مشاور رتبه های برتر چه کسانی بودند؟ (مشاور رتبه های تک رقمی کنکور)

ابتدا باید بدانید که بهترین مشاور کنکور کسی است که تجربه و دانش زیادی در راهنمایی داوطلبان کنکور داشته باشد. مرشد کسی است که از همه زوایای موفقیت دانش آموزان مطلع است. لذا با درک خوب این مسیر پر فراز و نشیب، راهنمایی و نصیحت می کند. او سعی می کند داوطلبان را در مسیر رسیدن به مقصد نهایی راهنمایی کند و خود داوطلبان را همراهی می کند.

صدر اعظم تسخیر و شماره یک چه کسی است؟

قبل از اینکه بدانیم بهترین و تنها مشاور کنکور کیست، باید اشاره کنیم که بهترین مشاور کنکور می تواند مهارت دانش آموزان را بهبود بخشد، اعتماد به نفس و عزت نفس آنها را افزایش دهد. این یکی دیگر از ویژگی های مشاوران متخصص است.

فراموش نکنید که مشاوران باید شما را با دیگران مقایسه کنند شک نکنید در مشاوره کنکور برتر و تک هدف مشاور فقط رقابت با توانایی داوطلب است و هرگز با مقایسه اعتماد به نفس او ضعیف نمی شود.

بهترین مشاور تحصیلی و کنکور باید بتواند برنامه درسی استانداردی را در اختیار دانش آموز قرار دهد. این برنامه متناسب با انگیزه و سطح علمی دانش آموز، بسیار انعطاف پذیر است. در طول اجرای برنامه ها، عملکرد تحصیلی داوطلب باید به طور مرتب توسط مشاور نظارت شود و نقاط قوت و ضعف وی شناسایی شود.

همچنین بهترین مشاور کنکور فنون مطالعه و یادگیری را به دانش آموز یادآوری می کند و با تقویت مهارت تست زنی، مدیریت زمان و مدیریت استرس را آموزش می دهد. جنبه دیگر این است که مشاور منظم است و در صورت نیاز داوطلب به کمک، همیشه در دسترس دانش آموزان است.

اگر مشاور از شما می خواهد کارهای غیرعادی انجام دهید و تمام دنیای جوانی تان را به کنکور بسپارید، شک نکنید که این بهترین راه برای ورود به مشاوران کنکور و توصیه استانداردهای بالا و تک رقمی نبود.

یکی از مهم ترین موارد برای مشاور آموزشی آگاهی از مسائل روانی است. این بدان معناست که اکثر دانش آموزان همزمان با مطالعه برای کنکور دچار سرخوردگی، ناامیدی و ناامیدی می شوند. مشاور در این مرحله باید با گفتار و رفتار تشویقی دانش آموز را به بهبودی و ادامه مسیر تشویق کند.

مشاوری که در کنکور رتبه بالایی دارد و تک رقمی می شود چه ویژگی هایی دارد؟

مشاور کنکور ارشد چه کسی بود؟

احتمالا اکثر داوطلبان این سوال را دارند که مشاور بالاترین و تک رقمی کنکور کیست؟ همچنین برخی از داوطلبان و والدین در مورد داشتن یا نبودن مشاور سردرگم هستند. آنها نیاز به مشاور را برای کمک به داوطلب برای کسب امتیاز بالاتر در امتحان نادیده می گیرند.

اما باید توجه داشت که با انتخاب یک مشاور خوب و شایسته، دانشجویان می توانند با سهولت بیشتری بر این ناکامی ها غلبه کرده و به نتایج مطلوب دست یابند. برخی معتقدند بهترین مشاوران آزمون پذیرش کسانی هستند که در آزمون های قبولی سال های قبل نمره یک یا دو رقمی را کسب کرده اند و به دلیل اینکه در سطح بالایی قرار دارند، بهترین راهنمای موفقیت دانش آموزان هستند. .

ما همیشه گفته ایم و باز هم خواهیم گفت! بند خاصی برای بیش از یک عدد بودن در کنکور وجود ندارد، چون یکی دیگر در راس است و این می تواند رتبه من را به دست آورد! شاید سبک خواندنش به روحیه من و شاگردم نمی خورد! شايد شرايط شخصي و خانوادگي او متفاوت بود و در نتيجه هرگز نتوانستم كار او را تكرار كنم!

بنابراین بهترین مشاور کنکور کسی است که برنامه درسی شما را با آگاهی کامل از شرایط شما و با توجه به شخصیت شما تنظیم کند! اگر جلسه ای را با مشاوران مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو تعیین کنید، تفاوت بین بهترین مشاور متخصص کنکور و فقط رتبه برتر را درک خواهید کرد. همچنین انتخاب رشته با مشاوره محمدرضا پوردستمالچی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

مشاور نمرات برتر آزمون اول ریاضی و فیزیک

فردی که بهترین نمرات کنکور در رشته های ریاضی و فیزیک را داشته باشد و در مقاطع برتر کشور به خوبی درس بخواند، می تواند بهترین مشاور پذیرش داوطلبان این رشته در مسیر موفقیت باشد. البته به این دلیل نیست که تمامی رتبه های بالاتر و تک رقمی رشته های ریاضی و فیزیک در سال های گذشته جزو مدعیان بوده اند. در اینجا به این مقاله مشاور بالاترین نمره 1 رقمی کنکور ریاضی فیزیک مراجعه می کنیم.

مشاور ارشد امیرحسین شیردل

آقای شیردل از شهرستان گنبد در کنکور 1400 در رشته ریاضی و فیزیک رتبه 76 را کسب کرد که در چند سال اخیر عضوی از خانواده کانون فرهنگی آموزشی کلامچی بوده و به صورت مستمر در این آزمون شرکت کرده است. شیردل 1400 با کمک پشتیبانی ویژه توانست به نتیجه بسیار خوبی دست یابد. امیرحسین با کمک این موسسه و مشاورانش هم اکنون در رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل می کند.

مشاهده می شود که امیرحسین شیر دل بدون اینکه رتبه بالاتر دیگری در کنار خود داشته باشد در آزمون ریاضی به رتبه دوبلی دست یافت. پس مشاور رده های بالاتر کنکور همیشه گران است و لزوما در کنکور قبول نمی شود!

توصیه محمد معین صمدی از رتبه های برتر آزمون 1400

یکی دیگر از داوطلبان رتبه اول کنکور آقای صمدی از همدان است که از کلاس ششم ابتدایی در آزمون فرهنگسرا شرکت کرد و در کنکور رتبه های خوبی کسب کرد. محمد معین صمدی در کنکور 1400 رتبه 24 را به خود اختصاص داد و با وجود اینکه طی سالیان متمادی همچنان در این آزمون ها شرکت می کرد اما از انتخاب مشاوران این دوره اطلاعی در دست نیست. بنابراین همیشه بهترین نمرات کنکور تک رقمی و دو رقمی با کمک مشاور به نتیجه نمی رسد و ترجیح می دهد به تنهایی برنامه ریزی کند.

اما همانطور که می دانیم دانش آموزان شرکت کننده در آزمون کلامچی می توانند از وکلای موسسه کمک و راهنمایی بگیرند.

مشاور سید مهدی طباطبایی، 63 نمره در ریاضی و فیزیک

آقای طباطبایی از دیگر داوطلبان کنکور بود که در سال 1400 با نمره بالا قبول شد. او در حین تحصیل برای کنکور از مشاوران ارشد موسسه برای کرک کنکور کمک گرفت و توانست مشکل را کاهش دهد. با راهنمایی آنها از این مسیر پر فراز و نشیب. سید مهدی طباطبایی یکی از داوطلبان ارزشمندی بود که با انتخاب بهترین مشاور کنکور سعی در راهیابی به قله داشت.

هلیا شکاری، رتبه 25 کشوری در رشته ریاضی و فیزیک

شکری از ساری در کنکور 1400 رتبه 25 کشوری را کسب کرد. او یکی از شرکت کنندگان ثابت در آزمون کالومسی بود. بدین ترتیب با راهنمایی مشاور ویژه مرکز کرمچی کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشت. به نظر می رسد در گذشته، بسیاری از کسانی که در کنکور ریاضی و فیزیک شرکت می کردند، از مشاوران تخصصی پذیرش بهره نمی بردند و به مشاوره غیرحرفه ای کارکنان پشتیبانی تکیه می کردند.

شاید همین افراد اگر قرار بود بهترین مشاور کنکور را انتخاب کنند می توانستند رتبه های تک رقمی و حتی اول را کسب کنند!

مشاوره رتبه های بالای آزمون عملی

بهترین مشاوران موسسات کنکور سال های گذشته در کنکور سرآمد بوده اند. در انجام این کار، آنها قصد دارند تجربیات خود را با نامزدها به اشتراک بگذارند و به موفقیت آنها کمک کنند. در پست بعدی نکات رتبه برتر و تک رقمی آزمون عملی را ذکر خواهیم کرد. نگران انتخاب بهترین مشاور کنکور در کرج از مرکز مشاوره انحصاری اکو کنکور نباشید! مشاوره تحصیلی و آنلاین تلفنی از خدمات ویژه مرکز مشاوره آکو کنکور می باشد.

مشاور ارشد و پایین کنکور تجربی 1400

علیرضا بیت سیاح، مشاور علوم تجربی، رتبه 33 علوم تجربی

آقای بیت سیاح از شادگان دارای مدرک 33 در رشته علوم تجربی در سال 1400 است که برای رسیدن به موفقیت از کمک بهترین مشاوران در موسسه امتحان نهایی بهره مند شد. دکتر فرزانه مشاور ایشان در این موسسه بود. دکتر فرزانه که جزو رتبه های برتر کنکور بود فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی است. بنابراین در رشته تجربی انتخاب بالاترین مراحل کنکور به عنوان مشاور اهمیت بیشتری دارد.

مشاوره کنکور امیرمهدی حسین یکی از بهترین کنکور تجربی است.

حسینی که با شرکت در کنکور 1400 موفق به کسب رتبه 94 شده بود از خدمات مشاوره موسسه حرف آخر برای کسب رتبه دوم در کنکور نمونه استفاده کرد. او توانست با کمک و راهنمایی دکتر به چنین سطح خوبی دست یابد. علیجانی، مشاور عالی بالاترین رتبه آخرین نهاد. لازم به ذکر است دکتر علیجانی در آزمون پایلوت در سال 1391 رتبه 1 را کسب کرد.

انتخاب دکتر علیجانی از برترین های آزمون آزمایشی 2012 به عنوان مشاور آزمون خبره اهمیت انتخاب بهترین مشاور برای موفقیت آزمایشی را نشان می دهد.

قانون فرزاد بهرام در رتبه 69 رشته علوم تجربی قرار دارد

آقای. بهرام لو با کمک مشاوران ارشد موسسه کنکور آسان 69 آزمون ورودی را پشت سر گذاشت. با این مدرک در رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شد و هم اکنون مشغول به تحصیل است.

مشاور نیلوفر ترکی یکی از رتبه های برتر کنکور 1400 می باشد.

خانم ترکی که در رشته تجربی رتبه 19 را کسب کرده است، سال های متوالی در آزمون های کانون فرهنگی آموزش کلامچی شرکت کرده است. وی علاوه بر حضور مستمر در محاکمات، از حمایت ها و راهنمایی های قلم چی نیز بهره مند شد. بدین ترتیب او به یک نتیجه عالی دست یافت.

البته خانم نیلوفر ترکی که بدون کمک بهترین مشاور کنکور می تواند یکی از رتبه های برتر کنکور تجربی باشد راز دیگری برای کسب رتبه دوم در این آزمون دارد! ما اطلاعات خاصی در مورد ویژگی های برنامه ریزی خاص نداریم.

سارا معرفت پور در رشته علمی رتبه 29 را کسب کرد

یکی از اولین نفر از 1400 آزمون ورودی پایلوت، خانم مرف پور بود که ایشان نیز موسسه خریف اخیر را به عنوان استاد راهنما انتخاب کردند. او توانست با کمک دکتر فرزانه یکی از برجسته ترین مشاوران موسسه حرف آخر به رتبه های بسیار بالایی دست یابد.

مشاور سطح یک کنکور انسانی

شرکت کنندگان راه های مختلفی را برای رسیدن به موفقیت انتخاب می کنند. یکی از راه هایی که از نظر تجربه نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است، کمک گرفتن از مشاوران مسئول و مجرب برای کسب نمره بالا در آزمون است. در ادامه بیشتر در مورد اینکه مشاور بالاترین و تک رقمی در کنکور کیست صحبت می کنیم. مشاوران آکو کنکور بهترین کنکور کرج در کنار شما هستند.

PNG

مشاور علی آهوندی رتبه 58 کمک های بشردوستانه را کسب کرد

یکی از رتبه های برتر آزمون 1400 آقای آقای است. آهوندی. او نیز مانند اکثر مقامات عالی رتبه برای رسیدن به این مقام به کمک مشاوران ارشد متکی بود. او از خدمات مشاوره موسسه آی دی نوین استفاده کرد و رتبه بسیار خوبی را کسب کرد.

مشاوره کنکور علی اکبر رحیمی نژاد

آقای رحیمی نژاد داوطلب دیگری بود که با کمک مشاوران مرکز کلامچی توانست در آزمون 1400 یکی از رتبه های برتر را کسب کند اما رتبه اکبر در کنکور 1400 رشته انسانی 30 کشور بود. وی برای کسب این رتبه علاوه بر تلاش فردی و شرکت در آزمون های کلامچی از مشاوره و راهنمایی مشاوران ویژه فرهنگسرای آموزش و پرورش کلامچی نیز بهره برد.

لیلا علمی در رشته علوم انسانی رتبه 22 را کسب کرد

علمی از آزمون 1400 در رشته علوم انسانی رتبه 22 را کسب کرد. او برای موفقیت یک موسسه معتبر را انتخاب می کند و با کمک مربیان متعهد به رتبه بالایی می رسد. مشاوره مشاوران مجرب آخرین موسسه یکی از بهترین موسسات کنکور به او کمک کرد تا به چنین نتیجه بزرگی دست یابد و به رتبه های برتر کنکور انسانی برسد.

توصیه های محمد قاضی زاده از بالای کنکور

یکی دیگر از داوطلبانی که توانسته در آزمون بزرگ مرد موفق به کسب رتبه خوب شود، آقای قاضی زاده است. محمد قاضی زاده مقام پنجم کشوری را کسب کرد. وی برای کسب نمره دو در کنکور از مشاوره تخصصی مشاوران امتحان نهایی موسسه استفاده کرد و توانست به درستی در کنکور اقدام کند.

بهترین مرکز مشاوره پذیرش کرج در مورد کیفیت صحبت می کند

همانطور که گفتیم، در نظر گرفتن استراتژی برای به دست آوردن آگاهی از اینکه چه کسی مشاور رهبران کنکور است، مهم است. مشاورانی که به داوطلبان کنکور کمک می کنند باید در کنکور سال قبل جزو بالاترین ها باشند. یا حداقل تجربه کافی داشته باشند و با دانش آموزان مختلف سروکار داشته باشند تا بتوانند با توجه به شرایط زندگی شما بهترین برنامه را برای شما داشته باشند.

با این حال بهترین مشاور کنکور به تنهایی نمی تواند شما را به بالای کنکور برساند. شما اولین، دومین، سومین و هزارمین عامل مهم برای کسب بهترین نمره در آزمون هستید و در این بین مشاور شما را از طریق تلاش ها و مشکلات راهنمایی می کند.

اگر بتوانید بهترین مشاور کنکور را به درستی دریافت کنید، به جرات می توان گفت که آن ها از چالش هایی که در این سفر پرفراز و نشیب با آن ها روبرو هستند آگاه هستند و می توانند استرس و اضطراب داوطلب را کاملا درک کنند و به داوطلب کمک کنند تا بر آنها غلبه کند. . با درج اسامی 1400 مکان برتر کنکور و نام مشاوران آنها، همچنین می خواستیم به داوطلبان کنکور کمک کنیم تا بهترین مشاور کنکور را برای موفقیت انتخاب کنند. مرکز مشاوره آکو کنکور بهترین مشاوران کنکور را در اختیار شما قرار می دهد.

آیا مشاوران ارشد از آن استفاده می کنند؟

بله، بسیاری از کالج ها از مشاوران پذیرش برای برنامه ریزی درسی استفاده می کنند.

آیا مشاور در هر حوزه برای رده بندی تک رقمی در کنکور متفاوت خواهد بود؟

به طور کلی گرایش ها دروس مختلفی دارند. اما مشاوران عموماً توانایی بررسی این موضوع را دارند.

مشاور برتر کنکور کیست؟

اولین و بهترین توصیه رتبه و اهداف این کنکور است. در مرحله دوم موسسات کنکور می توانند به آنها در گرفتن مدرک تک رقمی کمک کنند.

اطلاعات بیشتر را در مرکز مشاوره درسی پوردستمالچی بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا