چگونه بفهمیم روبیکا رایگان است؟

اپلیکیشن فوق العاده روبیکا یکی از پیام رسان های داخلی است که البته علاوه بر پیام رسان بودن، عملکردهای بیشتری مانند پخش فیلم و سریال دارد و از چیزی شبیه به اینستاگرام استفاده می کند. این اپلیکیشن امکان تماس صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از طریق آن با دوستان یا آشنایان خود از طریق ویدئو ارتباط برقرار کنید. اما مهمترین ویژگی این اپلیکیشن اینترنت رایگان ایرانسل و اول موبایل برای آن است. با اپ ناب همراه باشید.

روبیکا

چگونه بفهمیم اینترنت ایرانسل برای روبیکا رایگان است؟

با استفاده از کد دستوری می توانید از رایگان بودن اینترنت روبیکا اطمینان حاصل کنید. بررسی کنید حجم استفاده شده توسط کد ایرانسل * 555 * 1 * 4 * 1 # باشد. کافی است یک بار این کد را شماره گیری کنید تا مبلغ باقی مانده خود را تا فعال شدن اینترنت رایگان ایرانسل مشاهده کنید. سپس وارد روبیکا شده و فایل را با اندازه مشخص شده دانلود یا ارسال کنید. پس از شماره گیری مجدد این کد خواهید دید که حجم اینترنت شما ثابت می ماند و چیزی کم نشده است. برای دانلود روبیکا جدید کلیک نمایید.

چگونه بفهمیم که اینترنت همراه اول برای روبیکا رایگان است؟

برای اینترنت همراه اول باید از همین ترفند ایرانسل استفاده کنید. ابتدا قبل از استفاده از اینترنت در روبیکا با کد 100*1*# یا 100*320* از موجودی اینترنت خود مطلع شوید و در جایی یادداشت کنید. سپس به روبیکا بروید، یک فایل با اندازه مشخص دانلود کنید و وضعیت اکانت اینترنت همراه اول خود را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا اینترنت روبیکا برای شما رایگان است یا خیر.

دکمه بازگشت به بالا