوالات جواب میدهیم. سوالاتی همچون:

قیمت ایمپلنت کره ای در تهران چقدر است؟

قیمت ایمپلنت کره ای کاملا بستگی به نوع ایمپلنت و جنس آن دارد. بصورت کلی قسمت ایمپلنت کره ای از مبلغ 3.000.000 الی 6.000.000 می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای Cis چقدر است؟

این برند ایمپلنت کره ای، در کنار قیمت مناسب، دارای درصد موفقیت بالایی است. قیمت حدودی این برند ایمپلنت کره ای 6.500.000 تومان می باشد.

بهترین نوع ایمپلنت کره ای کدام است؟

درخصوص بهترین نوع ایمپلنت کره ای نمی توان به طور قطع نظر داد و ترجیحا درباره این مورد از دندانپزشک متخصص ایمپلنت خود مشورت بگیرید. قیمت انواع ایمپلنت کره ای به صورت کلی در شرایطی که  تک پایه و یا برای فک کامل استفاده شوند متفاوت هستند. اگر دندان خود را از دست داده اید و برای کاشت ایمپلنت کره ای مردد هستید و بدنبال قیمت مناسب هستید؛ در ادامه این مطلب، قیمت انواع ایمپلنت کره ای در سال 1401 را مقایسه کرده ایم. با ما همراه باشید. ♥

ایمپلنت دندان نوعی درمان برای دندان های از دست رفته و بی دندانی است. ایمپلنت یکی از بهترین درمان برای بی دندانی است. ایمپلنت ساختار کارکردی شبیه به دندان طبیعی دارد و به همین دلیل دارای طول عمر بالایی می باشد. در ایمپلنت در درون فک، پایه ای از جنس تیتانیوم که به آن فیکسچر گفته می شود قرار داده می شود. این پایه درون فک قرار می گیرد و بعد از گذشت مدتی به استخوان جوش میخورد. سپس پلی بین پایه و روکش به نام اباتمنت قرار داده می شود و روکش بر روی آن نصب می شود.

انواع ایمپلنت کره ای در ایران

برند های متفاوت و زیادی برای ایمپلنت موجود است که هرکدام دارای کیفیت مخصوص خود هستند. ایمپلنت کره ای نیز یکی از انواع برندهای ایمپلنت هستند که در کنار قیمت مناسب، دارای کیفیت بالایی هستند و توانستند توجه افراد زیادی از جمله پزشکان متخصص ایمپلنت دندان را به خود جلب کنند.

ایمپلنت کره ای دارای برند های متفاوتی هستند که قصد داریم آن ها را به طور خلاصه معرفی کنیم و قیمت ایمپلنت کره ای را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ایمپلنت های کره ای برندهای زیادی دارند که در جدول های بالا بهترین آنها از لحاظ کیفیت و قیمت را برای شما شرح دادیم. یکی از دلایل استقبال خوب از ایمپلنت کره ای کیفیت و متریال ساخت آنهاست. ایمپلنت های کره ای علی الرقم کیفیت و جنس خوب دارای قیمت مناسب و ضمانت کافی هستند که باعث شده است تا پزشکان متخصص ایمپلنت دندان از ایمپلنت های کره ای برای کاشت دندان بیش از پیش استفاده کنند.

نکته مثبت نکته مثبت دیگری که در مورد ایمپلنت های کره ای مطرح است، میزان رضایت و موفقیت کاشت ایمپلنت دندان می باشد که دارای درصد بالایی نسبت به دیگر ایمپلنت های رایج می باشد و عوارض بعد از عمل بسیار کمتری دارند.

ایمپلنت کره ای ارزان

ایمپلنت های کره ای به دلایلی که در بالا ذکر شد توانسته اند در بازار ایران نسبت به دیگر برندهای ایمپلنت در بازار پیشی بگیرند.

ایمپلنت کره ای در بین مراجعه کنندگان و پزشکان ایران محبوبیت بسیار زیادی دارند و این محبوبیت بخاطر کیفیت عالی و درجه یک و قیمت مناسب ایمپلنت های کره ای می باشد. ایمپلنت های کره ای در حال حاضر در ایران قیمت بسیار مقرون بصرفه ای دارند که موقعیت خوبی برای کاشت ایمپلنت کره ای می باشد.

برندهای کره ای با توجه به کیفیت خوب، از نظر هزینه نیز بسیار مقرون بصرفه هستند. به علاوه شرط اول داشتن ایمپلنتی خوب و ماندگار انتخاب پزشک متخصص ایمپلنت است.

ایمپلنت کره ایSewon medix

ایمپلنت Sewon medix یکی از برندهای معروف ایمپلنت کره ای می باشد که در ایران موجود می باشد. این ایمپلنت ها قیمت های پایین تری نسبت به ایمپلنت های امریکایی و اروپایی می باشد و در عین حال دارای کیفیت مناسبی است. ایمپلنت کره ای sewon medix دارای 2 سال ضمانت می باشد.

قیمت ایمپلنت کره ای Sewon Medix  مبلغ 7.100.000 تومان می باشد که در جشنواره و تخفیفات ویژه دندانپزشکی آرش غفوری به مبلغ 6.500.000 عرضه می گردد.

قیمت ایمپلنت کره ای Sewon medix

برند ایمپلنت قیمت + روکش
Sewon medix 6/400/000

یکی دیگر از انواع ایمپلنت های کره ای، ایمپلنت کره ای Cis می باشدکه بسیار پرطرفدار هم هست. این برند ایمپلنت کره ای، در کنار قیمت مناسب، دارای درصد موفقیت بالایی است. ایمپلنت کره ای Cis دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد و در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قیمت ایمپلنت کره ای Cis مبلغ 6.500.000 تومان می باشد که در تخفیفات ویژه کلینیک دندانپزشکی آرش غفوری به مبلغ 5.400.000تومان عرضه می شود.

قیمت ایمپلنت کره ای Cis

برند ایمپلنت قیمت ایمپلنت + روکش
Cis 6/500/000

 ایمپلنت کره ای مگاژن یکی از ایمپلنت های معروف و پرطرفدار کره است.

این نوع ایمپلنت بعد از اینکه توسط کمپانی مشهور اشترومن خریداری شد، محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

قیمت ایمپلنت کره ای مگاژن

ایمپلنت مگاژن دارای انواع مختلفی است. این برند ایمپلنت دارای ضمانت 10 ساله می باشد.

برند ایمپلنت ایمپلنت + روکش
مگاژن 7/500/000

 

تحویل روکش موقت پس از جراحی

 قیمت ایمپلنت آستم

ایمپلنت کره ای برترین ایمپلنت کره ای می باشد، که دارای بالاترین نرخ موفقیت و پرفروش ترین ایمپلنت کره ای در جهان می باشد. کیفیت عالی فیکسچرهای ایمپلنت های Osstem این ایمپلنت را به یکی از مطمئن ترین و قابل اعتماد ترین ایمپلنت های جهان تبدیل کرده است. ایمپلنت آستم پرفروش ترین ایمپلنت دنیا می باشد که کیفیت عالی به همراه قیمت مناسب باعث این امر شده است.

قیمت ایمپلنت کره ای Osstem

کره ای آستم توسط انجمن غذا داروی آمریکا تایید شده است.

این برند ایمپلنت کره ای بواسطه کیفیت عالی ساخت و متریال های استفاده شده دارای 10 سال ضمانت می باشد.

برند ایمپلنت قیمت ایمپلنت + روکش
sstem 7/500/000

بهترین نوع ایمپلنت کره ای چیست ؟

 در خصوص بهترین نوع ایمپلنت کره ای نمی توان به طور قطع نظر داد و ترجیحا درباره این مورد از دندانپزشک متخصص ایمپلنت خود مشورت بگیرید. ما در مرکز دندانپزشکی آرش غفوری با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت در ایران و مجرب ترین پزشکان در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیز هستیم.

در این مرکز بهترین ایمپلنت های کره ای را ارائه میدهیم که شما عزیزان می توانید با ویزیت رایگان و تکمیل فرم موجود در همین صفحه شماره خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشاورین و متخصصین ما با شما تماس بگیرند.

برند ایمپلنت در موفقیت درمان چه تاثیری دارد؟

 درمان ایمپلنت درمانی، پیچیده است و به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد. از این فاکتور های میتوان به مهارت و تخصص دندانپزشک شما، سلامت فک و وضعیت جسمی شما و در نهایت به برند ایمپلنت شما بستگی دارد. مهارت و تخصص دندانپزشک شما می تواند، باعث می شود شما بهترین نتیجه را از درمان خود بگیرید.

همچنین درمان ایمپلنت، به علت اینکه استحکام آن به استخوان فک بستگی دارد به میزان سلامتی استخوان فک شما بستگی دارد. در صورتی که استخوان محل ایمپلنت، دارای ضعف باشد، از درمان های جانبی مانند پیوند استخوان و سینوس لیفت استفاده می شود.

ایمپلنت کره ای و سیگار کشیدن

آیا بعد از ایمپلنت دندان می توان سیگار کشید یا خیر ؟ آیا سیگار برای ایمپلنت ضرر دارد یا خیر ؟

همچنین عادت های روزانه مانند سیگار کشیدن میتواند سبب بروز مشکل در درمان شود و درصد موفقیت ایمپلنت را پایین بیاورد. بیماری هایی مانند دیابت و یا برخی بیماری های دیگر خود را باید با دندانپزشک خود درمیان بگذارید تا درصد موفقیت درمان شما به خوبی بررسی گردد. استعمال دخانیات و مواد مضر در دود حاصل از سیگار و قلیان مانع از جوش خوردن صحیح استخوان فک با ایمپلنت دندان می شود. آزمایشات بالینی نشان داده است که افراد سیگاری در مقایسه با افراد غیر سیگاری خیلی بیشتر در معرض خطر نارسایی استخوان هستند.

آیا ایمپلنت کره ای خوبه ؟

 بعد از فاکتور های بالا، به برند ایمپلنت می رسیم. متفاوتی در بازار ایران موجود می باشد. ایمپلنت های کره ای نیز در ایران به دلیل قیمت مناسب تر و پایین تر نسبت به بقیه برند ها و همچنین کیفیت مناسب آن، علت معروفیت این برند شده است. انتخاب برند ایمپلنت را بهتر است برای بهترین نتیجه به دندانپزشک خود بسپارید زیرا او با آگاهی بیشتر می تواند گزینه ها خوبی را به شما معرفی کند. اما بهتر است بدانید با توجه به کیفیت و قیمت ایمپلنت کره ای بهترین گزینه در حال حاضر ایمپلنت کره ای می باشد.

ایمپلنت دندان درد دارد ؟

سوالی که همیشه پرسیده می شود این است که آیا ایمپلنت دندان درد دارد یا نه ؟ 

داشتن درد در بین افرادی که نیاز به ایمپلنت دندان دارند همیشه یک نگرانی مشترک می باشد. کاشت ایمپلنت به تنهایی درد ندارد، به این دلیل که که بهمراه بیحسی موضعی انجام می شود و در حین کار دهان و دندان ها بیحس می باشند.

در درمان های دندانپزشکی بعد از انجام، برخی عوارض و ناراحتی هایی پیش می آید که این عوارض ناچیز دور از انتظار نیست. اما در عمل کاشت ایمپلنت دندان کره ای به دلیل اینکه ایمپلنت مراحل زیاد و پیچیده ای دارد باید بصورت کاملا برنامه ریزی شده و توسط متخصص باتجربه انجام شود تا عوارض بعد از ایمپلنت به حداقل و نزدیک به صفر برسد.

ما در دندانپزشکی آرش غفوری در جنت آباد با بهره مندی از کادری مجرب و حرفه ای و متخصصین دهان و دندان در خدمت شما عزیزان هستیم و در صورتی که در  کلینیک دندانپزشکی آرش غفوری در غرب تهران درمان ایمپلنت خود را انجام دهید، به دلیل وجود متخصصین حازق در زمینه دندانپزشکی، قطعا از ناراحتی های بعد از کاشت ایمپلنت خبری نخواهد بود.

بهترین مارک ایمپلنت کره ای در ایران

  • ایمپلنت کرهای اشترومن ITI Straumann

ایمپلنت کره ای ITI Straumann یکی از 5 تا برند بسیار عالی جهان است. این برند دارای تنوع قطعه بسیار زیادی است و همچنین قیمت بالایی دارد. البته پزشک متخصص ایمپلنتی که از این نوع ایمپلنت استفاده میکند نیز باید دارای مهارت و تبحر کافی باشد تا کاشت و استفاده از این نوع ایمپلنت با موفقیت روبرو شود.

  • ایمپلنت کره ای Neo Biotech

قیمت ایمپلنت کرهای  Neo Biotech  بسیار مناسب است و یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین قیمت مناسب آن است که باعث محبوبیت بسیار بالای آن شده است. در استفاده از این برند هم مانند دیگر برندها به مهارت کافی پزشک و مراقبت‌های لازم  بعد از کاشت ایمپلنت اشاره نمود.

یکی از معروف‌ترین برند DIO است. این نوع ایمپلنت زیر مجموعه شرکت  DSI است که جزو برترین شرکت‌هایی است که در کره جنوبی وجود دارد. که البته این شرکت انواع مختلفی از ایمپلنت را تولید میکند که میتوانند در مقابل ایمپلنت‌های اروپایی و آمریکایی قرار بگیرند. البته این برند پس از برند OSSTEM میتواند یکی از گران ترین قیمت ایمپلنت کرهای از گران‌ترین هزینه برخوردار باشد.

در ابتدا این برند ایمپلنت کره ای ضعف های زیادی داشت که در ادامه و طی مدت زمان کمی توانست بروزرسانی های لازم را انجام دهد. در حال حاضر قسمتی از سهام این شرکت به شرکت آمریکایی واگذار شد. ایمپلنت دندان Dio بعد از ایمپلنت کره ای Osstem دومین ایمپلنت کره ای گران قیمت می باشد.

این شرکت در سال 1995 تاسیس شده است. ایمپلنت کرهای OSSTEM جزو اولین برندهای آسیا است و در رده، ده ایمپلنت برتز جهان قرار میگیرد  که این برند دارای دو کارخانه در دو کشور آمریکا و آلمان است. این شرکت دارای 4 سیستم ایمپلنت با نام‌های  MS، US، SS و TS  است که در ایران اغلب از TS استفاده می شود.

این شرکت دارای تنوع بسیار بالایی در محصولات خود است بدین صورت که حتی برای بیماران دیابتی و امثال آنها از سطح CA استفاده میکند. جهت تهیه سطح CA فیکچسر را در محلولی به نام کلسیم کلراید قرار میدهند و به همین صورت نتیجه سطح فیکچسر هیدروفیل است که باعث میشود روند استخوان سازی بسیار با سرعت صورت بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا