بهترین ضبط های چینی ماشین

پیدا کردن فروش لوازم یدکی خودرو های چینی و قطعات خودرو خارجی شاید برای بعضی ها مشکل باشد شرکت هایی در این زمینه فعالیت م یکندد که می توانید به آن ها اعتماد کنید. برای خرید قطعات خودور چینی لوازم یدکی جیلی در تهران می تواند شما را راهنمایی کند. در این مقاله در مورد بهترین ضبط بلوتوث چینی صحبت خواهیم کرد، بنابراین اگر می خواهید بهترین ضبط بلوتوث چینی را خریداری کنید، احتمالا این مقاله کمک زیادی به شما خواهد کرد.

شاید تصور خوبی از برند و نام محصولات چینی در ذهن خود نداشته باشید، اما این تصور اشتباه است. چین محصولاتی را در همه رنج‌های قیمتی تولید می‌کند و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در جهان است. بستگی به درجه محصولی دارد که می‌خرید. بسیاری از ضبط های چینی کیفیت بالایی دارند و بازار را تسخیر کرده اند. یکی از این برندها برند Stillac است که بیش از دو دهه است که بهترین تابلوهای چینی را وارد بازار می کند. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت. با ما بمان.

مهمترین ویژگی های بهترین ضبط بلوتوث چینی

بدون شک ویژگی اصلی و مهم یک ضبط خوب کیفیت بالا و صدای خوب است. ضبط صدا یکی از اصلی ترین مواردی است که بدون شک شما را از موسیقی لذت می برد. بهترین ضبط کننده بلوتوث چینی برند استیلاک این ویژگی ها را دارد و به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای بازار تبدیل شده است.همچنین مناسب بودن قیمت ضبط کننده های استیلاک در کنار کیفیت آن ها باعث جلب توجه کاربران شد. در زیر به مهم ترین ویژگی های پخش کننده صوتی Stillac اشاره کرده ایم تا اگر قصد خرید رکوردهای این برند را دارید با اطمینان بیشتری این کار را انجام دهید.

بهترین ضبط های چینی ماشین

قابلیت بلوتوث: خب همانطور که از عنوان مقاله پیداست، اتصال بلوتوث یکی از اولین ویژگی های مهم این محصولات است. اما چرا این ویژگی اینقدر مهم است؟ این قابلیت به شما این امکان را می دهد که با هر سیستم عاملی به یک ضبط کننده متصل شوید و آهنگ های مورد علاقه خود را روی گوشی خود پخش کنید. این ویژگی یکی از جذابیت های انواع دستگاه پخش ماشین بوده و جایگزین مناسبی برای سی دی های تکراری می باشد.

مجهز به آی سی بزرگ: داشتن آی سی بزرگ یک ویژگی بسیار مهم برای تصویربرداری خودرو است، اما چرا؟ آی سی بزرگ صدای ضبط ماشین را بهتر می کند و در برخی از ضبط های با کیفیت بالا وجود دارد. خوشبختانه ضبط های برند Stillac این مزایا را دارند.

دارای مدل های پنل ثابت و پنل مجزا می باشد: بسیاری از برندها ضبط خوبی دارند اما پلاک جدا یا ثابت است و این باعث سردرگمی مشتری می شود.برخی از افراد می پرسند که ضبط ماشین قابلیت حذف پنل را برای برداشتن آسان داشته باشد، اما برخی ترجیح می دهند که پنل ثابت باشد زیرا از سرقت نمی ترسند. از ویژگی های مثبت برند استیلاک این است که دارای صفحات جداگانه و صفحه ضبط ثابت است و شما می توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید.
بیگ هیت سینگ: Hit Sing یکی از بهترین ویژگی های ضبط بلوتوث چینی است. این ویژگی طول عمر ضبط را افزایش می دهد و شما تا حد زیادی به عمر آن فکر خواهید کرد. خوشبختانه Steelac Recordings این ویژگی را در تمامی پلیرهای خود دارد.

پورت های AUX و USB: این دو پورت یکی از جدیدترین ویژگی های ضبط های جدید موجود در بازار هستند. اتصالات USB و AUX در ضبط بسیار کارآمد و جذاب هستند و می توانند شما را از سی دی ها و موسیقی های تکراری نجات دهند. پورت AUX امکان اتصال به ضبط خودرو را از طریق کابل و پورت USB امکان اتصال فلش و شارژر موبایل به ضبط را فراهم می کند. اگر ضبط کننده شما دو پورت USB دارد، می توانید فلاش و شارژر را همزمان وصل کنید.

خروجی ضبط با توان بالا: توان خروجی یک ضبط با کیفیت معمولاً 60 وات است و کمتر از آن صدا به گوش شما نمی رسد.بنابراین هنگام خرید پخش کننده صوتی خودرو حتما به این موضوع توجه کنید.

رکورد قیمت: قیمت مناسب یکی از فاکتورهای خرید هر کالایی به خصوص ضبط ماشین است. برخی افراد فکر می کنند که هر محصولی با قیمت بالاتر به معنای کیفیت بهتری است. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است. همیشه به یاد داشته باشید که محصولات با قیمت مناسب لزوما کیفیت پایینی ندارند و محصولات گران قیمت به معنای کیفیت بالا نیستند. درست است که قیمت برای همه مهم است اما دلیل بر بی کیفیتی محصول نیست. خوشبختانه برند استیلاک این را ثابت کرد و محصولاتی باکیفیت و با بهترین قیمت عرضه کرد.

خب حالا که با مهم ترین ویژگی های بهترین ضبط بلوتوث چینی آشنا شدید بد نیست چند مدل از برند استیلاک آن ها را معرفی کنیم.

6 مدل از بهترین ضبط های بلوتوث استیلاک

ضبط ماشین استیلاک مدل 3257U: یکی دیگر از مدل های بسیار خوب ضبط ماشین بلوتوث با پنل ثابت، دو پورت USB برای برق و فلش و میکروفون برای برقراری ارتباط صوتی هنگام اتصال به بلوتوث، ضبط ماشین استیلاک مدل 3257U می باشد.این پخش کننده دارای 4 خروجی RCA بوده و قابلیت اتصال به آمپلی فایر را دارد.
ضبط ماشین استیلاک مدل 5260: این ضبط از هر نظر یک ضبط با کیفیت و مقرون به صرفه است. ضبط ماشین استیلاک مدل 5260 برای علاقه مندان به ضبط از پنل ثابت مناسب است. اگر می خواهید ضبطی با همین امکانات و برد خرید مجزا داشته باشید می توانید مدل 7258 را انتخاب کنید که دارای تمامی امکانات بلوتوث، پورت USB، AUX و MICRO SD می باشد. آی سی بزرگ، هیت سینک بزرگ و خروجی RCA را نیز می توان به ویژگی های آن اضافه کرد.
ضبط خودکار استیلاک مدل 7257: اگر به دنبال ضبط صدا با پنل جداشدنی هستید، ضبط خودکار استیلاک مدل 7257 یکی از بهترین ضبط کننده های بلوتوث چینی موجود در بازار است که می توانید برای تمام عمر روی آن حساب کنید. قابلیت اتصال بلوتوث و پورت های AUX، USB و SD را دارد. ضبط کننده های اسپلیت پلیت نسبتاً گران تر از مدل های صفحه ثابت هستند.
ضبط ماشین استیلاک مدل 7258: این ضبط دارای بلوتوث و پنل جداشدنی می باشد. همچنین دارای امکان ارتباط صوتی، پورت USB، پورت AUX و پورت SD می باشد. اگر قصد خرید ضبط خودرو Stilac مدل 7258 را داشتید، به یاد داشته باشید که برای استفاده از میکروفون باید اتصال بلوتوث برقرار شود.این مدل نیز مانند تمامی مدل های قبلی دارای کولر و خروجی بزرگ آی سی و RCA می باشد.

اخرین حرف

در این مقاله سعی کردیم در مورد بهترین ضبط بلوتوث چینی صحبت کنیم و در این بین شما را با برند استیلاک آشنا کنیم. امیدواریم این معرفی کوتاه به شما در انتخاب بهترین ضبط کننده بلوتوث کمک کرده باشد. واقعیت این است که انتخاب یک ضبط بسیار خوب برند Stillac با این قیمت و این همه ویژگی و عملکرد اصلا کار سختی نیست. این انتخاب را به بهترین سایت لوازم جانبی خودرو بسپارید.
.

دکمه بازگشت به بالا