علمی و پزشکیکسب و کار استانها

ماسک ورقه ای برای جوش

اگر پوستتان مستعد جوش است و به دنبال راه درمان برای آن می گردید؛ یکی از بهترین و به صرفه ترین راه های درمان برای آن، استفاده از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش است. بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش حاوی موادی مانند سالیسیلیک اسید و روغن درخت چای و… هستند که باعث کوچک شدن و خشک شدن جوش ها و پیشگیری از جوش و آکنه می شوند. جهت خرید ماسک ورقه ای با مشاوران ما تماس بگیرید.

انواع ماسک ورقه ای صورت | انواع ماسک ورقه ای و خواص آن | بهترین ماسک ورقه ای صورت

ماسک ورقه ای چیست؟

خرید ماسک ورقه ای صورت از رنگدونه یکی از انواع راه های دستیابی به زیبایی است که این روزها استفاده از آن به علت آسانی مصرف، پرطرفدار شده است. ماسک های ورقه ای که اساساً به شکل صورت و آغشته به های حاوی مواد ضد جوش و مغذی برای پوست هستند. این ماسک‌ها دارای سوراخ هایی برای چشم‌ها و سوراخ‌های بینی هستند و به خوبی با ساختار صورت شما شکل می‌گیرند به طوری که هر اینچ از صورت شما پوشیده می شود و توسط سرم غلیظ غنی‌ و تغذیه می‌شود.

این نوآوری‌های زیبایی که توسط صنعت مراقبت‌های آرایشی و زیبایی کره جنوبی و ژاپن ارائه می‌شوند، به طور گسترده‌ای محبوبیت پیدا ‌کرده اند. زیرا برای درمان مشکلات مختلف پوستی از جمله جوش و آکنه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ماسک‌ها معمولاً از انواع مختلفی از مواد مانند پشم پنبه، خمیر نارگیل، ژل، میکروالیاف، کاغذ، سلولز و غیره تشکیل شده‌اند و بسته به نوع مشکل مراقبت از پوست در انواع سرم‌ها آغشته می‌شوند.

چگونگی استفاده از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش با ماسک های معمولی و ماسک های پاکسازی کننده تفاوت زیادی دارند. زیرا نیازی نیست که کرم یا ژل را بمالید و سپس آن را بشویید. معمولاً فرد ابتدا باید صورت را با استفاده از شستشوی صورت و ژل پاک کننده صورت تمیز کند و سپس مقداری تسکین دهنده بمالد و سپس فقط ماسک را روی صورت قرار داده و حدود 20 تا 30 دقیقه استراحت کند و به ماسک زمان دهد. حواستان باشد که بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش برای خشک شدن روی صورت شما مناسب نیستند.

ممکن است فرض کنید که هر چه مدت زمان بیشتری ماسک ورقه ای را روی آن بگذارید، مزایای ماسک ورقه ای بیشتر می شود. این درست نیست! در واقع، این کاملا برعکس نحوه استفاده از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش است. همیشه یک ماسک ورقه ای را زمانی که هنوز مرطوب است بردارید. اگر اجازه دهید خشک شود و روی صورت شما ترک بخورد، در واقع به پوست خود آسیب می رسانید. همچنین سرم اضافی داخل بسته را می توان در قسمت های دیگر مانند گردن، دست ها و ناحیه سینه اعمال کرد.

پس از آن، فقط ماسک ورقه ای را بردارید و بعد از آن و بزنید. می توان از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش، یک روز در میان و یا زمانی که خود را به درستی انجام نداده اید استفاده کنید. همچنین اگر قبل از خواب از بهترین ماسک های ورقه ای ضدجوش استفاده کنید، بسیار مفید است تا یک شبه سرم غنی شده به داخل پوست نفوذ کند و اثر مورد نظر را بدهد. سرم غلیظ مورد استفاده در بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش در آب کمی رقیق شده و حاوی ویتامین های ضروری و اسید هیالورونیک و سالیسیلیک اسید است. این ورقه از تبخیر سرم جلوگیری می کند و به نفوذ کامل آن به داخل سلول های پوست کمک می کند. هنگامی که به طور منظم استفاده می شود، اثرش مشاهده می شود و درخشندگی و درخشانی به پوست می بخشد.

یک توصیه به شما برای اثر گذاری حداکثری بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش: استفاده از مرطوب کننده و کرم پس از استفاده از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش، برای به حداکثر رساندن مزایای بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش کمک می کند. هنگامی که تمام سرم اضافی را به دست آوردید، وقت آن است که یک لایه مرطوب کننده بمالید تا تمام مواد مغذی و هیدراتاسیون را در سلول های پوست خود نگه دارید. همچنین می توانید کمی کرم دور چشم بزنید تا از ایجاد خطوط چشم و چین و چروک زیر چشم جلوگیری کنید.

در این مقاله 5 تا از بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش را  که می توانید در روتین روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید، معرفی می کنیم.

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش کدامند؟

بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش می توانند تعدادی مواد تشکیل دهنده متفاوت داشته باشند که علاوه بر خاصیت ضد جوش، خواص دیگری نیز داشته باشند. این روزها، می توانید بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوشی را پیدا کنید که شامل تعدادی مواد منحصر به فرد است. همه چیز از آلوئه ورا و چای سبز گرفته تا ذغال سنگ و جلبک دریایی را می توان در بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش یافت. همه این مواد  باعث می شود که بهترین ماسک های ورقه ای ضد جوش برای برای انواع پوست و شرایط مختلف مناسب باشند. بنابراین مطمئن شوید که بهترین ماسک ورقه ای ضد جوشی را که انتخاب می کنید، برای پوست شما مناسب باشد و متناسب با نیاز های پوستی تان باشد.

 با شنیدن نام سوالات مختلفی اعم از اینکه ماسک ورقه ای چیست؟ کارایی آن چیست و چه کاربردی دارد؟ از ماسک ورقه ای در چه زمینه ای استفاده خواهد شد؟ و اینکه این ماسک ها شامل چه خواص و ویژگی هایی می شوند؟ در ذهن شنونده به وجود می آید که به دنبال یافتن جواب آن ها می باشد. اکنون اگر شما هم می خواهید به جواب این سوالات دست بیابید و بدانید این محصول چیست و چه کاربردی دارد و با انواع این ماسک های ورقه ای صورت آشنا بشوید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را مطالعه کنید.

ماسک ورقه ای چیست و تعریفی از انواع ماسک ورقه ای صورت

ماسک های ورقه ای نیز یکی از روتین های مراقبتی پوست به شمار می رود. در واقع این محصولات نوعی ماسک مخصوص صورت می باشند که از جنس پنبه و یا شبه پنبه به صورت ورقه ای و آغشته به مواد سرم مانند ساخته شده اند. در واقع در یک تعریف کلی از این ماسک ها باید بگوییم که حاوی یک ورقه یا کاغذ به شکل صورت می باشند که اغشته شده به سرم‌ پوستی و یا ویتامین ها و مواد مختلف هستند و در کل از موادی مغذی و مورد نیاز برای پوست صورت سرشار می باشند. البته ناگفته نماند که این مدل از ماسک ها به ماسک های نقابی نیز شناخته شده هستند. همچنین به گونه ای تولید شده اند که کل سطح صورت بجز چشم ها و بینی و دهان را پوشش می دهد.

همچنین بخوانید :

ویژگی ها و خواص ماسک های ورقه ای

همانطور که گفتیم این ماسک های نام برده شده از مواد و ویتامین هایی مغذی و فوق العاده بهره می برند که برای پوست صورت بسیار مفید هستند و ویژگی ها و خواص منحصر به فردی را به دنبال دارند. برای مثال می توانیم بگوییم که خاصیت روشن کنندگی پوست ،از بین بردن جوش و نرم کنندگی پوست از مزایای این ماسک ها هستند.

به علاوه از دیگر فواید آن باید به آبرسانی و کاهش خشکی و پوسته پوسته شدن سطح پوست،‌ بهبود کیفیت پوست، سم زدایی و از بین بردن و نابودی باکتری ها و میکروب های موجود بر روی پوست و جوان سازی آن نیز اشاره کنیم. پس در نتیجه با استفاده از این محصولات به صورت مداوم می توانید به خواص و ویژگی های نام برده شده دست یابید و پوستی بسیار عالی و فوق العاده را برای خود به ارمغان بیاورید.

انواع ماسک ورقه ای صورت از برند های مختلف

ماسک های ورقه ای که در دسترس شما قرار می گیرند انواع مختلف و گوناگونی دارند که هر یک از آن ها دارای خاصیت و مزیت مخصوص به خود می باشد و برای منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع این ماسک ها شامل ماسک نام برده شده در زیر می شوند. به علاوه به همراه هر یک از آن ها یکی از ماسک های موجود در این فروشگاه اینترنتی بانه گالری را معرفی کرده ایم که در دسترس شما کاربران قرار می گیرد و شما را با ویژگی های هریک از آن ها آشنا خواهیم کرد.

ماسک ورقه ای آبرسان و مخصوص پوست های خشک

یکی از انواع ماسک های ورقه ای صورت، ماسک مخصوص پوست های خشک می باشد که همان ماسک آبرسان است. پس این مدل از ماسک برای افرادی که پوست هایی حساس و خشک و دهیدراته دارند گزینه ی مناسبی می باشد. آن هم به این دلیل که با هالورونیک فرموله شده است و همین ماده ی فوق العاده و بی نظیر می تواند خشکی پوست را از بین ببرد. در واقع این ماده ی هالورونیک موجود در ابن ماسک به بافت پوست نفوذ خواهد کرد و در نتیجه سریعا سبب مرطوب شدن آن می شود و همچنین آن را هم آبرسانی می کند. پس در نهایت پوستی بسیار شاداب و با نشاط و با طراوت را برایتان به وجود خواهد آورد.

  • حاوی اسید هیالورونیک خالص
  • مرطوب کننده و آبرسان بسیار قوی پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی
  • محرک ساخت کلاژن در بافت پوست
  • افزایش صافی و کشیدگی پوست
  • جوانسازی پوست صورت
  • ضد پیری زود رس و کاهش علائم پیری
  • شاداب کننده ی عمیق پوست
  • روشن کننده ی فوق العاده ی پوست

ماسک ورقه ای مخصوص پوست های چرب

در مقابل برخی دیگر از این نوع ماسک به صورت اختصاصی برای پوست هایی که مستعد چربی هستند ساخته شده اند. در کل ساختار آن ها به گونه ای است که چربی پوست را کنترل کند. در اصل بهتر است که بدانید این نوع ماسک، توانایی این را دارد که منافذ باز پوست را کاهش بدهد، چربی تولید شده را کنترل کند و در نهایت پوست را به صورت عمقی تمیز و لایه برداری کند.

  • آبرسان قوی پوست
  • رفع جوش های پوستی
  • مناسب برای انواع پوست
  • نرم کننده ی بافت پوست
  • کنترل سطح چربی پوست
  • روشن کننده ی پوست
  • شادابی بخش و طراوت بخش پوست

ماسک صورت ورقه ای برای رفع جوش و آکنه

این نوع ماسک ورقه ای نیز باتوجه به نامش مخصوص افرادی ساخته شده است که از مشکل جوش و آکنه بر روی پوست صورت خود رنج می برند. پس ماسک صورت ورقه ای برای رفع جوش و آکنه این توانایی را دارد تا سبب بستن منافذ باز پوست بشود و در نتیجه جوش ها و آکنه های حاصل از وجود منافذ باز را از بین ببرد و نابود کند. در واقع این ماسک ها این کار را به این دلیل انجام می دهند که از ترکیبات ضد آکنه و ضد جوش بهره می برند. با مصرف این محصول از شر جوش های خود راحت خواهید شد.

  • نرم کننده و لطافت بخش پوست
  • آبرسان قوی و مرطوب کننده ی پوست
  • تنظیم کننده و کنترل کننده ی سطح چربی پوست
  • رفع جوش های به وجود آمده در پوست
  • روشن کننده و درخشان کننده ی پوست
  • ترمیم بافت های آسیب دیده
  • مناسب برای هر نوع پوست

ماسک کلاژن ساز و ضد چروک

برخی از انواع ماسک های ورقه ای صورت با خاصیت ضد چروک و پیری ساخته می شوند و در واقع کلاژن ساز می باشند. در نتیجه مواد و ترکیبات مورد استفاده در آن به گونه ای است که علائم و نشانه های پیری یعنی چین و چروک و خطوط ریز و کوچک را به مرور کاهش می دهد و کمتر می کند. پس اگر دوست دارید همواره پوستی جوان و شاداب و بدور از چروک داشته باشید و سن شما کمتر از حالت عادی نشان داده شود به شما پیشنهاد می کنیم از استفاده از این ماسک ها غافل نشوید.

  • حاوی عصاره ی موکوز حلزون و گلیسرین
  • حاوی هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان
  • رفع چین و چروک و خطوط ریز صورت
  • رفع التهاب و قرمزی موجود بر روی پوست
  • مرطوب کننده، آبرسان و نرم کننده ی بسیار قوی
  • کوچک کننده ی منافذ باز پوست صورت
  • جلوگیری از افتادگی و شک شدگی پوست
  • برطرف کننده تیرگی و پف زیر چشم
  • تزریق شادابی و تازگی به پوست
  • بازسازی بافت های آسیب دیده ی پوست صورت

ماسک سفید کننده و روشن کننده

ماسک ورقه ای سفید کننده و روشن کننده را برای پوست آن دسته از افرادی که دارای تیرگی و لکه، کدری و همچنین خستگی بسیاری می باشد توصیه می کنیم. به طور کلی به دلیل اینکه این ماسک ها حاوی ویتامینC، آربوتین و سایر ترکیبات ضدهایپرپیگمنتیشن هستند می توانند مشکلات نام برده شده را کاهش دهند و به مرور و پس از استفاده ی مداوم و پی در پی از بین ببرند.

  • آبرسان قوی و بی نظیر صورت
  • روشن کننده و درخشان کننده ی پوست
  • رفع جوش های موجود بر روی پوست
  • بسیار عالی و تغذیه کننده ی پوست
  • مناسب برای انواع مختلف پوست
  • نرم کننده ی فوق العاده ی بافت پوست صورت
  • شادابی بخش و طراوت دهنده ی پوست
  • حاوی عصاره ی توت فرنگی

ماسک مختص به پوست های دارای اگزما

همانطور که می دانید برخی از افراد از مشکلات و بیماری های پوستی رنج می برند که اگزما یکی از آن ها می باشد و انواع ماسک های ورقه ای مختلفی نیز به صورت اختصاصی برای صورت آن ها ساخته شده است. این نوع ماسک ها برای پوست هایی که دارای اگزما هستند و همیشه ملتهب می باشند و درد های زیادی را متحمل می شوند مناسب هستند. در واقع این توانایی را دارند که التهاب را التیام ببخشند و تسکین دهنده ی التهابات پوست شوند و همچنین در کنار آن پوست را بسیار نرم و مرطوب می کنند.

  • مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست
  • دارای عصاره ی گیاه اسطوخودوس
  • کاهش و رفع چین و چروک پوست
  • رفع تیرگی و کدری پوست صورت
  • ترمیم کننده و بازسازی پوست صورت
  • دارای خاصیت ضد آکنه و جوش
  • کاملا ضد حساسیت و آلرژی
  • ضدالتهاب و ضد قرمزی پوست

منبع: خرید ماسک ورقه ای از آمازون

دکمه بازگشت به بالا