علمی و پزشکیکسب و کار استانها

شستشوی صورت با ژل شستشوی مناسب با پوست تان

با افزایش سن در انسان، هیالورونیک اسید موجود در بدن کاهش یافته و در نتیجه‌ی این روند، طراوت و شادابی پوست نیز کاهش می‌یابد. با استفاده از مزوژل ها و در اثر افزایش هیالورونیک اسید طبیعی بدن، پوست طراوت و شادابی خود را باز می‌یابد.در این مقاله میخواهیم تعدادی از محصولات برای پاکسازی و مراقبت از پوست را به شما معرفی کنیم:

یک پوست شاداب و سالم نیاز به مراقبت دارد. اما آیا مراقبت پوستی به این معناست که هر روز صبح صورتمان را با یک صابون معمولی بشوییم؟ مسلما خیر. برای آنکه پوستتان سلامت باشد، باید توجه بیشتری به پوستتان داشته باشید. به بیان دیگر از هر محصول پاک‌کننده پوستی استفاده نکنید، چرا که ممکن است نتیجه عکس حاصل شود. به این ترتیب پوستتان دچار خشکی، یا حساسیت گردد. اما بهتر است بدانید که در میان انواع محصولات بهداشتی و پاک‌کننده پوست صورت، انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که به پوست آسیب نمی‌رساند و باعث رطوبت و تمیز شدن پوست می‌شود. اما در میان برندهایی که روز‌به‌روز در بازار بیشتر می‌شود، بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست خشک، چرب، نرمال و مختلط چیست؟ برای بررسی دقیق ژل شستشوی مناسب پوستتان، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه نمایید.

ژل شستشوی صورت چیست؟

ژل شستشوی صورت، یک محصول برای پاک سازی پوست است که بافت ژل مانندی دارد. اگر هنوز از صابون معمولی برای شستشوی صورت استفاده می‌کنید، بهتر است برای همیشه با آن وداع کنید. چرا که صابون خاصیت قلیایی دارد و ممکن است PH صورت را نامتناسب کند.

احتمالا پس از استفاده از صابون احساس می‌کنید که پوستتان بسیار تمیز است. با این حال صابون باعث می‌شود که چربی مفید یا سبوم پوست از بین برود. در نتیجه پوست به مرور زمان خشک و مستعد چین و چروک می‌شود.

ژل شستشوی صورت، ترکیبات آبرسان دارد و بسیار ملایم‌تر از صابون یا شوینده‌های صورت دیگر است. بنابراین تفاوتی ندارد که پوست خشک، چرب، معمولی، مختلط، حساس یا حتی مستعد آکنه داشته باشید. ژل شستشوی صورت برای همه مناسب است. همینطور باید گفت که این ژل حاوی ترکیبات گیاهی و چربی‌های مفید است.

فواید ژل شستشوی صورت چیست؟

اکنون که بیشتر با ژل شستشوی صورت آشنا شدید و تفاوت آن را با صابون و دیگر محصولات شستشوی صورت درک کردید، بهتر است بیشتر درباره فواید ژل شستشوی صورت بدانید. اینطور انتخاب بهتری پیش از خرید محصولات مراقبت پوستی خواهید داشت.

پاک کنندگی قوی

در صورتی که می‌خواهید صورتتان را به خوبی تمیز کنید، بهترین انتخاب، خرید ژل شستشوی صورت است. معمولا در منافذ پوستی، آلودگی و چربی جمع می‌شود. ممکن است این تجمع آلودگی به جوش یا آکنه تبدیل گردد. ژل شستشوی صورت با از بین بردن چربی اضافه و آلودگی، کمک می‌کند تا منافذ پوستی به خوبی تمیز شوند.

از بین بردن آکنه صورت

ژل شستشوی صورت می‌تواند یک انتخاب خوب برای افرادی که پوستشان مستعد جوش و آکنه است، باشد. در واقع ژل شستشوی صورت باکتری‌های مضری که باعث بروز آکنه شده‌اند را از بین می‌برد. اگرچه ژل شستشوی صورت یک پاک‌کننده ملایم است، اما در عین اینکه آلودگی و آکنه را پاک می‌کند، مانع ایجاد حساسیت می‌شود.

نرم و مرطوب شدن صورت

ژل پاک‌کننده صورت، خاصیت نرم‌کنندگی برای پوست دارد و مانع بروز حساسیت پوستی، خارش یا حتی التهاب می‌شود. در واقع این پاک‌کننده نه تنها باعث از بین رفتن آکنه، بلکه مانع بروز آکنه نیز می‌شود. برخی از این ژل‌های شستشوی صورت حاوی ترکیبات آبرسان هستند که باعث نرمی و رطوبت پوست می‌گردند.

نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت

در صورتی که می‌خواهید پوست تمیز و شادابی داشته باشید، توصیه می‌کنیم نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت را بهتر بدانید. ابتدا باید صورتتان را با آب ولرم (از آب داغ استفاده نکنید، چرا که باعث خشکی صورت و پوست می‌شود) بشویید.

مقدار کمی ژل شستشوی صورت را به نوک انگشتانتان بزنید و به آرامی صوتتان را با حرکت دایره‌ای ماساژ دهید. توصیه می‌کنیم به غیر از لب و چشم، تمام صورت، به‌خصوص روی بینی را تمیز کنید. در نهایت صورتتان را به خوبی با آب ولرم بشویید و با یک حوله بسیار نرم خشک کنید.

خاصیت دیگری که ژل شستشوی صورت دارد این است که شما می‌توانید ژل شستشوی صورت را با دیگر شویندهای صورت استفاده کنید. برای مثال شما می‌توانید پس از استفاده از ژل شستشوی صورت از میسلار واتر نیز بهره‌مند شوید. همچنین استفاده از تونر صورت پس از ژل شستشوی پوست نیز انتخاب مناسبی خواهد بود.

بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست خشک، نرمال، چرب و مختلط

ژل شستشوی صورت برای انواع نوع پوست همچون پوست خشک، چرب، مستعد جوش و آکنه، پوست مختلط و پوست عادی و نرمال مناسب است. اما کدام برند انتخاب بهتری است تا خرید ژل شستشوی صورت مناسبی را تجربه کنیم و پوستی تمیز و زیبا داشته باشیم. برای پاسخ به این سوال، برندهای معروف و موجود را در ایران بررسی می‌کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ژل شستشوی صورت نیوآ

نیوآ یک برند قدیمی و شناخته شده در ایران است و نیز طرفداران بسیاری دارد، چرا که این ژل شستشو مناسب انواع پوست و شستشوی روازنه صورت است و از رطوبت طبیعی پوست محافظت می‌کند و مانع خشک شدن پوست می‌شود.

ژل شستشوی نیوا حاوی عصاره گیاهی، از جمله خیار است که پوست را ویتامینه و مغذی می‌کند. در نتیجه آلودگی، آکنه و چربی اضافه و مضر از منافذ پوست پاک می‌شود و پوست سالم و شاداب می‌‌گردد.

ژل شستشوی صورت لدورا

مناسب افرادی است که می‌خواهند پوست خود را به صورت عمقی تمیز کنند. ترکیبات این شوینده گیاهی همچون موم عسل، عصاره انگور، ریشه توت سفید، آلانتوئین و منتول باعث می‌شوند که باکتری و آلودگی که در منافذ پوستی جمع می‌شوند، از بین بروند. از این رو پوست به خوبی پاکسازی، روشن و شفاف می‌شود.

ژل شستشوی صورت کامان

قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و در صورتی که صورت چرب و مستعد آکنه و جوش دارید، خرید ژل شستشوی صورت کامان را توصیه می‌کنیم. در ترکیبات این ژل شستشو پوست، هیالورونیک اسید وجود دارد که میزان رطوبت پوست را افزایش می‌دهد و به پاک کردن منافذ باز کمک می‌کند. علاوه بر این، ژل شستشوی صورت کامان به همراه با فرمولاسیون آبرسانی، باعث جوان سازی پوست نیز می‌گردد.

ژل شستشوی صورت بایودرما

ژل شستشوی صورت بایودرما، چربی یا سبوم اضافه صورت را از بین می‌برد، اما مانع خشک شدن پوست نمی‌شود. این ژل پاک‌کننده صورت، حاوی فرمولاسیونی است که در منافذ پوست نفوذ می‌کند و آلودگی و میکروب را از بین می‌برد. در صورتی که می‌خواهید صورتتان را به صورت روزانه پاک و تمیز کنید، خرید ژل شستشوی بایودرما یک انتخاب مناسب است، چرا که پوست را تمیز و درخشان می‌سازد.

ژل شستشوی صورت سینره

یکی دیگر از پرطرفدارترین محصولات مراقبت در ایران می‌باشد که حاوی عصاره مورینگا است که علاوه بر مرطوب کردن پوست، PH پوست را نیز تنظیم می‌کند. ژل شستشوی صورت سینره یک شوینده ملایم است که از پوست دربرابر آلودگی مراقبت می‌کند. این پاک‌کننده صورت، چربی اضافه پوست را پاک می‌کند و مانع ایجاد آکنه یا جوش می‌شود.

ژل شستشوی صورت هیدرودرم

، یک انتخاب مناسب برای افرادی است که پوستی مستعد جوش یا آکنه دارند. در واقع این ژل شستشوی صورت باعث پاکسازی پوست می‌شود و ایجاد جوش را مهار می‌کند. ترکیباتی همچون روغن درخت چای در این ژل شستشوی صورت هیدرودرم مانع التهاب یا قرمزی پوست می‌شود و پوست را به خوبی آبرسانی و لطیف می‌کند.

ژل شستشوی صورت لافارر

بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست چرب نی نی سایت | بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست خشک نی نی سایت | بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست خشک و حساس

حاوی عصاره آلوئه‌ورا، گلیسیرین، عصاره بید سفید و ترکیبات دیگر است که باعث از بین رفتن سطح آسیب دیده و بافت مرده پوست می‌شود. این ژل شستشوی صورت، پوست را پاکسازی می‌کند، بنابراین جوش‌های سرسیاه یا منافذ باز که محل تجمع آلودگی و چربی هستند، از سطح پوست پاک و حذف می‌شوند و پوست درخشان و تمیز می‌گردد.

ژل شستشوی صورت اَوِن

ژل شستشوی صورت اون فاقد صابون و پارابن است. بنابراین در صورتی که می‌خواهید شوینده‌ای تهیه کنید که پوستتان را خشک نکند، خرید ژل شستشوی صورت اون انتخاب مناسبی خواهد بود. این ژل شستشو نه تنها برای صورت، بلکه برای بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و چربی یا سبوم اضافه بدن را حذف می‌کند و باعث کنترل چربی طبیعی پوست می‌شود. این در حالی است که پوست پس از شستشو و پاکسازی دچار التهاب، خارش و قرمزی نمی‌شود.

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

با بافت لطیفی که دارد، فاقد پارابن، الکل و ترکیبات صابونی است و به همین دلیل پوست‌های حساس پس از پاکسازی دچار التهاب یا قرمزی نخواهند شد. ژل شستشوی صورت نوتروژینا حاوی هیالورونیک اسید است که یک پاک‌کننده مناسب نه تنها برای صورت، بلکه برای چشم و لب نیز محسوب می‌شود. در صورتی که میزان آب پوستتان کم است، این ژل شوینده صورت، به آبرسانی پوست نیز کمک می‌کند. وقتی صحبت از مراقبت از پوست به میان می آید، محصولاتی زیادی برای خرید و انتخاب وجود دارند و تشخیص این موضوع که کدام محصول لازم است؟ یا کدام با کیفیت است و به پوست آسیب نمی زند؟ ممکن است انتخاب را کمی دشوار کند. ژل شستشو صورت و تونر دو محصول مهم و ضروری در روتین پوستی هستند. اما شاید برخی افراد تفاوت این دو محصول را به طور کامل ندانند. استفاده از تونر در اولویت است یا ژل شستشو صورت؟ امکان دارد این سوال در ذهن شما نیز باشد. اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با تفاوت های و ژل شستشو آشنا شوید و همچنین با آگاهی بیشتری محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

ویدیو تفاوت تونر و ژل شستشو صورت بادی شاپ

تونر چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد. تونر صورت یک محصول مهم و ضروری در روتین پوستی می باشد که با تکمیل روند پاکسازی موجب برطرف شدن انواع آلودگی ها، ناخالصی ها و باقی مانده شوینده صورت روی پوست می شود. تونر با تنظیم ph پوست، صورت را برای استفاده از انواع محصولات مراقبت پوستی آماده می کند. علاوه بر این تونر ها در کنار پاکسازی پوست نقش مهمی در حفظ رطوبت، التیام، کنترل چربی و تقویت پوست صورت دارند.

ژل شستشو صورت چیست؟

در طول روز در پوست شما انواع آلودگی ها، ویروس ها، چربی و سلول های مرده جمع می شوند. برای برطرف کردن این آلودگی ها و حفظ سلامت و شادابی پوست لازم است به طور کامل آن را پاکسازی کنید. اینجاست که استفاده از ژل شستشو صورت مطرح می‌شود. متخصصان پوست توصیه می کنند قبل هر روتین پوستی استفاده از ژل شسشتو صورت اهمیت زیادی دارد زیرا پوست را پاکسازی کرده و آن را برای استفاده از دیگر محصولات آماده می کند. ژل های شستشو با قدرت پاکسازی بالا دارای بافت های متفاوتی مانند فوم، ژل و کرم می باشند. ویژگی این محصولات عبارت اند از:

  • فوم ها: مناسب برای افراد دارای پوست چرب، مستعد جوش و حساس
  • کرم ها: مخصوص پوست های خشک و حساس
  • ژل ها: این محصولات بر پایه آب هستند و برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند یکی از بهترین گزینه ها می باشند.

تفاوت تونر و ژل شستشو چیست؟

تونر و ژل شستشو صورت در عملکرد، مزایا، بسته بندی و مواد تشکیل دهنده با هم متفاوت هستند که در این مقاله به طور کلی به آن ها پرداخته خواهد شد تا شما بتوانید با شناخت بیشتری از این محصولات استفاده کنید. سلامت و شادابی پوست برای همه ی افراد به ویژه خانم ها اهمیت زیادی دارد. برای بهتر است دو بار در روز (صبح ها و عصر ها) پوستتان را با یک شوینده صورت مناسب شستشو دهید. این کار تاثیر زیادی در سلامت و شادابی پوست دارد. امروزه نیاز های پوستی افراد با یکدیگر یکسان نیست و هر فرد باید بر حسب نیاز پوستش روتین مراقبتی خاص خود را داشته باشد. در ادامه به بررسی تفاوت تونر صورت و ژل شستشو می پردازیم.

1- تفاوت تونر و ژل شستشو از جنبه عملکردشان

تفاوت اصلی تونر و شوینده صورت این است شوینده های صورت، پوست را از انواع آلودگی، ناخالصی، و گرد و غبار پاکسازی می کنند. در حالی که تونر صورت علاوه بر پاکسازی به تنظیم ph پوست، کنترل آکنه و کاهش خشکی پوست نیز کمک می کند. جالب است بدانید محصولات پاک کننده صورت، نور خورشید، شستن صورت با آب داغ، دوش گرفتن طولانی و رژیم غذایی نامناسب باعث برهم خوردن تعادل ph یا اسیدیته پوست می شود.

2- تفاوت تونر و ژل شسشتو در روتین روزانه

از دیگر تفاوت های این محصولات زمان استفاده از آن ها در روتین پوستی است یعنی ابتدا باید مواد آرایشی را از صورت پاک کنید و سپس از ژل شستشو استفاده کرده و پس از این مرحله با استفاده از یک تونر صورت متناسب با پوست روند پاکسازی را تکمیل کرده و سپس به سراغ محصولات دیگر نظیر مرطوب کننده، سرم و ضد آفتاب بروید.

3- تفاوت تونر و ژل شستشو در مواد تشکیل دهنده

ژل شستشو صورت حاوی ترکیباتی مانند پاک کننده پوست، مواد کف کننده و سورفکتانت می باشد. این ترکیبات آلودگی و چربی ها را برطرف کرده و سبوم اضافی را خارج می کنند. اما تونر ها فاقد این ترکیبات هستند و فرمولاسیون آن ها عملکرد آبرسانی، کاهش جوش، بستن منافذ و … را دارند که از این منظر کاملا با ژل شستشو متفاوت است.

4- تفاوت تونر و ژل شستشو در بسته بندی

تونر دارای بافت سبک، مایع و فاقد کف است اما ژل شستشو صورت بافت ژلی، کرمی و فومی دارد. امروزه ترکیبات این دو محصول برای انواع پوست متفاوت است.

تفاوت تونر با میسلار واتر

یکی از تفاوت های تونر و میسلار واتر در زمان استفاده از آن ها می باشد. این دو شوینده صورت مکمل های خوبی برای پاکسازی و تنظیم ph پوست می باشند. برای پاک کردن آرایش باید از میسلار واتر استفاده شود و سپس برای پاکسازی عمقی تونر مصرف می شود.

مراحل پاکسازی پوست از لوازم آرایشی

  1.  ابتدا یک پد آرایشی بردارید و به مقدار لازم میسلار واتر روی آن ریخته و به آرامی روی پوستتان ماساژ دهید. لازم نیست پس از استفاده از میسلار پوستتان را آبکشی کنید.
  2.  در مرحله دوم از یک شوینده صورت سازگار با نوع پوستتان استفاده کنید. صورت را با شیر پاک کن ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید.
  3.  پس از شیر پاک کن و میسلار نوبت تونر است. تونر ذرات آلودگی را برطرف کرده و ph پوست را متعادل می سازد.
  4.  تونر باید یک دقیقه روی پوست بماند.
  5.  پس از تونر می توانید از کرم مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید تا رطوبت مورد نیاز پوستتان تامین شود.
  6.  برای پاک کردن آرایش چشم و لب باید از محصولات مخصوص استفاده کنید. البته برخی از شیر پاک کن ومیسلار واتر ها برای دور چشم و لب هم مناسب هستند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به تفاوت های تونر و ژل شستشو بپردازیم. تا شما با شناخت بیشتری محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. اما توجه داشته باشید که تونر و ژل شستشو صورت کاملا با هم تفاوت دارند و نباید جایگزین یکدیگر شوند زیرا آثار متفاوتی روی پوست دارند. برای داشتن یک روتین پوستی مناسب باید آگاهی کامل از نوع و نیاز پوستتان داشته باشید تا بتوانید محصولات مورد نیازتان را انتخاب کنید. امروزه برند های مختلفی و و ایرانی را تولید و به بازار عرضه کرده اند. شما باید بر حسب نیازتان بهترین آن ها را تهیه کنید و یک روتین پوستی منظم داشته باشید.

خیر، این دو محصول شاید شباهت هایی با هم داشته باشند اما از نظر بافت، مواد تشکیل دهنده و عملکرد کاملا متفاوت هستند و تاثیرات مختلفی هم روی پوست دارند.

این محصولات کاملا با هم متفاوت هستند و همچنین مزایا و کاربرد خاصی برای پوست دارند که در روتین پوستی هر کدام در جایگاه خود لازم و ضروری می باشند.

با پیشرفت مردم در زمینه مراقبت از خود و آموزش‌ در زمینه زیبایی و تندرستی در سطح جوامع مختلف، اکنون مراقبت از پوست به عنصر مهمی در روتین‌های روزانه و برنامه‌های زیبایی تبدیل شده است. با این حال افزایش محبوبیت محصولات مراقبت پوستی و آگاهی بیشتر مصرف کنندگان نسبت به ویژگی‌ها و عملکرد آنها، به این معناست که تنوع محصولات مراقبت پوست بسیار گسترده شده است و انتخاب بین این همه محصول حتی گاهی گیج کننده است.

در بین این همه محصول کدام را انتخاب کنم؟ 

در این بین، محصولات شستشوی پوست، پایه و اساس روتین پوستی سالم و کامل را تشکیل می‌دهند. ممکن است در وهله اول گمان کنید که تمام محصولات تولید شده برای شستشوی پوست خاصیت و ویژگی‌های یکسانی دارند. اما تنوع گسترده این محصولات، نشان از تفاوت ویژگی‌های ساختاری، شیمیایی و عملکردی آنها دارد.
برای دستیابی به نتیجه مورد انتظار از مصرف شوینده‌ها، لازم است نوع مناسبی از آنها را در میان تولیدات متنوع از جمله پن‌های شستشو، صابون، ژل و فوم شستشو و … انتخاب کنید.

از عملکرد اصلی شوینده‌های مخصوص پوست صورت باخبر شوید

اسم «شوینده» به تنهایی گویای همه چیز است. شوینده‌های صورت برای پاکسازی کامل و عمیق منافذ پوستی شما طراحی شده‌اند. برخلاف صابون‌ها و شوینده‌های معمولی (که در حالت عادی می‌توانند پوست را دچار خشکی و پوسته ریزی کنند و با برهم زدن تعادل PH پوست، چربی محافظ آن را از بین ببرند)، محصولات شوینده فرمولاسیون خاصی دارند که ضمن تقویت پوست و سلول‌های پوستی، سلامت  پوست را تضمین می‌کنند.

عملکرد و ویژگی‌های شوینده با کیفیت را بشناسید

  • بهترین و باکیفیت‌ترین شوینده‌ها تا جایی که ممکن است از مواد طبیعی و ارگانیک استفاده می‌کنند و عصاره‌های گیاهی، بخش اعظم فرمولاسیون آنها را تشکیل می‌دهند.
  • استفاده از این محصولات شوینده، کمترین ریسک حساسیت پوستی و واکنش‌های آلرژیک را برای شما به دنبال دارند؛ همچنین در بهبود و رفع التهابات و قرمزی پوست نیز موثر هستند.
  • شوینده باکیفیت، منافذ پوستی شما را از آلودگی‌های محیطی، میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا، مواد زائد و چربی‌های اضافی پاک می‌کند.
  • حذف سبوم، یکی از اصلی‌ترین عملکردهای شوینده پوست به شمار می‌رود و همان طوری که می‌دانید این کار از ایجاد جوش و آکنه پوستی جلوگیری می‌کند.
  • خاصیت لایه برداری ملایم شوینده‌ها، سلول‌های مرده پوست را به مرور از بین می‌برد و شفافیت پوستتان را افزایش می‌دهد. شوینده‌های مرغوب از شکر به عنوان لایه بردار استفاده می‌نمایند. به کار بردن شکر به عنوان لایه بردار، از آسیب و خراش پوستی جلوگیری می‌کند و مانع از جذب عناصر مضر به کار رفته در فرمولاسیون شوینده‌ها می‌شود.
  • این شوینده‌ها اکثرا غنی از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست هستند و بنابراین نقش به سزایی در تامین نیازهای سلول پوستی شما دارند.

ژل یا فوم شستشو، کدام را انتخاب کنیم؟

به طور کلی، پاک کننده‌های فومی و ژلی می‌توانند محصولات موثری برای شستشوی هر نوع پوستی باشند. با این حال، هر دو نوع پاک کننده مزایا و معایب متمایزی دارند که باید قبل از تهیه و استفاده از آنها، ویژگی‌های هریک را با توجه به نیاز و جنس پوستتان به خوبی در نظر بگیرید. چرا که پاک کننده مناسب پوست علاوه بر سازگاری با جنس پوست و تامین نیازهای آن، ظاهری با طراوت و سالم را برای پوستتان به ارمغان می‌آورد.

فوم شوینده پوست صورت

پاک کننده‌های فومی، همانطور که از نام آنها پیداست، به راحتی روی سطح پوست تولید کف می‌کنند و برخی نیز هنگام خروج از پمپ اصلی، به صورت فوم خارج می‌شوند. فرمولاسیون این شوینده‌ها به گونه‌ای طراحی شده که به سرعت قادرند حباب و کف تولید کنند. قدرت فوم بخشی این شوینده‌ها، ویژگی است که آنها را از دیگر محصولات شستشوی پوست متمایز می‌کند.

فومی بودن این شوینده‌ها، میزان نفوذ آنها به منافذ پوستی را افزایش می‌دهد. نفوذ ذرات کفی این شوینده‌ها، می‌تواند کثیفی و آلودگی‌ها را از قسمت‌های عمیق منافذ خارج کند و همچنین با تامین مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز سلول‌های پوستی، و افزایش گردش خون در قسمت‌های مختلف پوست، باعث احیای پوست شما می‌شوند.

بسیاری از مردم این باور اشتباه را دارند که شوینده‌های فومی، باعث از بین رفتن چربی‌ طبیعی پوست می‌شوند و خشکی و پوسته پوسته شدن آن را در پی دارند. اما این امر تنها به دلیل استفاده از SLS (سدیم لوریل سولفات) است که بیشتر در شوینده‌های قدیمی کاربرد داشته است. استفاده از این ماده در بیشتر پاک کننده‌های امروزی منسوخ شده و جای خود را به عصاره‌های ارگانیک و گیاهی داده است.

فوم‌ها برای چه نوع پوستی مناسب هستند؟

  • فوم شستشو برای پوست چرب و مستعد آکنه

به طور کلی، فوم شستشو برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب است. اگر می‌خواهید از شر آکنه‌ها و سبوم اضافی پوست در امان بمانید، به شوینده‌ای نیاز دارید که بتواند منافذ پوستی را به صورت عمقی تمیز کند و شما را از شر آلودگی‌ها خلاص نماید. شوینده‌های فومی برای در این کار عالی عمل می‌کنند.

اگر پوستی چرب و مستعد آکنه دارید، فوم شستشوی ژوت، انتخاب مناسبی برای روتین پوستی شماست. این شوینده قدرت پاک کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد و منافذ پوست را به خوبی پاکسازی می‌کند. همچنین خاصیت لایه برداری این شوینده، سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و پوستی روشن و شفاف به شما هدیه می‌دهد.

عصاره آلوئه ورا به کار رفته در این پاک کننده، باعث آبرسانی پوست می‌شود و رطوبت مورد نیاز آن را در طول روز تامین و حفظ می‌نماید. وجود دکسپانتنول و کالاندولا در این فوم، موجب بهبود التهاب و حساسیت‌های پوستی می‌شود و با مصرف این فوم پوستتان درخشان خواهد شد.
برای عملکرد موثر و بهتر این محصول، توصیه می‌شود 2 بار در روز پوستتان را با این فوم شوینده ماساژ داده و بشویید.

  • فوم شستشو برای پوست خشک و حساس

برای دارندگان پوست حساس و ملتهب، استفاده از این فوم شستشو باعث تسکین التهابات و بهبود قرمزی پوست خواهد شد. فوم با نفوذ به عمق منافذ پوستی، ویتامین‌های مورد نیاز سلول‌ها را نیز فراهم می‌کند.

انتخاب شوینده موثر و مناسب برای پوست‌های خشک و حساس اغلب کار سخت و دشواری است. اما فوم شستشوی لافارر کار همه ما را راحت کرده است؛ این فوم فرمولاسیون ملایم و بسیار مغذی دارد و علاوه بر پاکسازی پوست، سلول‌های پوستی را به خوبی تغذیه می‌کند.
وجود دکسپانتنول در فرمولاسیون این شوینده، التهاب و خارش پوست را التیام می‌بخشد. عصاره شیرین بیان به کار رفته در این محصول هم، باعث روشن شدن و رفع لک‌های پوستی می‌شود.

ترکیب آلوئه ورا و گلیسیرین به کار رفته در فوم لافارر، رطوبت پوست را حفظ کرده و سلول‌های پوستی را آبرسانی می‌کنند. عصاره بابونه و آلفابیزابولول موجود در این شوینده، خاصیت ترمیم کنندگی، التیام بخش و ضد عفونی کننده فوق‌العاده‌ای را سبب می‌شوند.
استفاده روزانه و مداوم از فوم شستشوی لافارر، از واکنش‌ رادیکال‌های آزاد پوستی جلوگیری می‌کند. همچنین موجب افزایش کلاژن سازی و کاهش چین و چروک‌های ریز پوستی می‌شود.

  • استفاده از فوم شستشو، می‌تواند مواد آنتی اکسیدان را برای لایه‌های عمیق پوستی فراهم کند.
  • استفاده از شوینده‌های فومی به آب فراوانی احتیاج ندارد. بنابراین استفاده از آن برای سفر و یا مواقعی که وقت کافی برای شستشوی پوستتان ندارید، بسیار راحت‌تر از انواع دیگر شوینده‌هاست.

اگر به دنبال شوینده‌ای همه چیز تمام برای رفع تمام نیازهای پوستی‌تان هستید، ویتالیر مخصوص شماست. این فوم مقدار مناسبی ویتامین C را در فرمولاسیون خود جای داده‌است که خاصیت آنتی اکسیدان فوق‌العاده‌ای به این شوینده می‌بخشد و از فعالیت رادیکال‌های آزاد پوست نیز جلوگیری می‌کند. هیالورونیک اسید موجود در این محصول افزایش قدرت کلاژن سازی پوست را به دنبال دارد و خاصیت ضد پیری فوق‌العاده‌ای را برای پوست ارائه می‌دهد. تاثیر توامان این دو ماده، افزایش تنفس سلولی پوست را به دنبال دارد که باعث طراوت و شادابی بیشتر آن می‌شود.

فرمولاسیون خاص فوم شستشوی ویتالیر، باعث تعادل PH پوست است و مقدار چربی آن را نیز تنظیم می‌کند. این محصول فاقد پارابن و هرگونه مواد حساسیت زاست و با استفاده از آن دچار التهاب و واکنش‌های آلرژیک نمی‌شوید.
ویژگی متمایز کننده این محصول، پمپ سیلیکونی آن است که براش بسیار نرم و کاربردی دارد. این براش باعث افزایش نفوذ فوم به منافذ پوستی می‌شود و پاکسازی عمیق‌تر و کامل‌تری را ارائه می‌هد. ترکیبات مغذی و ملایم این فوم، بهره بردن از آن را برای انواع پوست امکان پذیر می‌نماید. استفاده از این محصول 2 بار در روز برای پاکسازی پوست از انواع آلودگی‌ها توصیه می‌شود.

ژل شستشوی پوست صورت

ژل‌های شستشو، نوع دیگری از پاک کننده‌های پوست صورت هستند که طیف متنوع و گسترده‌ای را در میان محصولات آرایشی بهداشتی به خود اختصاص می‌دهند. ژل ها از نظر بافت و ظاهر کاملا با فوم شستشو متفاوت هستند؛ این محصولات بافت با قوام و شفاف‌تری دارند و مقدار کمی کف تولید می‌کنند و برخی دیگر از انواع ژل شستشو، اصلا کف تولید نمی‌کنند.

قدرت پاک کنندگی این دست از محصولات نسبت به فوم‌ها بسیار ملایم‌تر است. از این رو می‌توانند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای پوست‌های حساس و مختلط باشند. با این حال، پاکسازی ملایم‌تر لزوما به معنی کم اثر بودن نیست؛ در واقع می‌توان ژل‌های شستشو را به عنوان پاک کننده‌های پوست و منافذ پوستی در نظر گرفت که بدون از بین بردن چربی و باکتری مفید پوست، عملکرد مناسبی را در شستشو و پاکسازی ارائه می‌کنند.

فرمولاسیون شوینده‌های ژلی، بر پایه آب طراحی شده و معمولا از مواد ملایم‌تری همچون عصاره گل، درخت یا روغن‌های گیاهی در ترکیب آنها استفاده می‌شود. به کار بردن این دست مواد در ترکیب ژل‌های شستشو ویژگی‌ مثبت این شوینده‌ها است. برای مثال، بسیاری از این محصولات بوی خارق‌العاده از خود به جا می‌گذارند، باعث درخشش و شفافیت پوست می‌شوند و در تنظیم PH پوست عالی عمل می‌کنند.

خصوصیات کلی ژل های شستشوی صورت 

  • ژل شستشو شوینده بسیار ملایمی است که برای هر نوع پوستی مناسب است. اما استفاده از آن بیشتر به افرادی که پوست خشک و حساسی دارند توصیه می‌شود.
  • این پاک کننده‌ها قدرت آبرسانی خوبی دارند و به هیدراته نگه داشتن پوست در طول روز کمک می‌کنند.
  • قسمت عظیمی از فرمولاسیون این محصولات را مواد طبیعی و ارگانیک تشکیل می‌دهند. از این رو احتمال ایجاد حساسیت با استفاده از ژل شستشو به حداقل می‌رسد.
  • برای استفاده از ژل شستشو نسبت به فوم‌ها، به آب بیشتری نیاز دارید.
  • فرمولاسیون ژل‌ها به گونه‌ای طراحی شده که برای تاثیرگذاری بیشتر و پاکسازی عمقی پوست، لازم است هنگام استفاده، ژل را برای دقایقی روی پوستتان ماساژ دهید.

ژل‌های شستشو برای چه نوع پوستی مناسب هستند؟

اگرچه ژل‌ها با قدرت و کیفیت فوم‌ها نمی‌توانند منافذ پوستی را کاملا پاکسازی کنند، اما استفاده از آنها هنوز می‌تواند در کمک به بهبود التهاب و آکنه پوست‌های چرب و حساس مفید واقع شود. در فرمولاسیون بسیاری از پاک کننده‌های ژلی مواد آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده به مقدار مناسبی وجود دارد، از این رومی‌توانند رشد میکروارگانیسم‌های پوست را به خوبی کنترل کنند و از ایجاد جوش و آکنه‌های چرکی جلوگیری نمایند.

ژل شستشوی پلزنت، پاک کننده‌ای خارق‌العاده برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه است. پایه فرمولاسیون این شوینده را، عصاره ارگانیک و گیاهی برگ درخت گز تشکیل داده و این عصاره، خاصیت آنتی اکسیدان عالی دارد که ضمن محافظت از سلامت سلول‌های پوستی، از فعالیت رادیکال‌های آزاد در تخریب سلول‌ها جلوگیری می‌کند.
از طرفی با خاصیت آبرسانی موثر خود، باعث حفظ آب و رطوبت در ساختار پوست شده و در طول روز، پوستتان را هیدراته و شاداب نگه می‌دارد.

ماده موثر و فوق‌العاده دیگری که در ترکیب این شوینده به کار رفته، سالیسیلیک اسید است. خاصیت اسیدی این ماده باعث تنظیم PH پوست است و میزان چربی سطح پوست را تنظیم و کنترل می‌نماید. سالیسیلیک اسید خاصیت لایه برداری و روشن کنندگی معجزه آسایی دارد؛ از این رو موجب از بین رفتن لک و جای جوش می‌شود و شفافیت پوستتان را افزایش می‌دهد.

این محصول از ایجاد جوش و آکنه‌های جدید ناشی از فعالیت باکتری‌ها و یا تجمع چربی و سبوم جلوگیری می‌کند. برای حصول بهترین نتیجه، 2 بار استفاده روزانه از این محصول در روتین مراقبت پوست، توصیه می‌شود.

  • ژل شستشو برای پوست خشک و حساس

اگر پوست بسیار حساس و خشکی دارید که بلافاصله بعد از شستشو دچار خشکی و پوسته ریزی می‌شود، انتخاب ژل شستشو به عنوان شوینده، بهترین گزینه ممکن برای شماست. همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، ژل‌های شستشو بر پای آب تولید شده‌اند و از این رو سبب خشکی پوست نمی‌شوند. این پاک کننده‌ها با حفظ رطوبت پوست به هیدراته ماندن آن نیز کمک می‌کند.

ژل شستشوی یونی لد، محصولی غنی از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی است که مخصوص پوست‌های خشک و حساس تولید شده است. فرمولاسیون این محصول بر پایه مواد گیاهی و ارگانیک طراحی شده و حاوی عصاره آلوئه وراست. آلوئه ورای موجود در این محصول، رطوبت پوست را حفظ می‌کند و باعث آبرسانی عمقی سلول‌های پوستی می‌شود؛ بنابراین مانع خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می‌شود و در طول روز آن را هیدراته نگه می‌دارد.
ویتامین E موجود در این محصول، باعث تقویت سلول‌های پوستی و افزایش قدرت کلاژن سازی پوست می‌شود و خواص ضد پیری فوق‌العاده‌ای به این شوینده می‌دهد.

PH اسیدی این پاک کننده پوست، موجب حفظ تعادل چربی پوست می‌شود و ضمن حفاظت از چربی و باکتری مفید پوست، از تولید بیش از حد چربی و سبوم در منافذ نیز جلوگیری می‌کند. این محصول فاقد مواد عطری، الکل، پارابن و هرگونه ماده حساسیت‌زاست.

شما کدام شوینده را باید استفاده کنید؟

در نهایت تصمیم استفاده از فوم یا ژل شستشو کاملا به جنس و نیاز پوستتان بستگی دارد. اما اگر مطمئن نیستید که چگونه بهترین شوینده پوست را برای صورتتان انتخاب کنید، توصیه‌های تخصصی ذکر شده در ادامه مقاله می‌توانند به تسهیل تصمیم گیری شما کمک کنند:

  • اگر قبلا از هیچ نوع پاک کننده‌ای استفاده نکرده‌اید یا به تازگی در حال ساختن روتین پوستی مناسبی برای خودتان هستید، بهتر است با فوم شستشو شروع کنید. حتی اگر پوست حساسی دارید، استفاده از فرمولاسیون ملایم فوم‌ها می‌تواند برای شروع کار مناسب باشد.

علاوه بر این، پاک کننده‌های فومی به دلیل قدرت بالای پاکسازی منافذ پوستی، معمولا انتخاب بهتری هستند. اگر پس از چند بار استفاده پوستتان دچار حساسیت، التهاب یا خشکی شد می‌توانید آن را با ژل شستشو جایگزین نمایید.

  • قدرت بالای پاک کننده‌های فومی ممکن است باعث احساس گزگز و سوزن سوزن شدن در سطح پوستتان شود. اما لازم است بدانید این احساس کاملا طبیعی است و خطری سلامت پوستتان را تهدید نمی‌کند.
  • شوینده‌ای را انتخاب کنید که نیازهای خاص شما را در روتین پوستی‌تان به خوبی برطرف کند. به عنوان مثال، اگر پوست واقعا چرب یا مستعد آکنه دارید، انتخاب شوینده‌های لایه بردار فومی بهترین انتخاب ممکن برای شماست.
  • اگر پوست معمولی دارید و درگیر جوش و آکنه نیستید، می‌توانید از شوینده‌های فومی مغذی و ویتامینه استفاده کنید. این شوینده‌ها علاوه بر تامین نیازهای سلول‌های پوستی، موجب آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست نیز می‌شوند.
  • در نهایت مطمئن شوید که ژل یا فوم شستشو را با سایر محصولات مراقبت پوست با کیفیت ترکیب کنید. پاک کننده‌ها اگرچه پایه روتین پوستی را تشکیل می‌دهند، اما به تنهایی برای به دست آوردن پوست سالم و شفافی که شایسته آن هستید کافی نیستند.
  • استفاده روزانه از محصولات مراقبتی مثل سرم و ماسک‌های تقویت کننده پوست، تاثیر عملکرد شوینده‌ها را افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که پاکسازی و شستشو، اساس کلی روتین مراقبت از پوست شماست. به همین دلیل بایستی 1 تا 2 دقیقه کامل را صرف ماساژ دادن شوینده مورد استفاده خود روی سطح پوستتان کنید. این کار به بهبود گردش خون پوست کمک می‌کند و بر افزایش اثر شوینده‌ها نیز موثر است.
  • یکی از روش‌های مراقبت از پوست شستن روزانه صورت و پاک کردن آلودگی از روی آن می‌­باشد. افراد از روش­‌های مختلفی استفاده می‌­کنند که ممکن است از روی عادت یا از روی آگاهی باشد اما این مسئله اهمیت دارد که از چه روشی و از چه طریقی برای این کار بهره می­‌گیرند هر چند که بنظر ساده بیاید. قرار گرفتن در محیط‌­های آلوده، استفاده از مواد آرایشی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و موارد دیگر ما را ملزم می‌­کند که برای حفاظت از پوست صورت خود اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.
  • از این­‌رو تصمیم گرفتیم تا درباره ضرورت و طریقه استفاده از  مطالبی را به اختصار ارائه دهیم. باید بدانید که طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت تا حد زیادی مربوط به شناخت نوع پوستتان می­‌باشد. دانستن این موضوع به شما کمک می‌­کند که بهترین شوینده یا ژل شستشوی صورت را انتخاب کنید.
  • ضرورت استفاده از ژل شستشوی صورت چیست؟

  • ژل شستشوی صورت از جمله محصولات مراقبتی می­‌باشد که خانم­‌ها و آقایان هر دو به آن نیاز دارند زیرا صورت هر فرد در معرض محیط بیرونی قرار دارد و بسیار حساس و آسیب‌­پذیر است. علاوه بر آن، صورت نقش مهمی را در زیبایی افراد به عهده دارد، پوست صورتی که پر از جوش و آکنه یا لکه­‌های پوستی است مورد رضایت هیچ کس نیست و همه ما دوست داریم تا شاداب، جوان و زیبا بنظر برسیم.
  • امروزه محصولات مراقبتی زیادی برای از سوی شرکت‌­های مختلف برای انواع مختلف پوست تولید می‌­گردد از جمله شوینده­‌های ژلی که وظیفه پاکسازی صورت و جلوگیری از بیماری و حساسیت­‌های پوستی را دارند. در اینجا طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت را با توجه به نوع پوست بیان می­‌کنیم. ناگفته نماند زمانی که صورت خود را با محصولات آرایشی مانند کرم­ پودر و امثال آن پوشانده‌­اید بهتر است با محصولات پاک­‌کننده آرایش، آنها را پاکسازی کرده سپس از ژل شتشوی صورت استفاده کنید؛ این کار به لطافت و درخشندگی پوست شما کمک می­‌کند. این یکی از نکات طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت است.
  • ژل شستشوی صورت متناسب با نوع پوست صورت

  • ژل شستشوی صورت با توجه به فرمولاسیون سازگار با پوست می­‌تواند یک جایگزین مناسب برای صابون باشد. طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت بسیار راحت می‌­باشد. کافیست صورت خود را خیس کرده و مقداری از ژل شستشوی مناسب پوست صورت خود را بصورت دورانی بر روی صورت خود ماساژ دهید تا کف کند و بعد از چند دقیقه صورت خود را آبکشی کرده و با یک دستمال یا حوله نرم خیسی صورت خود را بدون وارد کردن فشار بگیرید. اما یکی از اشتباهات رایج در بین مصرف­‌کنندگان استفاده از محصول نامناسب با پوست می­‌باشد.
  • از آنجایی که پوست صورت به انواع پوست خشک، چرب، معمولی و مختلط تقسیم می­‌شود و هر نوع پوستی از لحاظ ویژگی با دیگری متفاوت می­‌باشد بنابراین واکنش آنها در برابر محصولات بهداشتی از جمله شوینده‌­ها نیز می‌­تواند متفاوت باشد.
  • براق بودن غیرطبیعی صورت، نماندن آرایش روی صورت و وجود آکنه و جوش از نشانه‌­های پوست چرب می‌­باشد و شستشوی صورت با شوینده­‌های قوی و نامناسب باعث تحریک پوست و خشکی آن خواهد شد. اگر بخواهیم محصولی در این زمینه معرفی کنیم می­‌توانیم به ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Gentle purifier مخصوص پوست چرب اشاره کرد.
  • این محصول شاداب کننده، تسکین کننده، آبرسان، ضدالتهاب، فاقد مواد صابونی و مواد جوش‌­زا می­‌باشد. یکی از مواردی که باید در طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت به آن توجه کرد این است که باید از ورود این دسته محصولات به داخل چشم جلوگیری کرد.
  • اگر صورت شما بعد از شستشو پوسته پوسته یا دچار التهاب می‌­گردد باید محصولی را انتخاب کنید که فاقد الکل و دارای نرم‌­کننده ملایم باشد. همچنین پوست خشک در فصل سرد حساسیت و شکنندگی بیشتری نشان می‌­دهند. شما می‌­توانید محصولی را انتخاب کنید که مناسب با فصل باشد.
  • طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت خشک این است که بعد از این که صورت خود را با ژل مناسب شستشو دادید و خیسی صورتتان را گرفتید از مرطوب­‌کننده­‌های مناسب بهره بگیرید؛ همچنین آب نه خیلی سرد و نه خیلی گرم باشد و زیادتر از حد معمول از این محصولات استفاده نکنید
  • . ژل شستشو و آبرسان صورت مورینگا امو مخصوص پوست خشک و حساس، حاوی روغن گیاهی مورینگا، آرگان، دانه آفتابگردان و مناسب برای پاکسازی آلودگی­‌های محیطی و آرایشی یکی از این دسته محصولات می‌­باشد.
  • این نوع پوست از میزان رطوبت و چربی متعادلی برخوردار است. رنگی مطلوب و روشن دارد اما با گذشت زمان و افزایش سن فرایند خشک شدن در آن پدیدار می­‌شود.
  • از این­‌رو باید از محصولات مراقبتی مناسب استفاده کرد. ژل شستشوی صورت لافارر برای پوست­‌های معمولی، دارای اثر لایه‌­برداری، رفع جوش‌­های سرسیاه، جلوگیری از رفع آکنه و حاوی عصاره آلوئه ­ورا، گلیسیرین، عصاره خار مریم و بیولین یکی از محصولات مورد نظر می­‌باشد.
  • این نوع پوست ترکیبی از پوست چرب و لکه‌­دار و همین­ طور پوست معمولی و خشک می­‌باشد. ژل شستشو صورت الارو مناسب پوست­‌های مختلط و مستعد آکنه، ضد التهاب، عدم ایجاد خشکی و کشیدگی، کمک به درمان آکنه، پاکسازی سلول­‌های مرده پوست و از سوزش و خشکی پوست جلوگیری می­‌کند.
  • در این مطلب سعی کردیم تا شما را با طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت برای انواع پوست آشنا کنیم و بیاد داشته باشید که همیشه محصولی را خریداری نمایید که فرمولاسیون آن با پوست شما سازگار باشد و با توجه به گزینه‌­های متنوعی که در بازار موجود می‌­باشد در زمان خرید به توضیحات هر محصول دقت کرده و سعی کنید بهترین مارک این دسته از محصولات را خریداری کنید.
  • ژل شستشوی صورت را از کجا بخریم؟

  • شما با خواندن این مقاله که درباره طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت بود متوجه شدید که شستن صورت با ژل شستشوی صورت مناسب‌­تر از آب و صابون می‌­باشد زیرا این محصولات علاوه بر پاکسازی صورت از آلودگی، وظیفه تأمین رطوبت و جلوگیری از التهاب پوست را دارند.
  • اگر قصد خرید ژل شستشوی صورت را دارید فروشگاه اینترنتی الانزا یکی از معتبرترین مراکز خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی می­‌باشد که محصولات خود را بصورت اورجینال و در برندهای متنوع که مورد سلیقه عموم مردم باشد با قیمت‌­های مناسب ارائه می‌­دهد. شما می‌­توانید با مراجعه به سایت https://elanza.com محصولات مورد نظر خود را از طریق سایت بصورت آنلاین سفارش داده و به موقع تحویل بگیرید.
  • نکته : مطلب درج شده صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پیشنهاد مجله خانه سفید نمی باشد.
  • آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟
  • برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
  • میانگین رضایت کاربران / 5. تعداد رای ها
  • اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

 

 

حمیدرضا عبدی

اولویت فعالیت های ژوابکس بر پایه تحقیق و توسعه و تولید فرآورده های بر پایه هیالورونیک اسید است و محصولات خلاقانه تخصصی ای را به پزشکان جهت تامین نیازهای بیماران مطابق با مقررات اروپا و ایالات متحده آمریکا ارائه می دهد.
دکمه بازگشت به بالا