خانواده و جامعه

دستگیری ۳ مرد هروئین‌خوار در ایستگاه راه‌آهن

فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری سه نفر که اقدام به بلع دو کیلوگرم هروئین کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حشمت‌اله ملکی گفت:‌ ماموران پلیس دارای هوشیاری بالا در مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به ‌ویژه از طریق خطوط ریلی کشور هستند و در همین راستا نیز  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس راه‌آهن کاشان به سه نفر از مسافران قطار زاهدان تهران مشکوک شدند.  

وی با بیان اینکه ماموران رفتار این افراد را تحت نظر قرار دادند، گفت: رفتار آنان به گونه‌ای بود که احتمال حمل مواد مخدر به شیوه بلع و انباری را در آنها افزایش داده بود. در ادامه ماموران با استفاده از تکنیک چهره‌زنی و بهره‌گیری از دستگاه‌های نوین کمک بازرسی از وجود موادمخدر در بدن این افراد اطمینان حاصل کردند.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور  با اشاره به دستگیری این افراد، گفت: پی از دستگیری این سه نفر و اطمینان از بلع موادمخدر از سوی آنان، مراحل تخلیه مواد از بدن آنان آغاز شد. در همین راستا متهم ردیف اول، تعداد ۷۳ بسته به وزن ۸۰۸ گرم از متهم ردیف دوم تعداد ۶۰ بسته به وزن ۶۵۶ گرم و از متهم ردیف سوم تعداد ۶۰ بسته به وزن ۵۵۴ گرم  و در مجموع بیش از دو کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین از متهمان کشف و ضبط شد.

 ملکی با بیان اینکه برای متهمان پرونده‌های جداگانه تشکیل شد، گفـت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.  

انتهای پیام

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا