علمی و پزشکیکسب و کار استانها

هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۲؛ لیست قیمت انواع بینی (جدول قیمت)

هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۲ از ۱۸ تا ۸۰ میلیون تومان متغیر است که بر اساس نوع بینی، روش جراحی بینی، هزینه کلینیک یا بیمارستان دولتی و مهارت جراح برای هر فرد متفاوت می‌باشد. در این مقاله ما عوامل موثر بر قیمت عمل زیبایی بینی در تهران و سایر شهرها را بررسی کرده‌ایم. همچنین هزینه عمل بینی گوشتی، هزینه های قبل عمل بینی و بعد آن، هزینه عمل بینی استخوانی ۱۴۰۲ و هزینه عمل بینی ترمیمی را آورده‌ایم. در ادامه نیز معایب عمل بینی ارزان در تهران و شرایط پرداخت هزینه عمل بینی اقساط در تهران را شرح دادیم.

جراحی بینی با قیمت 2 میلیون در کرج | جراحی بینی رایگان | هزینه آزمایشات قبل از عمل بینی ۱۴۰۲

هزینه عمل بینی در تهران و شهرستان‌ها در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟ (جدول قیمت)

یکی از مهم‌ترین عوامل در تصمیم گیری افراد برای انتخاب جراح بینی، قیمت عمل زیبایی بینی است. هزینه عمل بینی 1402 مسئله مهمی است که بیمار قبل از اقدام به جراحی باید آن را در نظر بگیرد.

بالا بودن هزینه جراحی بینی یک جراح لزوما به معنای حرفه‌ای بودن او در جراحی بینی نیست، به عنوان مثال شاید دستمزد بهترین جراح بینی در تهران و یا بهترین جراح بینی در شیراز با دستمزد یک جراح تازه کار برابر باشد. بنابراین باید در کنار توجه به قیمت عمل، موارد دیگری را هم در انتخاب جراح در نظر گرفت. مواردی همچون تخصص و سابقه جراح و تعداد نمونه عمل‌های موفق.

  • هزینه عمل بینی به طور کلی در سال ۱۴۰۲ از ۱۸ میلیون الی ۸۰ میلیون تومان متغیر است.
  • هزینه عمل بینی استخوانی در سال ۱۴۰۲ از ۱۸ الی ۸۰ میلیون تومان متغیر است.
  • هزینه عمل بینی گوشتی در سال ۱۴۰۲ از ۲۰ میلیون الی ۸۰ میلیون تومان متغیر است.

توجه داشته باشید که هزینه عمل بینی جراحان مختلف متفاوت است، بنابراین برای اطلاع دقیق از هزینه عمل بینی باید به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا پس از انجام معاینات لازم قیمت دقیق آن به شما اطلاع داده شود.

هزینه عمل بینی گوشتی در سال ۱۴۰۲: هزینه عمل بینی پهن و گوشتی

هزینه عمل بینی گوشتی در سال ۱۴۰۲ از ۲۰ میلیون تومان به بالا است که بینی گوشتی با توجه به نوع آن و پهن و پوست ضخیمی که دارد نسبت به جراحی بینی استخوانی دشوارتر می‌باشد. به همین دلیل مشخص شدن تغییرات اعمال شده بر روی بینی‌های گوشتی کمی دشوارتر بوده زیرا خطوط ریز و زاویه‌ها در زیر یک پوشش بسیار ضخیم به خوبی نشان داده نمی‌شود. به علاوه عمده بینی‌های گوشتی بافت غضروف ضعیفی دارند که حین عمل نیاز به تقویت دارد که این مسئله نیز بر افزایش قیمت عمل بینی گوشتی تاثیرگذار است.

از این رو به دلیل سختی این نوع از عمل معمولا قیمت عمل بینی گوشتی نسبت به بینی‌های استخوانی کمی بیشتر است.

هزینه عمل بینی استخوانی: قیمت عمل بینی استخوانی سال ۱۴۰۲

هزینه عمل بینی استخوانی در سال ۱۴۰۲ از ۱۸ میلیون تومان به بالا است که به دلیل فرم، نوع بینی، پوست نازک و غضروف محکمی که دارد جراحی آسان‌تری می‌باشد. در واقع می‌توان به این صورت بیان کرد که هزینه جراحی بینی طبیعی استخوانی که نیاز به اعمال تغییرات جزئی مانند برداشتن قوز و برآمدگی کوچک بر روی بینی دارد، نسبت به یک بینی استخوانی که از غضروف‌های بسیار محکم و نوک بینی گوشتی تشکیل شده است کمتر است.

هزینه عمل بینی عروسکی

هزینه عمل بینی عروسکی با توجه به فرم بینی و نوع آن و همچنین میزان مهارت جراح متفاوت است که پس از معاینه توسط پزشک متخصص به طور دقیق مشخص خواهد شد. تقریبا بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند تا بینی خود را به فرم بینی فانتزی و یا عروسکی عمل کنند، اما این سوال برای آن‌ها به وجود می‌آید که آیا قیمت عمل بینی فانتزی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است؟

منظور از بینی‌های فانتزی مدلی است که در آن علاوه بر اینکه در حفظ تناسب، اندازه و شکل بینی با سایر اجزای صورت تلاش می‌شود، نوک بینی نسبت به حالت طبیعی آن کمی بالاتر است و قوس پشت بینی نیز کمی بیشتر می‌باشد. اما هزینه عمل بینی عروسکی نیز به شرایط مختلفی بستگی دارد که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، در واقع هرچه پیچیدگی و مدت زمان جراحی بینی بیشتر باشد به طور قطع هزینه دریافتی برای آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

همچنین میزان هزینه دستمزد پزشک نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر روی هزینه عمل بینی فانتزی می‌باشد. در نتیجه برای اطلاع دقیق از قیمت این نوع عمل باید به صورت حضوری به بهترین پزشک متخصص در این زمینه مراجعه نمایید تا پس از انجام معاینات لازم هزینه نهایی به شما اطلاع گردد.

هزینه عمل بینی نیمه فانتزی

هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی با توجه به فرم بینی، روش جراحی و همچنین میزان مهارت جراح متفاوت بوده که از ۱۸ میلیون تومان شروع می‌شود. جراحی بینی نیمه فانتزی مدلی بین عمل بینی طبیعی و جراحی بینی عروسکی است که فاصله بین نوک بینی تا لب بالایی حدود ۹۰ تا ۱۰۵ درجه است. از عوامل موثر بر قیمت عمل بینی نیمه فانتزی، نوع جراحی و میزان مهارت جراح است که روی آن موثر می‌باشد.

هزینه عمل بینی طبیعی

هزینه عمل بینی طبیعی با توجه به میزان مهارت جراح متخصص، نوع بینی و روش جراحی متفاوت بوده که از ۱۸ میلیون تومان شروع می‌شود. عمل بینی طبیعی فقط شامل تغییرات جزئی و اصلاح ساختار کلی بینی می‌شود که به همین دلیل هزینه آن پایین‌تر است.

هزینه عمل بینی ترمیمی

هزینه عمل ترمیم بینی با توجه به اینکه جراحی ثانویه به حساب می‌آید از ۲۰ میلیون تومان به بالا می‌باشد زیرا این جراحی به تغییرات بیشتری برای اصلاح نیاز دارد. در حقیقی زمانی که برای بیمار این مسئله پیش می‌آید که از نتیجه جراحی بینی خود راضی نیست و یا اینکه مشکلات ساختاری همچون مشکلات تنفسی در حین جراحی برای وی رخ می‌دهد.  بیمار به انجام جراحی دوم نیاز دارد که به آن جراحی ترمیمی بینی می‌گویند.

معمولا هزینه عمل بینی ترمیمی نسبت به اولین عمل بیشتر است که این مسئله بنا به دلایل مختلفی می‌باشد. البته هزینه جراحی بینی ترمیمی نیز می‌تواند بر اساس فاکتورهای مختلفی افزایش و یا کاهش یابد که در ادامه به توضیح مختصری از آن پرداخته‌ایم. جراحی ترمیم بینی اگر برای اصلاح و بهبود مشکلات مختصری در بینی باشد مانند برداشتن پره‌های بینی و یا گذاشتن غضروف و یا حتی مواردی که می‌توان آن را در مطب و به صورت سرپایی انجام داد، هزینه آن به طور قطع کمتر می‌باشد. اما اگر برای رفع مشکلات بعد از اولین عمل، نیاز به جراحی بینی باشد، در این مواقع باید هزینه بالاتری را برای انجام این کار پرداخت کرد.

هزینه عمل انحراف بینی سال ۱۴۰۲: قیمت عمل پولیپ بینی

هزینه جراحی انحراف بینی چقدر است؟ عمل انحراف بینی و یا سپتوپلاستی یک روش جراحی موثر با هدف صاف کردن و اصلاح انحراف در تیغه بینی می‌باشد. در واقع این نوع از عمل را می‌توان به عنوان جراحی درمانی در نظر گرفت که در کنار عمل زیبایی بینی و یا رینوپلاستی نیز قابل انجام است.

عمل انحراف بینی باعث می‌شود تا مسیر جریان هوا در بینی و تنفس کاملا بهبود پیدا کند و در کنار آن اگر عدم قرینه بودن اصلاح شود و استخوان و غضروف اضافه در بینی نیز برداشته گردد باعث می‌شود تا به بینی و در نهایت چهره‌ای زیباتر دست پیدا کنید.

در واقع در جراحی انحراف بینی با ایجاد برش، جابه جایی مجدد، جایگزینی غضروف و یا استخوان، کج بودن بینی به طور کامل برطرف می‌گردد. البته باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل و مطلوب از این جراحی بایستی به بهترین متخصص در این زمینه مراجعه نمایید تا از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد.

اما در خصوص هزینه عمل پولیپ بینی تنها با معاینه توسط پزشک متخصص این مبلغ تعیین می‌گردد، زیرا قیمت عمل انحراف بینی و یا حتی قیمت عمل پولیپ بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد، که در زیر بخشی از آن را بیان کرده‌ایم:

  • آیا عمل انحراف بینی همراه با عمل رینوپلاستی صورت می‌گیرد؟
  • آیا در زمان جراحی انحراف بینی نیاز به انجام جراحی پولیپ بینی هم هست؟
  • مدل بینی بیمار از نوع گوشتی است و یا استخوانی؟
  • آیا جراحی سینوس هم باید در زمان عمل انجام شود؟

این مسئله را نیز باید بدانید که، از آنجایی که جراحی انحراف بینی نوعی از عمل درمانی محسوب می‌شود، بخشی از هزینه عمل بینی با بیمه تکمیلی امکان دارد که باید قبل جراحی از شرایط اطلاعات کسب کنید.

دکمه بازگشت به بالا