دی ان اس برای رینبو سیکس موبایل

در دوران کنسول های نسل هشتمی، از دی ان اس، در مواقعی بسیار نادر، تنها برای بهتر کردن سرعت دانلود استفاده می کردیم. امروزه اما با انتشار کنسول های نسل نهمی و البته تحریم های کشور های دیگر علیه گیمرهای ایرانی، دی ان اس ها برای بازی کردن نیز مهم شدند و شما برای تجربه ی عناوین آنلاین محبوب خود، نیاز به استفاده از آن ها دارید. در بعضی مواقع حتی، شرکت هایی مانند مایکروسافت و نینتندو، حتی اجازه ی روشن کردن کنسول و راه انداختن آن را هم به کاربران نمی دهند. برای پیدا کردن بهترین DNS ها برای هر پلتفرم و بازی خاص، با ما همراه باشید.

بهترین سرور رینبو برای ایران | چگونه وارد بازی رینبو سیکس شویم | دی ان اس برای راکت لیگ

بهترین دی ان اس ها برای پلی استیشن بهترین دی ان اس ها برای بازی  همانطور که گفتیم، این لیست را بر اساس پلتفرم های مختلف و سپس محبوب ترین بازی ها چیده ایم تا شما دیگر لازم نباشد برای هر عنوان خاص مطلبی جدید را باز کنید. در بخش اول به سراغ کنسول پلی استیشن می رویم که به احتمال زیاد بیشترین کاربر را در میان مخاطبان ایرانی دارد و بسیاری از ما چه برای دانلود و چه برای بازی از آن استفاده می کنیم. در دوران کنسول های نسل هشتمی، از دی ان اس، در مواقعی بسیار نادر، تنها برای بهتر کردن سرعت دانلود استفاده می کردیم.

امروزه اما با انتشار کنسول های نسل نهمی و البته تحریم های کشور های دیگر علیه گیمرهای ایرانی، دی ان اس ها برای بازی کردن نیز مهم شدند و شما برای تجربه ی عناوین آنلاین محبوب خود، نیاز به استفاده از آن ها دارید. در بعضی مواقع حتی، شرکت هایی مانند مایکروسافت و نینتندو، حتی اجازه ی روشن کردن کنسول و راه انداختن آن را هم به کاربران نمی دهند. برای پیدا کردن بهترین DNS ها برای هر پلتفرم و بازی خاص، با ما همراه باشید. بهترین دی ان اس ها برای پلی استیشن

بهترین دی ان اس ها برای بازی

همانطور که گفتیم، این لیست را بر اساس پلتفرم های مختلف و سپس محبوب ترین بازی ها چیده ایم تا شما دیگر لازم نباشد برای هر عنوان خاص مطلبی جدید را باز کنید. در بخش اول به سراغ کنسول پلی استیشن می رویم که به احتمال زیاد بیشترین کاربر را در میان مخاطبان ایرانی دارد و بسیاری از ما چه برای دانلود و چه برای بازی از آن استفاده می کنیم. در دوران کنسول های نسل هشتمی، از دی ان اس، در مواقعی بسیار نادر، تنها برای بهتر کردن سرعت دانلود استفاده می کردیم. امروزه اما با انتشار کنسول های نسل نهمی و البته تحریم های کشور های دیگر علیه گیمرهای ایرانی، دی ان اس ها برای بازی کردن نیز مهم شدند و شما برای تجربه ی عناوین آنلاین محبوب خود، نیاز به استفاده از آن ها دارید.

در بعضی مواقع حتی، شرکت هایی مانند مایکروسافت و نینتندو، حتی اجازه ی روشن کردن کنسول و راه انداختن آن را هم به کاربران نمی دهند. برای پیدا کردن بهترین DNS ها برای هر پلتفرم و بازی خاص، با ما همراه باشید. بهترین دی ان اس ها برای پلی استیشن بهترین دی ان اس ها برای بازی همانطور که گفتیم، این لیست را بر اساس پلتفرم های مختلف و سپس محبوب ترین بازی ها چیده ایم تا شما دیگر لازم نباشد برای هر عنوان خاص مطلبی جدید را باز کنید. در بخش اول به سراغ کنسول پلی استیشن می رویم که به احتمال زیاد بیشترین کاربر را در میان مخاطبان ایرانی دارد و بسیاری از ما چه برای دانلود و چه برای بازی از آن استفاده می کنیم.

DNS یکی از مهم ترین مواردی است که سبب می شود تا تجربه شما از بازی کردن بهبود یافته و اتصال شما به سرورها پایداری و ثبات پیدا کند. اما پیدا کردن دی ان اس خوب برای بازی ها آنلاین به خصوص بازی هایی نظیر Valorant، Call of Duty و … همواره چالش محسوب شده و مشکلی است که گیمرها با آن دست و پنجه نرم می کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین DNS برای گیم بپردازیم تا از این پس تجربه بازی کردن شما بسیار پایدارتر و بهتر شود. لینک دانلود برای خرید کردیت رینبو در سایت ایگارا .

پایدارترین و پرسرعت ترین DNS برای گیم با DNS می توان به گونه ای تحریم ها را خنثی کرد و به سرور بازی هایی که آنلاین بازی کردن ان ها برای ایرانیان ناممکن است وصل شد. البته برای این کار نمی توان از هر دی ان اسی نیز استفاده کرد و لازم است تا DNS برای گیم از سرعت و پایداری مناسبی برخوردار باشد. در ادامه به بررسی چند مورد از بهترین DNS هایی که می توانید برای بازی هایی نظیر پابچی، کالاف دیوتی، ولورانت و … استفاده نمایید، می پردازیم.

بهترین DNS برای پابجی (Pubg)

یکی از بهترین دی ان اس هایی که می توان برای بازی پابجی و به خصوص پابجی موبایل استفاده کرد، عبارت است از: Primary DNS:85.15.1.15 و Secondary DNS: 85.15.1.14. این دی ان اس از سرعت و پایداری بسیار خوبی بهره مند بوده و همچنین احتمال از دسترس خارج شدن آن در آینده بسیار کم می باشد. برای اتصال این دی ان اس در صورتی که در کامپیوتر هستید لازم است تا به Internet Connection مراجعه کنید و در صورتی که در تلفن همراه هستید می توانید از اپلیکیشن های واسطه و یا تنظیمات خود تلفن همراه استفاده نمایید.

پایدارترین DNS برای گیم بهترین DNS برای کالاف دیوتی موبایل کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی های پرطرفداری است که در ایران برای بازی کردن نیاز به دی ان اس مخصوص به خود و در واقع بهترین DNS برای گیم را دارد. از آن جایی که لازم است برای Call Of Duty موبایل از اینترنت پرسرعت بهره مند باشید، یک دی ان اس می توانید به استفاده از حداکثری از اینترنتی که در اختیار دارید، کمک کند. برای COD Mobile یکی از بهترین دی ان اس های گیم که وجود دارد عبارت است از: Primary DNS: 185.55.225.25 و Secondary DNS: 185.55.225.26 که این دی ان اس را می توانید در تنظیمات تلفن همراه وارد نمایید.

بهترین DNS برای گیم فیفا

آلتیمیت تیم فیفا و بخش آنلاین این بازی فوتبالی پر طرفدار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو گاها دی ان اس می تواند سبب پایدارتر شدن اتصالات شما شده و بهبود تجربه کاربری شما کمک شایانی کند. اما بهترین دی ان اس بریا گیم فیفا چیست؟ از بهترین دی ان اس ها می توان اشاره کرد به: Priamry DNS:178.22.122.100 و Secondary DNS:185.51.200.2. برای وارد کردن این دی ان اس نیز می توانید وارد تنظیمات اینترنت سیستم خود شوید. البته در ادامه به بررسی نحوه وارد کردن دی ان اس در ویندوز، اندروید و IOS می پردازیم.

سایر DNS های مورد استفاده برای گیم از بهترین DNS برای گیم می توان به سه مورد دیگر اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و پایداری خاص خود را دارند و لازم است تا بریا کسب بهترین تجربه کاربری، آن ها را امتحان کرده و بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. چرا که ممکن است یکی از این دی ان اس ها بریا شما بهترین باشد در صورتی که برای شخص دیگری ممکن است کاربردی نباشد. از این رو تست این DNS ها لازم است.

دکمه بازگشت به بالا