راهنمای خرید بهترین جعبه کادویی

هدیه دادن و هدیه گرفتن همیشه لذت‌بخش است، قطعاً این امر را به صورت عملی تجربه کردید و این ادعای ما را نیز تصدیق می‌فرمایید. مهم نیست هدیه شما گران باشد یا ارزان،‌ سبک باشد یا سنگین، بزرگ باشد یا کوچک، مهم این است که بتوانید تحفه‌تان را به بهترین شکل ممکن آراسته و زیبا کنید و آن را تقدیم عزیزان و مخاطبان خود نمایید.

اگر کمی ذوق و سلیقه را چاشنی کار کنید و پیشکشی خود را در یک جعبه شیک، زیبا و منحصر به فرد قرار دهید مطمئن باشید کاری کردید کارستان، طوری که جذابیت هدیه شما برای طرف مقابل فارغ از قیمتش دوچندان خواهد شد.

جعبه‌های هدیه که به آن‌‌ها باکس کادو هم گفته می‌شود، از تنوع رنگ و طرح فوق العاده زیادی در دنیای ما برخوردار هستند، کافی است که شما به عنوان خریدار متناسب با نوع هدیه و کادوی خریداری شده خود به دنبال انتخاب و خرید یک نوع از آن‌ها با ابعاد دلخواه و شکل هندسی مناسب باشید!

ممکن است شما از دنیای متنوع این پوشش کادویی اطلاعات کافی نداشته باشید، اصلاً لازم نیست با تردید و دلشوره وارد فاز خرید این محصول بشوید.

چرا که مجله اینترنتی مینینیم به عنوان راهنمایی مطمئن ، یاری دیرین و رفیقی همراه، شما را تنها نمی‌گذارد و مثل همیشه در کنارتان است، همانند ارائه راهکار برای خرید دیگر محصولات، شما را با نکات مهم و اساسی در خصوص انتخاب و خرید جعبه هدیه آشنا می‌نماید.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید جعبه هدیه

سایز، اولین معیار انتخاب جعبه هدیه است.

نخستین گام برای خرید‌ جعبه هدیه دقت در اندازه، یعنی طول، عرض و ارتفاع آن است. برای این منظور شما خریداران عزیز باید متناسب با حجم هدیه‌ای که برای مخاطبتان تهیه کرده‌اید، عمل کنید.

برای مثال گر هدیه شما یک ست طلا و یا نقره است، اصولاً نیاز نیست که به دنبال جعبه‌ای با سایز بزرگ بروید، یک باکس در ابعاد کوچک می‌تواند کار شما را راه بیندازد.

جنس باکس کادو می‌تواند جذابیت هدیه شما را بیشتر کند.

مورد دوم در انتخاب جعبه هدیه توجه به جنس آن است. امروزه تولیدکنندگان این دسته از کالاها، محصولات خود را بیشتر از جنس مقوا و با ضخامت‌های مختلف می‌سازند، البته در این بین جعبه‌های ساخته شده از چوب، فلز، چرم و … نیز در بازار به چشم می‌خورند.

انتخاب نوع جنس بستگی به سلیقه و نظر شما کاربر گرامی دارد، ولی بهتر است بدانید که جنس جعبه هدیه بر روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.

وزن عامل تاثیر گذاری برای انتخاب و خرید جعبه به شمار نمی‌رود، ولی بد نیست گوشه چشمی به آن داشته باشید.

در واقع یک جعبه هدیه آنقدر که تصور می‌کنید، سنگین نیست، این مدل از باکس‌های کادویی عمدتاً با وزنی کمتر از ۱۰۰ گرم ساخته می‌شوند.

با این اوصاف باز توجه داشته باشید که اگر قصد دارید در داخل جعبه‌تان هدیه‌ای سنگین قرار دهید، بهتر است به سراغ جعبه‌هایی با وزن و استحکام بیشتر بروید که قدرت تحمل وزن گذاشته شده در داخل خود را داشته باشند!

هنگام انتخابِ محصول کادویی، توجه خود را به طرح و رنگ آن نیز معطوف نمایید.

بدون اغراق می‌توان گفت، مهمترین فاکتور در نظر کسی که هدیه را از دستان شما دریافت می‌کند، همین موضوع؛ یعنی رنگ، طرح و در یک کلام جذابیت ظاهری کادو می‌باشد. برای این منظور مینینیم توصیه می‌کند، انتخاب و خریدتان را با توجه به مناسبتی که هدیه خود را برای آن آماده کرده‌اید و هم‌چنین ارزشمند بودن هدیه‌تان کلید بزنید.

مثلاً اگر در نظر دارید برای تولد هدیه را در داخل جعبه قرار دهید، بهتر است آن جعبه دارای تِم تولد باشد و اگر هم خیلی ارزشمند است، پیشنهاد می‌شود برای آن به جای باکس مقوایی از یک باکس فلزی و یا چرمی استفاده نمایید.

ناگفته نماند جعبه‌هایی که از جنس چوب ساخته و پرداخته می‌شوند برای دادن هدایایی مناسبند که از رنگ و بویی سنتی و هنری برخوردار می‌باشند.

نحوه باز شدن درب جعبه هدیه برای بعضی از خریداران حائز اهمیت است.

مورد بعدی در انتخاب و خرید جعبه هدیه توجه به نحوه باز شدن درب آن می‌باشد، برخی از جعبه‌ها به تبعیت از طرح کلاسیک خود، دربشان با برداشته شدن کامل باز می‌شود. درب جعبه‌های با طرح فانتزی از وسط باز می‌شوند.

البته باید به تمام این‌ها، مدل‌های دارای قفل را نیز اضافه کرد که استفاده از آن‌ها رسمیت فوق‌العاده‌ای به هدیه درون‌شان می‌بخشد! همین قفل‌ها نیز دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که ممکن است قدری انتخاب را سخت نمایند!

عواملی که قیمتِ جعبه‌های هدیه را رقم می‌زنند.

تمام نکات گفته شده در این مطلب از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت جعبه هدیه می‌باشند اما خیالتان راحت باشد این جعبه‌ها به آن اندازه که کادوی شما را فاخر و ارزشمند جلوه می‌دهند از قیمت بالا و گزافی برخوردار نیستند.

پس با خیالی آسوده هدیه خود را انتخاب کنید، به جای کادو کردن آن با کاغذهای هدیه قدیمی از جعبه‌های کادویی شیک و امروزی استفاده کنید و به مخاطب خود نشان دهید که چقدر برای خوشحال کردنش احترام قائل هستید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام جعبه هدیه مناسب اهم جعبه های کادو ، برای هدیه دادن یک وسیله ی ضروری است، زیرا هدیه دادن به افراد بدون جعبه، ایده خوبی به نظر نمی رسد. بسته به شکل و محتوای هدیه، باید مناسب ترین جعبه کادو را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانیم به هدیه ی خود جلوه ی ارزشمندتری بدهیم. بهتر است برخی نکات ساده را در رابطه با خرید این جعبه ها به خاطر داشته باشید.

جعبه سکه کادویی | جعبه عطر کادویی | جعبه هدیه چوبی

چرا باید یک جعبه هدیه شیک برای کادو دادن داشته باشیم ؟

جعبه هدیه، یکی از وسایل ضروری است که هنگام هدیه دادن به آن احتیاج داریم. جعبه هارد باکس در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار وجود دارند، که می توانید بنا به سلیقه ی خود، آن را بخرید. وقتی هدیه ای را در جعبه ای شکیل و جذاب قرار می دهیم، در واقع به گیرنده نشان می دهیم که چقدر برای ما ارزشمند است.

انتخاب جعبه کادو آسان نیست. تنوع محصولات، تصمیم گیری را برای شما سخت می کند. البته نکته اینجاست، که باید سلیقه ی هدیه گیرنده را، به سلیقه خود ترجیح دهیم.

سعی کنید جعبه های با کیفیت و بادوام انتخاب کنید، که وزن هدیه را تحمل کند و زود پاره نشود. کیفیت جعبه نیز بر ظاهر آن تاثیر می گذارد. روکش جعبه بر ظاهر آن نیز موثر است. هرچه مقوای استفاده شده در ساخت آن، کیفیت بالاتری داشته باشد و محکم تر باشد، جعبه ظاهری زیباتر دارد.

در بسیاری از موارد ما یک هدیه خوب بخریم، اما ممکن است پاکت یا جعبه ی کادو، مناسب آن هدیه نداشته باشیم، به همین دلیل باید گفت که وجود جعبه نیز بسیار مهم است. به این ترتیب می توانیم هدیه ای بسیار زیبا به عزیزانمان بدهیم.

برای اینکه به مردم ثابت کنیم چقدر برای ما مهم هستند، باید چنین جزئیاتی را در نظر بگیریم. اگر کادویی که خریدیم را با جعبه اصلی به افراد بدهیم، ظاهر چندان خوبی ندارد. از این جعبه ها می توان برای روز پدر، روز مادر، ولنتاین، سالگرد، تولد، حنابندان و روزهای خاص استفاده کرد.

دقت به هماهنگی میان هدیه و باکس کادو

پس از اینکه هدیه را خریدیم، باید جعبه کادو هم انتخاب کنیم، اما باید دقت کنید که با هم تناسب داشته باشد. اگر جعبه کوچک یا خیلی بزرگتر باشد، نمی توان از آن استفاده کرد. از طرفی، طراحی جعبه برای مناسبت های مختلف با هم تفاوت دارد. به عنوان مثال، برای هدیه دادن به کودکان بهتر است جعبه های شاد و کارتونی انتخاب کنید. در حالی که برای هدیه دادن به آقایان باید جعبه های ساده با رنگ تیره انتخاب شود.

در هنگام خرید جعبه کادو به چه مواردی دقت کنیم ؟

هنگام خرید جعبه کادو، باید چندین نکته را در نظر بگیریم. تناسب بین هدیه و جعبه بسیار اهمیت دارد. به ظاهر کادو نیز باید توجه شود، تا بهترین انتخاب ممکن انجام شود. رنگ همیشه موضوع مهمی است. اگر می خواهید در یک مراسم رسمی به شخصی هدیه بدهید، باید دقت کنید که جعبه ظاهری شیک و کلاسیک داشته باشد. در کنار جعبه کادو بهتر است گل هم بخریم تا جذاب تر شود.

بسیاری از افراد داخل جعبه را گل های خشک، پوشال، مهره های رنگی می گذارند تا زیباتر شود. همه چیز بر اساس سلیقه ی افراد است و ممکن است هر فردی ، یک چیز را دوست نداشته باشد.

علاوه بر جعبه های مقوایی، جعبه های چوبی نیز بسیار رایج شده است. هیچ اتفاقی به‌اندازه گرفتن یک هدیه نمی‌تواند دنیای ما را زیبا کند. تاریخ نشان می‌دهد در تمام قرن‌ها افراد به مناسبت‌های مختلف برای شاد کردن عزیزانشان از کادو استفاده می‌کردند. اما نمی‌توان تاریخی دقیق برای پیدایش رسم هدیه دادن پیدا کرد. در گذشته به دلیل اینکه مرد از قدرت مالی و توانایی خرید برخوردار بود، کادو به‌صورت یک‌طرفه و از سمت مرد به زن هدیه داده می‌شد. در اغلب موارد هدیه نشان‌دهنده میزان عشق و علاقه مرد به زن بوده است. اما، امروزه ماجرا کمی تغییر کرده و زنان و مردان به مناسبت‌های مختلف برای شاد کردن اعضای خانواده، همسر، عشق، دوست یا همکار صمیمی خود به او هدیه می‌دهند. برای اینکه هدیه ظاهری زیباتر داشته باشد راهنمای خرید بهترین جعبه کادویی ارزان بازار اهمیت بالایی دارد. برای آشنایی با انواع جعبه کادویی و نکات مهم در انتخاب این محصول با ما همراه باشید.

در چه مواردی می‌توان از جعبه کادویی استفاده کرد؟

اگر به تقویم نگاه بیاندازید متوجه می‌شوید که مناسبت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید عزیزان خود را غافلگیر کنید. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها عشق و علاقه خود را به عزیزانتان ثابت کنید. اما ساده‌ترین راه برای اثبات علاقه خرید یک هدیه مناسب است. ضرورتی وجود ندارد که کادو حتماً گران باشد. مطمئن باشید کار شما از خود هدیه باارزش‌تر است. برای اینکه انتخاب خود را تکمیل کنید و سلیقه خود را به نمایش بگذارید استفاده از جعبه کادویی بهترین گزینه خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین جعبه کادویی ارزان بازار می‌تواند در خرید جعبه مناسب برای روز پدر، روز مادر، روز دانشجو، روز تولد، سالگرد ازدواج، روز دکتر، روز ولنتاین، مراسم عروسی، اشتعال، خرید خانه، فارغ‌التحصیلی، دوستی و بسیاری موارد دیگر مناسب باشد.

چه هدیه‌هایی را می‌توان درون جعبه کادویی قرار داد؟

خرید جعبه کادویی ارزان و باکیفیت برای هر نوع هدیه و هر مناسبتی کاربرد دارد. فرض کنید برای همسر خود طلا خریده‌اید و می‌خواهید او را غافلگیر کنید مطمئناً استفاده از جعبه کادو سلیقه شما را بیشتر نشان می‌دهد. برای تولد فرزندتان استفاده از یک جعبه زیبا عالی خواهد بود. بدون شک او مدت‌ها با دیدن این جعبه، خاطره آن روز را مرور می‌کند. اگر می‌خواهید از همکار یا دوست صمیمی خود به‌خاطر مهربانی‌ها و دلسوزی‌هایش تشکر کنید بهتر است کادوی خود را با یک جعبه زیبا به او تقدیم کنید.

اگر کادوی شما بسیار بزرگ است مثلاً خانه یا ماشینی برای عزیزتان خریده‌اید انتخاب جعبه کادو لاکچری بهترین گزینه خواهد بود. می‌توانید کلید خانه یا سوئیچ ماشین را درون جعبه گذاشته و او را غافلگیر کنید. مهم‌ترین نکته در انتخاب جعبه کادو این است که جعبه باید از نظر اندازه، طرح و رنگ با نوع کادو، جنسیت و سن فرد موردنظر شما هماهنگ باشد. بهتر است برای هدیه‌های گران‌قیمت از جعبه‌های لاکچری استفاده کنید. انتخاب جعبه‌های فانتزی برای کودکان و نوجوانان مناسب‌تر است. رنگ صورتی برای دختران نوجوان بهترین گزینه است. اگر به عشق خود هدیه می‌دهید بهتر است رنگ جعبه قرمز یا هم خانواده این رنگ باشد.

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید بهترین جعبه کادویی ارزان بازار باید به آن اشاره کنیم این است که طرح جعبه باید با نوع مناسبت و سن افراد تناسب داشته باشد. برای مثال، اگر برای یلدا، ولنتاین، کریسمس، نوروز و چنین مواردی به عزیزانتان هدیه می‌دهید بهتر است جعبه‌های انتخاب کنید که دارای تم کریسمس، ولنتاین، یلدا، نوروز و غیره هستند.

انتخاب هوشمندانه تم می‌تواند لذت گرفتن کادو را چندبرابر کند. در انتهای این بخش باید بدانید که جعبه‌های ساده و تک‌رنگ برای مناسبت‌های رسمی انتخاب بهتری خواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا