فیس براش برای ماسک صورت

قلم دوطرفه براش ماسک و فیس براش، مناسب برای پخش کردن ماسک یا اسکراب بر روی صورت می باشد. دیگر لازم نیست با انگشتان خود این کار را انجام دهید و‌ یا نگران خیس بودن ماسک در نقطه ای از صورت باشید، این قلم به صورت یکدست و راحت ماسک را روی صورت پخش می کند و برای شما از جمله آرایشگران کار پاکسازی پوست را راحت کرده است.

ماسک صورت

قلم دوطرفه براش ماسک و فیس براش

قلم دوطرفه براش ماسک و فیس براش، محصولی مناسب برای استفاده از ماسک ها و شست و شوی صورت بعد از آن است. شما می توانید از طرف ساده براش برای زدن ماسک و از طرف پرزدار آن برای شست و شوی صورت و ماساژ استفاده کنید. این محصول به دلیل جنس سیلیکونی آن قابل شست و شو به دفعات متعدد است. خرید ماسک صورت و استفاده مستمر از آن برای روتین پوستی بانوان عزیز از ضرورت ها به حساب می آید.

استفاده ی مداوم از این براش درجه یک منجر به پاکسازی عمیق صورت می شود. رفع مشکلات و معضل های پوستی در حین استفاده ی این محصول دور از انتظار نیست. این محصول، کاملا بهداشتی و استاندارد می باشد که از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است. پس از چندیدن بار مصرف ماسک به کمک فیس براش ماسک صورت دو طرفه  پرزدار شاهد رفع جوش های سر سیاه خواهید بود.

براش ماسک سیلیکونی دو طرفه محصولی کوچک و بسیار کاربردی است.اگر شما هم به زدن اسکراب و ماسک علاقه دارید ،متوجه شده اید که زدن ماسک با دست چقدر سخت است.وقتی با دست ماسک می زنیم ،ممکن است ماسک به زیر ناخن های شما برود و در اثر تماس ناگهانی دست با ناحیه چشم ،احساس ناراحتی کنید.

یا اینکه بو و رنگ ماسک تا مدت ها روی دست شما بماند.با استفاده از براش ماسک دیگر این مشکلات رو نخواهید داشت.

استفاده از فیس براش برای زدن ماسک و شستشوی صورت شش برابر بهتر از استفاده از دست، باعث ماساژ صحبح پوست و ایجاد طراوت و شادابی پوست می شود.

یکی دیگر از مزایای این براش ماسک ،پخش شدن بهتر محتوای ماسک صورت روغن زیتون و شی باتر بیز می باشد.با سر پرژ دار این فیس براش می توانید صورتتان را شستشو و ماساژ دهید که باعث می شود منافذ پوستتان به خوبی پاکسازی شود.

از سر باریک این براش برای برداشتن و پخش کردن ماسک روی صورت استفاده می شود و از سر دیگر آن که حالت زبر دارد برای ماساژ و شستشوی صورت استفاده می شود.

براش ماسک زنی سیلیکونی دارای کیفیت سیلیکون بسیار خوب می باشد. سری این براش دارای گیره(نری_مادگی) است، بنابراین در طول استفاده جدا نمیگردد و بسیار محکم است. این براش دارای سه سر مجزا است.
سر اول براش برای همزدن و درست کردن ماسک های پودری و زدن ماسک به صورت کاربرد دارد. با استفاده از این سر ذره ای از ماسک صورت شما حیف و میل نخواهد شد.

سر دوم دارای پرز های بسیار نرم و با کیفیت است. از این سر برای شستن ماسک از روی صورت میتوانید استفاده کنید. همچنین این سر به عنوان فیس براش نیز کاربرد دارد. میتوانید شوینده خود را روی پرزها ریخته و صورت خود را به ارامی بشویید.
سر سوم که پشت پرزها است، به عنوان ماساژور صورت کاربرد دارد. میتوانید بعد از زدن ماسک های ورقه ای، سرم های مغذی و یا روغن صورت خود را با این سر به ارامی ماساژ دهید.

خواص و ویژگی های براش ماسک دو طرفه:

  • دارای دو سری مخصوص
  • یک سر آن برای استفاده ماسک و سری دیگر برای شستشو و ماساژ پوست
  • رنگ صورتی
  • کیفیت مواد اولیه عالی
  • جنس سیلیکونی
  • نرم و با کیفیت
  • ضد حساسیت
  • پاکسازی عمیق پوست
  • رفع مشکلات پوستی
  • رفع خشکی پوست
  • رفع آلودگی پوست
  • کوچک کردن منافذ باز پوست
  • افزایش گردش خون
  • رفع جوش های سر سیاه
  • افزایش شفافیت پوست

طرز استفاده از براش ماسک سیلیکونی:

  1. از قسمت صاف و باریک آن برای برداشتن و پخش کردن روی پوست استفاده کنید.(به این صورت که با آن ماسک را برداشته و روی پوست به طور کامل پخش می کنید)
  2. از سر پهن آن برای ماساژ و شستشوی صورت استفاده می شود.(می توانید ژل یا فوم صورت خود را روی فیس براش بریزید و سپش فیس براش را به صورت دورانی روی صورت ماساژ دهید)
  3. قبل و بعد از استفاده از براش ،حتما براش را بشویید و خشک کنید.

توضیحات براش ماسک و فیس براش دو طرفه خرسی :

براش ماسک و فیس براش دو محصول در یک محصول به وسیله این محصول نه تنها می توانید مواد ماسک را روی صورتتان پخش کرده بلکه به لطف وجود سر براش دار خرسی آن، می توانید با استفاده از فوم شستشو صورتتان را کامل شسته و با این فیس براش، صورتتان را ماساژ داده و به تمیز شدن عمقی و ماساژ مواد شوینده ای مفید بر روی صورتتان نیز کمک کنید.

بنابراین اگر به دنبال محصولی با نهایت کارایی می گردید، هر براش دو طرفه و یا دو سری مناسب شما است که با توجه به کیفیت و عملکرد عالی، این محصول می تواند انتخاب به شدت خوبی باشد.اسپری بیز با رایحه‌های بی نظیر و ماندگاری طولانی به شما اعتماد به نفس و حس جذابیت فراوانی می دهد. 

نحوه استفاده براش ماسک و فیس براش دو طرفه :

یک طرف مخصوص زدن انواع ماسک و یک‌طرف به عنوان فیس براش برای و‌ پاکسازی عمقی پوست و همچنین مخصوص ماساژ دادن ماسک و سرم ها روی صورت است تا جذب حداکثری داشته باشند.

با استفاده از سمت براش سیلیکونی، ماسک را به راحتی و به صورت یکنواخت همه جای صورت پخش کنید و با مصرف مقدار کمتری از ماسک می‌توان آن را بر روی کل صورت پخش کرد در نتیجه در مصرف ماسک نیز تا حد زیادی صرفه جویی می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا