عمومیکسب و کار استانها

با کفش ونس چی بپوشیم؟

کفش های ونس را به جرئت میتوان جزو بهترین و پرتقاضاترین انواع مختلف کفش ها اسم برد که کاربردهای مختلفی هم دارند؛ ولی خب یکی از چالش هایی که همیشه صاحبان کفش های ونس دارند این است که با کفش ونس چی بپوشیم یا اینکه چه لباس هایی را با کفش ونس ست کنیم و سوالاتی از این قبیل! نگران این موضوعات نباشید. ما اینجا هستیم تا شما را با بهترین ست با ونس در استایل های گوناگون آشنا کنیم. پس اگر شما هم میخواهید بدانید که با ونس چی بپوشیم، ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

قیمت کفش ونس سفید | کفش ونس سفید | کفش ونس سفید چسبی

کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم؟

شلوار هم در کنار کفش، جزو لوازمی است که هر شخصی بدون هیچ استثنا، به آن نیاز پیدا میکند؛ ولی اگر شما یک کفش ونس داشته باشید، شاید بخواهید بدانید که کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم که زیباتر جلوه دهد یا مثلا شلوار مناسب با انواع کفش ونس چیست. پس اگر میخواهید بدانید که با کفش ونس چی بپوشیم، حتما موارد پایین را مطالعه کنید.

1. شلوار مام استایل با کفش ونس

شلوار مام استایل با کفش ونس هم میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم باشد. چرا؟ شما خدایی فقط یک نگاهی به ظاهری شلوارهای مام استایل بیندازید؟ واقعا دلتون میاد که آن را با کفش ونس ست نکنید؟

مخصوصا شلوارهای مام استایل که در رنگ آبی روشن هستند، خوراک ست شدن با کفش ونس سفید هستند.

با کفش ونس شلوار مام استایل بپوشم یا اسکینی؟

شلوار اسکینی هم یکی از انتخابهای استایل با کفش ونس به شمار میرود؛ ولی واقعیتش را بخواهید، من چون از شلوار اسکینی استفاده نمیکنم، برای همین نمیتوانم به شما پیشنهاد بدهم که ست شلوار اسکینی با ونس عالی میشود یا نه! ولی اینطور هم نیست که امکان ست کردن نداشته باشد. پس اگر از من بپرسند که با کفش ونس شلوار مام استایل بپوشم یا اسکینی، نظر شخصی من شلوار مام استایل است. ولی اگر ست خوبی پیدا کردید، شلوار اسکینی هم میتواند یک گزینه عالی باشد.

2. کفش ونس با شلوار پارچه ای

میخواهید بدانید که کفش ونس زنانه را با چه شلواری بپوشیم؟ خب شلوار پارچه ای رو پس حتما امتحان نکردین که این سوال را میپرسید! البته وقتی درباره شلوار پارچه ای صحبت میکنیم، منظورمان شلوارهای پارچه ای ست کت و شلوار نیست.

درواقع یکسری شلوارهای مد روز برای تیپ و استایل های اسپرت هستند که از جنس پارچه ای ساخته شدند. بگذارید اصلا اینطور به شما بگویم. اگر یک نفر از من سوال کند که ست با ونس در چه استایل هایی کاربرد دارد، ما قطعا شلوار پارچه ای را هم به او معرفی می کنیم.

3. کفش ونس با شلوار لی

یکی دیگر از استایل مناسب کفش ونس سفید، کفش ونس با شلوار لی است؛ شلوارهای لی یا همان شلوار جین دیگر اینقدر معروف هست که فکر نکنم نیاز به توضیح داشته باشد. ولی درباره نحوه پوشیدن ونس با شلوار لی، همینقدر به شما بگویم که یک شلوار جین با رنگ قهوه ای، یا خاکستری به همراه یک ونس سفید رنگ، استایل شما را فوق العاده میکند.

فقط در ذهن خودتان استایل با کفش ونس سفید و شلوار جین را تصور کنید و ببینید که چقدر زیبا و منحصربفرد میشوید.

پس از  استایل شلوار با کفش ونس و شلوار جین میتوان به عنوان یکی از بهترین استایل با کفش ونس اسم برد.

4. استایل با کفش ونس و شلوار چرم

واقعا کسی در بین شماها وجود دارد که زیبایی شلوار چرم را انکار کند؟ استایل با کفش ونس و شلوار چرم یکی از بهترین ایده ها برای کتونی ونس چه بپوشیم است و هیچ کسی حتی حق انکار کردن آن را هم ندارد.

درواقع بهتر است اینطور به شما بگویم که تمامی مواردی که در این لیست برای شما قرار دادیم، جزو بهترین ها هستند و اینطور نیست که مثلا چرم بهتر از مام استایل باشد یا کتان بهتر از چرم باشد و ….

5. استایل با کفش ونس و شلوار کتان

کتان به دلیل جنس و رنگی که دارد، همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای فصل پاییز به شمار میرفت؛ چون اگر به ظاهر آن دقت کنید، یک هارمونی خاصی بین پاییز و این نوع شلوارها وجود دارد.

هر چند که شلوار کتان هم یکی از بهترین گزینه ها در اصول ست کردن ونس با لباس است، ولی اگر قصد ست کردن در فصل پاییز را دارید، استایل با کفش ونس و شلوار کتان میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

البته صبر کنید؛ هنوز توضیحات استایل با کفش ونس با شلوار کتان تمام نشده. بالا که گفتیم شلوار کتان یکی از بهترین گزینه هاست. خب؟ حالا یک کیف دستی هم برزنتی سگک هم به آن اضافه کنید. به این شکل میتوانید یک استایل پاییزی با کفش های ونس بینظیر را به وجود بیاورید.

6.  استایل با کفش ونس ساقدار و شلوارک

قطعا هر جا صحبت از شلوارک میاید، همه ذهن ها به سمت تابستان یا اواخر بهار میرود که خب کاملا هم عادی است.

در تابستان، قطعا شما هم باید لباس کمی داشته باشید و هم اینکه لباس راحتی و خنکی را بپوشید. کفش های ونس هم یکی از راحت ترین انواع کفش به شمار میروند و شلوارک هم قطعا جزو همین موارد است.

حالا اگر این دو را در کنار هم قرار دهید، استایل با کفش ونس ساقدار و شلوارک به وجود میاید که خوراک فصل های گرم است.

البته باز هم میتواند که این استایل را بهتر هم بکنید. مثلا از گوشواره های طلایی استفاده کنید یا اینکه یک کلا بیسبال به سر خودتان بگذارید و …

7. استایل شلوار با کفش‌ ونس با جوراب

خیلی ها همیشه از ما سوال میپرسند که استایل شلوار با کفش ونس با جوراب میتواند یک ایده مناسب برای با کفش ونس چی بپوشیم باشد یا نه؟! چرا که نه! چرا نباید بپوشید؟ ولی اینطور هم نیست که هر جورابی را بتوانید با کفش ست کنید.

البته این موضوع هم حتی برمگیردد به نظر شخصی شما و اینطور نیست که ما بگیم که پوشیدن کفش ونس با جوراب فلان خوب است یا فلان جوراب و کفش ونس خوب نیست و ….

پس خودتان جوراب های مختلف را آزمون خطا کنید تا استایل مدنظر خودتان را پیدا کنید.

ونس با رنگ آبی را با چه شلواری بپوشیم؟

از آنجایی که تمیز کردن کفش سفید همیشه یکی از مشکلات اساسی در کفش های ونس رنگ سفید به شمار میرفت، برای همین عده ای همیشه سعی میکنند تا به سراغ خرید رنگ های دیگر ونس بروند که یکی از محبوب ترین آنها هم ونس آبی رنگ است.

از آنجایی که ست کردن برای رنگ های سفید و مشکی بسیار راحت است، ممکن است این سوال برای آنها به وجود بیاید که ونس با رنگ آبی را با چه شلواری بپوشیم؟!

هارمونی کفش های آبی، کلا مربوط به فصل زمستان میشود؛ البته اینطور نیست که نتوانید از آن در فصل تابستان استفاده کنید؛ بلکه ارتباط بیشتری با فصل زمستان دارد. از سمت دیگر، شلوار جین مشکی هم یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن کفش ونس آبی به شمار میرود.

در فصل های تابستان هم میتوانید از شلوارهایی با رنگ شتری یا خاکی استفاده کنید که بتوانید این هارمونی را میان استایل و فصل، به وجود بیاورید.

استایل شلوار با کفش‌ ونس در پاییز

عده ای همیشه فکر میکنند که ونس ها فقط مربوط به فصل های گرم میشود که در بالا هم کاملا درباره استایل های ونس در زمستان صحبت کردیم که یعنی اصلا ونس مختص به یک فصل خاص نیست!

ولی خب همانطور که درباره هارمونی ها هم صحبت کردیم، ممکن است این سوال برای فصل پاییز در ذهن شما رخ بدهد که با کتانی ونس چه شلواری بپوشیم؟! ونس های ساقدار میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای استایل شلوار با کفش ونس در پاییز باشد. چون هم گرم است و هم اینکه زیباست. همچنین از ایده های قبلی هم میتوانید برای ست کردن استایل شلوار و ونس در فصل پاییز استفاده کنید.

بررسی انواع استایل با کفش ونس دخترانه

در بالاتر و در اولین بخش از با کفش ونس چی بپوشیم، سعی کردیم که درباره استایل ونس با شلوارهای مختلف صحبت کنیم. حالا نوبت به بررسی انواع استایل با کفش ونس دخترانه میرسد.

1. کت شلوار با ونس

واقعیتش چون کت و شلوار کلا یک استایل به رسمی به شمار میرود، قطعا کت و شلوار با ونس اولین برای ست کردن استایل کت و شلوار نمیتواند باشد. هرچند که واقعا اگر به استایل کت و شلوار با کفش ونس نگاه کنید، متوجه میشوید که واقعا هم استایل خوبی از آب در میاید. ولی قطعا کت و شلوار با کفش رسمی در مقایسه با کت شلوار با کفش ونس در اولویت قرار دارد. همه این توضیحات نشان میدهد که کت شلوار با کتانی ونس یک ست یا استایل اشتباهی نیست و کاملا هم زیبا به نظر میرسد. پس این موضوع دیگر کاملا سلیقه ای است و اگر این استایل مورد پسند شما بود، پس بپوشید.

2. استایل با کفش ونس و ژاکت

یعنی اگر من هرچقدر درباره ست کردن ونس با لباس ژاکت به شما بگویم، باز هم کم گفتم. ژاکت یا جلیقه همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای فصل های نیمه سرد به مانند اوایل بهار یا اوایل پاییز است. حالا خود ژاکت هم انواع مختلفی دارد که شما باید بر اساس نوع شلوار و رنگ ونس، یکی از آن را به عنوان بهترین استایل با کفش ونس و ژاکت انتخاب کنید.

3. مانتو گشاد و ونس مشکی

ونس مشکی هم در کنار ونس سفید، جزو پرفروشترین رنگ های ونس به شمار میرود؛ از سمت دیگر، اکثر استفاده این کفش مربوط به قشر جوان میشود که بخش خاصی از این قشر جوان هم قطعا یا درحال تحصیل هستند و یا به سرکار میروند که بنا به لباس فرم یا آن مکان، باید مانتو بپوشند.

پس حالا میخواهند بدانند که مانتو گشاد و ونس مشکی را میتوان با هم ست کرد یا نه؟! در جواب باید گفت که مانتوی گشاد و ونس مشکی را به راحتی میتوانید ست کنید و اصلا قلق خاصی هم ندارد. اگر این سوال در ذهن شما به وجود آمده، قطعا تا حالا مانتو گشاد با ونس مشکی را تست نکردید. در غیر اینصورت خیلی سریع متوجه میشوید که امکان ست آن وجود دارد.

با کفش ونس مانتوی بلند بپوشم یا کوتاه؟

اینکه با کفش ونس مانتوی بلند بپوشیم یا کوتاه بستگی به چند مورد داره. اولیش این است که به صورت کلی، پیشنهاد میشود که ونس را با مانتوی بلند نپوشید؛ ولی! اگر مانتو بلند شما اسپرت است، پس مشکلی هم وجود ندارد. مانتو کوتاه هم که اصلا مشکلی ندارد و به راحتی میتوانید آن را با کفش ونس بپوشید.

با کفش ونس مانتو گشاد بپوشم یا تنگ؟

مانتوهای تنگ که دیگر کمتر استفاده میشوند یا بهتر بگوییم، از مد افتادند. ولی مانتوهای اورسایز کوتاه در حال ترند شدن هستند که استایل آن با کفش ونس هم فوق العاده می شود. البته چون کفش های ونس هم در طرح رویه ساده تولید میشوند، بهتر است که مانتو هم دارای طرح ساده باشد؛ ولی مانتوهای تقریبا ساده هم یک گزینه مناسب برای ست کردن با کفش ونس هستند.

4. استایل مناسب کفش ونس مشکی

بهترین گزینه برای استایل با کفش ونس زنانه مشکی، شلوارهای جین است که در بالاتر هم درباره آن صحبت کردیم. بهتر است که شلوار جین، آبی کمرنگ باشد. البته از شلوار کتان رنگ طوسی و مشکی هم میتوانید برای استایل با کفش ونس دخترانه مشکی استفاده کنید. در کل رنگ مشکی به دلیل اینکه قابلیت ست شدن با اکثر استایل ها را دارد، معمولا زیاد وقت شما را نمیگیرد و خیلی سریع میتوانید ست خودتان را پیدا کنید.

5. استایل مناسب کفش ونس آبی

اینکه ست کردن استایل مناسب کفش ونس آبی نسبت به بقیه رنگ های رایج در ونس سخت است که هیچ شکی در آن نیست. ولی باز هم قطعا غیرممکن نیست! شما برای انتخاب ست لباس با کفش ونس دخترانه آبی، میتوانید از شلوار جین یا کت آبی استفاده کنید. البته این استایل بیشتر برای فصل زمستان است. ولی در فصل تابستان هم میتوانید از شلوارهایی در رنگ بژ و خاکی استفاده کنید.

6. با کفش ونس روسری بپوشم یا شال؟

اگر قصد استایل خاص با ونس سفید یا هر رنگ دیگری را داشتید، روسری های بزرگ را از ذهنتان دور کنید. اصلا نیاز به تست کردن هم نیست؛ اگر خودتان را فقط استایل روسری بزرگ با کفش ونس را تصور کنید، متوجه میشوید که هیچ قشنگی برای استایل شما ندارد. شال ساده، قطعا بهترین گزینه است؛ این موضوع برای شال هم صدق میکند و تفاوتی با توضیحات مربوط به روسری ندارد.

7. نحوه پوشیدن ونس با هودی

اصلا نیاز به نگرانی درباره نحوه پوشیدن ونس با هودی نباشید؛ چون به راحتی ست میشوند. پس توضیح اضافی هم درباره آن نمیدهیم که الکی وقت شما را نگیریم.

8. استایل با کفش ونس شطرنجی و دامن

کفش های شطرنجی با اینکه تقاضا کمی نسبت به کفش های ساده ونس دارند، ولی یک استایل کلاسیک بینظیر را به شما ارائه میدهند. دامن هم جزو استایل های کلاسیک به شمار میرود؛ پس با این اوصاف میتوان گفت که استایل با کفش ونس شطرنجی و دامن میتواند یک گزینه مناسب باشد.

9. نحوه مدل دادن به ونس برای روزهای گرم

نحوه مدل دادن به ونس برای روزهای گرم هم شاید برای شمایی که هنوز این استایل رو ست نکردین، کمی سخت باشد. ولی شما به راحتی میتوانید با یک شلوار جین سبک و یک کمربند مشکی، یک استایل عالی برای زمستان با ونس، برای خودتان بسازید.

10. استایل با کفش ونس سفید و لباس کوتاه

هیچ مشکلی برای استایل با کفش ونس سفید و لباس کوتاه وجود ندارد و حتی همیشه در استایل های مربوط به کفش های ونس سفید هم از لباس های کوتاه، به عنوان یک لباس مناسب اسم میبرند.

البته معمولا کتونی میتواند یک گزینه بهتری باشد. ولی خب اگر شما خیلی به ونس علاقه دارید، باز هم میتوانید از آن استفاده کنید.

11. استایل با کفش ونس سفید و ساحلی

معمولا وقتی صحبت از استایل های ساحلی میشود، همه به دنبال یک جفت صندل زنانه هستند. ولی خب ونس های سفید هم گزینه اشتباهی برای استایل ساحلی نیستند. یکسری از ونس ها برای فصل های گرم تولید شدند و خنکی لازم را دارند. پس اگر به دنبال استایل با کفش ونس سفید و ساحلی هستید، اولین گزینه اینکه موردی ندارد و دومین هم اینکه از ونس های خنک استفاده کنید.

12. استایل با کفش ونس و ست ورزشی

واقعا نباید سوالی برای استایل با کفش ونس و ست ورزشی به وجود بیاید. چون خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی، میتوانید هم از آن استفاده کنید و هم اینکه راحت آن را ست کنید. البته اگر بخواهم یک پیشنهاد به شما بکنم، آن هم این است که به جای ونس های معمولی، از ونس ساقدار برای ست ورزشی استفاده کنید. همچنین یک گردنبند زنجیری و یک شلوار گرمکن هم در کنار ونس ساقدار میتواند ست زیبایی را به شما عرضه کند.

13. استایل با کفش ونس و لگ

چه ونس و چه لگ، هر دو به راحتی میتوانند با اکثر لباس ها ست شوند. پس برای استایل با کفش ونس و لگ هم هیچ سوالی نباید پیش بیاید و خیلی راحت میتوانید آن را ست کنید.

14. استایل مناسب با مدل شطرنجی کفش ونس‌

استایل مناسب با مدل شطرنجی کفش ونس، معمولا استایل هایی هستند که رنگ آنها با کفش ونس، هماهنگی داشته باشد. ولی اگر به صورت کلی بخواهیم بررسی کنیم، شلوار های مشکی و سفید میتواند گزینه مناسبی باشد.

15. استایل مناسب برای ونس اولد اسکول

ونس اولد اسکول جزو اولین انواع مدل های کفش ونس به شمار میرفت که البته هنوز هم طرفداران زیادی دارد. کفش های ونس که به طور کلی، دارای ظاهر ساده هستند؛ ولی دلیل اصلی جذابیت کفش های اولد اسکول هم دقیقا به خاطر سادگی زیاد و زیبایی زیاد آنهاست.

انتخاب استایل مناسب برای ونس اولد اسکول هم هیچ سختی ندارد و شما خیلی راحت میتوانید بر اساس نکاتی که بالاتر گفتیم، استایل خودتان را انتخاب کنید.

16. ست مناسب برای ونس مدل Era

خب حالا یواش یواش میرسیم به ست کردن استایل با مدل های مختلف ونس که ونس Era هم یکی از آنهاست.

ونس Era یکی از معدود کفش های حوزه کفش اسپرت زنانه به شمار میرود که به برای استایل های مجلسی هم یک گزینه مناسب است. هرچند که برای تیپ های غیر رسمی هم میتوانید از آن استفاده کنید. ولی به دلیل ظاهری که دارد، باعث شده تا از استایل های مجلسی هم به عنوان ست مناسب برای ونس مدل Era اسم برده شود.

17. استایل با مدل اسلیپ-آن

ونس اسلیپ آن معمولا ونس هایی هستند که هیچ روش باز و بسته شدن به مانند چسب یا بند یا … ندارند و به صورت بغل کش هستند. از استایل با مدل اسلیپ-آن هم میتوان به استایل های رسمی و هم استایل های غیر رسمی اشاره کرد.

18. ست با ونس مدل اسکیت-های

اسکیت های درواقع همان کفش های ونس ساقدار هستند که درباره ست کردن آنها هم در بالا به صورت کامل، صحبت کردیم.

استایل های ورزشی میتواند یک گزینه مناسب برای ست با ونس مدل اسکیت-های باشد.

چگونه با ونس پوشیدن آماده به نظر برسید؟

این سوال باید زمانی در ذهن شما به وجود بیاید که شما ندانید که کفش ونس چی بپوشیم یا با چه استایلی آن را ست کنید. من به شما تضمین میدهم که اگر تجربه استایل جذاب و متفاوت با کفش ونس را یک بار فقط حس کنید، دیگر کمتر به سراغ انواع دیگر کفش ها میروید.

برای داشتن یک استایل شیک ونس سفید بهتر است یا ونس مشکی؟

اصلا ماهیت این سوال اشتباست! یعنی چی که برای استایل شیک کفش ونس سفید بهتر است یا مشکی؟! هر دو زیبایی های خاص خودشان را دارند و به راحتی هم قابلیت ست شدن با انواع استایل و لباس ها را دارند. پس اصلا این سوال اشتباست و ما نمیتوانیم یکی از آنها را به عنوان گزینه بهتر، انتخاب کنیم.

ونس مشکی با چه استایلی جذاب می‌شود؟

شلوار جین آبی کمرنگ، شلوار کتان طوسی و مشکی. بالاتر درباره آن صحبت کردیم.

با کفش ونس کوله بردارم یا کیف دوشی؟

از آنجایی که اکثر مدل های کفش ونس هم برای استایل های غیر رسمی و اسپرت هستند، کوله پشتی میتواند انتخاب بهتری باشد. ولی خب اینطور هم نیست که نتوانید کفش ونس را با کیف دوشی ست کنید. قطعا امکانش وجود دارد؛ ولی صرفا، کوله گزینه بهتری است.

ونس ساقدار مناسب استایل های پاییزی و فصول سرد

تا حالا فکر کنم چند باری گفتیم که ونس ها قابلیت ست شدن با اکثر لباس ها را دارند؛ ولی در صورت استفاده از ونس ساقدار آن هم در فصل پاییز و فصل سرد، یک جوراب ساده بلند میتواند یگ گزینه مناسب باشد.

البته اگر از شلوار بلند استفاده میکنید، میتوانید جوراب هم نپوشید.

دکمه بازگشت به بالا