لوکس ترین تفریح زیر دریایی کیش

کیش از زیباترین جزایر خلیج فارس و بزرگترین مقاصد گردشگری ایران است. این جزیره به واسطه داشتن مراکز تجاری لوکس خود و همچنین هتل های بسیار زیبای خود معروف شده است. اما بخش جذاب دیگر این جزیره سرگرمی های آن و بویژه بخش تفریحات آبی این جزیره می باشد. اگر می خواهید به کیش سفر کنید بی شک تفریحات آبی اولین گزینه است پیشنهاد ما به شما غواصی vip در کیش است که یکی از زیباترین تفریحات و هیجان انگیزترین تفریحات آبی در کیش است که شما با خانواده خود دنیای زیر آب را می توانید تجربه کنید.

کلوپ های تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش را می توان به دو دسته انفرادی و دسته جمعی انجام داد و چنانچه شما به صورت انفرادی به این جزیره آمده و یا مایل هستید تفریحات خاصر را انجام داده که همراهان شما به انجام آن تمایلی ندارند، می توانید به سراغ تفریحات دسته جمعی این جزیره بروید در ادامه لیست تفریحات انفرادی به همراه محل های انجام آن را برای شما شرح خواهیم داد.

لوکس ترین منطقه کیش

غواصی در جزیره کیش

وجود آب شفاف و سواحل مرجانی به همراه انواع گونه های ماهی، مکان مناسبی برای غواصی می باشد. در جزیره کیش چندین باشگاه اقدام به آموزش غواصی می کنند که می توانید با اجاره لباس غواصی و با کمک مربی در این مراکز اقدام به غواصی نمایید. مراکزی که در آن می توانید غواصی را تجربه کنید، در ادامه ذکر شده است.

سایت های غواصی در جزیره کیش

سایت های غواصی در قسمت های مختلف سواحل کیش قرار دارند و شما قادر خواهید بود در هر کجای جزیره به این سایت ها دسترسی داشته باشید.

سیمن کلوپ های دریای کیش برای آموزش غواصی

این کلوپ در کنار مسیر دوچرخه سواری و نزدیکی ساحل دامون کیش قرار دارد. خدمات این کلوپ را غواصی و آموزش غواصی، شاتل و بنانا، قایق تندرو و پدل بورد تشکیل می دهد. جهت مراجعه به این کلوپ می توانید از ساعت 9:30 الی غروب آفتاب مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که ساعت کاری این کلوپ در ایام ماه رمضان ممکن است متفاوت باشد. در روزهای عاشورا و شهادت امام علی (ع) نمی توانید به این کلوپ مراجعه نمایید. به علت داشتن تجهیزات و امکانات به روز و مدرن کلوپ سی من، این کلوپ توانسته گواهینامه ایزو را در جزیره کیش دریافت کند.

سیشل از کلوپ های دریایی کیش

این کلوپ در نزدیکی پارک اسکیت بورد، ساحل سیمرغ و از طریق خیابان مرجان، مرجان 11 در دسترس می باشد. کلوپ سیشل در سال 1395 افتتاح گردید. از جمله امکانات این کلوپ می توان به غواصی با بروزترین تجهیزات دریایی اشاره کرد. ساعت کار این کلوپ 8 صبح الی 19 بوده، اما در ایام ماه رمضان ساعت کاری این مجموعه ممکن متفاوت باشد. همچنین در روز های شهادت حضرت علی (ع) امکان ارائه خدمات به مشتریان خود را ندارد.

کلوپ دریایی ناتیلوس کیش

این کلوپ در نزدیکی پارک اسکیت بورد و در فاصله یک دقیقه ای تا دریا به صورت پیاده روی در پیش خواهید داشت. تفریحات ناتیلوس را غواصی، جت اسکی، قایق تندرو، چتر پاراسل، شاتل و بانانا تشکیل می دهد. ساعت کاری این مجموعه 9 صبح الی غروب آفتاب بوده که این ساعت در ماه مبارک رمضان ممکن است متفاوت باشد. همچنین ناتیلوس در ایام شهادت امام علی و تاسوعا، تعطیل می باشد.

کلوپ مارین دریا از کلوپ های دریایی کیش

مارین دریا کیش در نزدیکی ساحل مرجانی جزیره و در فاصله کمی از هتل دیدنیهای کیش قرار گرفته است. ساعت کاری این کلوپ ساعت 9 الی غروب آفتاب می باشد. توجه نمایید ساعت کاری این کلوپ در ایام ماه مبارک رمضان ممکن است متفاوت باشد. همچنین مارین در روزهای تاسوعا و 21 رمضان تعطیل است. از تفریحات این کلوپ می توان به پاراسل، پدل بورد، شاتل و بنانا، فلای جت و قایق های بادبانی اشاره کرد. مارین عضو جامعه کلوپ داران دریایی کیش بوده و خدمات خود را مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می دهد.

مرکز غواصی از کلوپ های دریای کیش

این مرکز در نزدیکی اسکله تفریحی و هتل شایان قرار دارد. این کلوپ در سال 1370 شروع به کار نموده و از بهترین کلوپ های کیش به شمار می آید. تفریحات آبی مرکز غواصی کیش را آموزشی، اسکی روی آب، جت اسکی، غواصی، رینگ عکاسی و نیز فیلمبرداری زیر آب و. . . تشکیل می دهد. همچنین این مرکز تورهای غواصی و دوره های آموزش غواصی را برای علاقه مندان به این رشته ارائه می دهد.

 نگین از کلوپ های دریایی کیش

نگین کیش در نزدیکی مسجد امیر و مجموعه فرهنگی تفریحی آوایا خلیج فارس قرار گرفته و از طریق بلوار اندیشه قابل دسترس می باشد. تفریحاتی که این کلوپ به مخاطبان خود عرضه می کند شامل قایق تند رو، جت اسکی، چتر پاراسل، شاتل و بانانا می باشد. جهت مراجعه به کلوپ نگین کیش می توانید از ساعت 9 صبح الی غروب آفتاب مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که ساعت کاری کلوپ در ایام ماه مبارک رمضان متفاوت بوده و همچنین نگین در ایام شهادت حضرت علی (ع) و تاسوعا تعطیل می باشد.

کشتی یونانی از کلوپ های دریایی کیش

این کلوپ به آدرس بلوار اندیشه، و نزدیکی مسجد امیر قراردارد. جهت مراجعه به این کلوپ می تواند از ساعت 9 صبح الی 17 مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که ساعت کاری کلوپ در ماه رمضان ممکن است متفاوت بوده و همچنین در ایام شهادت امام علی (ع) و امام حسین نمی توانید از خدمات این کلوپ استفاده کنید. تفریحات آبی کلوپ کشتی یونانی را غواصی، شاتل و بنانا، جت اسکی و قایق های تندرو تشکیل می دهد.

مجتمع دنیای زیر آب از کلوپ های دریایی کیش

این کلوپ در نزدیکی پارک ساحلی سیمرغ و همچنین هتل کوثر کیش قرار دارد. این مجتمع تفریحات جت اسکی، غواصی، قایق تند رو، شاتل و بانانا به دوستداران خود ارائه می دهد.

آکواریوس کلوپ دریایی کیش با تفریحات متنوع

آکواریوس در نزدیکی برج های پرشین و ساحل دامون و واقع شده و از طریق و انتهای بلوار هرمز قابل دسترس است. این کلوپ در بخش شمالی جزیره کیش قرار داشته و تفریحات این هتل را جت اسکی، شاتل، بانانا، چتر پاراسل ، غواصی و نیز قایق تفریحی تشکیل می دهد. با توجه به این که کلوپ مذکور دارای امکانات روز دنیا می باشد، از این جهت مورد استقبال گردشگران واقع شده است، اما نسبت به سایر کلوپ ها خلوت تر بوده که از مزایای این کلوپ به شمار می آید.

کلوپ دریایی اسکوبا کیش

اسکوبا در نزدیکی مسیر دوچرخه سواری، رستوران ساحلی بلوند و هتل یاقوت کیش قرار داشته و از طریق خیابان مرجان 5 قابل دسترس می باشد. به علت داشتن پارکینگ، در صورت مراجعه با خودرو نگرانی بابت جای پارک نخواهید داشت. ساعت کاری کلوپ اسکوبا ساعت 8 الی 22 می باشد. ساعت کاری این کلوپ در ایام ماه مبارک رمضان ممکن متفاوت باشد. پیش از مراجعه از ساعت کاری کلوپ در این زمان اطمینان حاصل نمایید.  تفریحاتی که شما می توانید در این کلوپ دریایی تجربه نمایید شامل غواصی، شاتل و بنانا، چتر پاراسل، قایق تندرو و جت اسکی می شوند.

پاراسل از تفریحات آبی کیش

معروف ‌ترین و محبوب ‌ترین تفریحات آبی کیش می‌توان به پاراسل اشاره کرد. این تفریح که از هیجان ‌انگیزترین تفریحات آبی محسوب می‌شود تنها در جزیره کیش انجام می‌شود. در این تفریح شما سوار بر یک چتر پاراسل می‌شوید که توسط کابل‌هایی قوی به یک قایق تندرو متصل است. سرعت حرکت قایق روی آب باعث می‌شود شما همراه با چتر پاراسل به پرواز دربیایید. حداقل ارتفاع پرواز با با این وسیله 150 متر و حداکثر 500 متر است. تماشای منظره فوق‌العاده خلیج فارس و جزیره کیش از آن ارتفاع بسیار شگفت ‌انگیز و جالب است.

این تفریح ابی همراه با آموزش و هدایت یک مربی حرفه‌ای و با رعایت کامل نکات ایمنی انجام می‌شود. محدودیتی برای خانم‌ها ندارد اما کودکان زیر 10 سال باید همراه با یک فرد بزرگ‌تر سوار پاراسل شوند. این تفریح در کیش را می‌توانید در کلوپ‌های دریایی کیش و اسکله‌های تفریحی پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا