هزینه بازنویسی متن را با این ابزار کاهش دهید

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند تا بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی و از طریق این نرم افزار بازنویسی محتوا که به صورت آنلاین و در وب و به چندین زبان ارائه شده است، متن خود را بازنویسی و تفسیر کنید. ، پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش میزان تشابه با متون علمی و پژوهشی، به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید و این مطالب را منتشر کنید.

هوش مصنوعی

توجه داشته باشید که این ابزار فقط مختص فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف زیادی استفاده کنید و هر جا که نیاز به متن غیر تکراری و منحصر به فرد داشتید، این ابزار عالی به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع محتوای بازنویسی شده داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع تغییر را در نظر گرفت.

کپی رایتینگ با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروی انسانی و افرادی که در تولید محتوا کار می کنند بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از خروجی این سبک بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید و آن را به عنوان محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

از معایب این روش می توان به هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا اشاره کرد.

رونویسی کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات جابجا نمی شوند، بلکه فقط با مترادف آنها جایگزین و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است. این روش با بازنویسی جمله به صورت مفهومی عمل می کند و ممکن است ترتیب کلمات در برخی از عبارات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان اصلی ایجاد شود.

تفاوت بین فریلنسینگ و کسب و کار چیست؟

سرویس رایگان بازنویسی متن موجود در این سایت برای کاربران غیرتجاری و عادی با ساعات بازنویسی روزانه محدود در نظر گرفته شده است. با این حال، خدمات تجاری نامحدود است و کاربران تجاری را هدف قرار می دهد.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهای آن می توانید ویرایش نهایی را پس از بازنویسی مقاله توسط سرویس، مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف منتشر کنید.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت برای نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر برنامه است. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست در روز وجود ندارد. تفاوت این است که نسخه رایگان تعداد محدودی درخواست در روز دارد و شما می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه بازنویسی متن رایگان متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان می ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

 

No Refresh و rollover مفاهیم کاملا متفاوتی هستند که اگر به درستی ترکیب شوند، می توانند بهترین خروجی را ارائه دهند. در چرخش تکی هیچ رونویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شوند. پیمایش تکی هرگز توصیه نمی شود و اخیراً این سبک از محتوا در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و به نوعی به عنوان محتوای اسپم و نامناسب در نظر گرفته می شود.

بنابراین، اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روش های مواد چرخشی

چرخش محتوا نیز مانند بازنویسی محتوا روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چرخش روش حرکت کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات درون پاراگراف جابجا می شوند. به عنوان مثال، جمله “ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه شد” پس از چرخش به این صورت تبدیل به “ابزار ارائه شده، ارائه را بازنویسی کرد.”

همانطور که می بینید نه تنها کلمات جابجا شدند، نه بازنویسی شدند و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفت و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل، بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نبودند. .

چرخش راهی برای حرکت دادن فک ها است

با این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با بند 3، بند 3 با 4 و بند 4 با بند 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب با حفظ معنای جملات تکراری در نظر گرفته شده، حرکتی بین پاراگراف ها وجود دارد. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط پاراگراف منتقل شده است، گوگل به راحتی این سبک را تشخیص می دهد.

گرد کردن تکنیکی برای وام گرفتن عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهد این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند با این حال، اگر بازنویسی انجام نشود، این تکنیک چرخش به عنوان بهترین تکنیک چرخش در نظر گرفته می شود. زیرا به این ترتیب معنای عبارات (حتی در صورت تکرار) حفظ می شود و کل متن از یک منبع گرفته نمی شود و این می تواند یک نکته مثبت برای این سبک باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی به طول حداکثر 2000 کلمه را استخراج می کنید (ترجیحاً متن را از منابع مختلف ترکیب می کنید) و آن را در قسمت ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی ایجاد یک پیام جدید کلیک می کنید. متن پیش فرض بازنویسی شده و با متن قبلی متفاوت است. این بدان معناست که هر بار که متن را وارد می کنید، نتیجه متفاوت و تبدیل های متعددی خواهید داشت.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف یا به روش های دیگر تغییر دهید. این امر تشخیص اینکه متن در هر صورت کپی شده است را غیرممکن می کند.

نقل قول چیست؟

پارافریز محتوا سئوسل را ترجمه متن می گویند. با ابزار رونویسی آنلاین ما، می توانید متن خود را با بالاترین کیفیت موتور بازنویسی کنید.

آیا گوگل متوجه می شود که متن نوشته شده است؟

خیر حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده در بالا انجام نشود و حتی اگر متنی را از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی، توصیه می کنیم متن را از چندین منبع بگیرید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی تغییر می کند تا خروجی نهایی را به گونه ای به شما ارائه دهد که توسط گوگل در هیچ کدام قابل تشخیص نباشد. مورد . (حداقل تا کنون با الگوریتم های فعلی).

آیا نیاز به ویرایش متن بازنویسی شده دارید؟

حتی اسناد نوشته شده توسط انسان نیز نیاز به پردازش دارند، چه رسد به کلمات و ماشین ها. ممکن است در بعضی جاها به خصوص در جاهای خاص خطاهای فکری کوچکی در جملات بازنویسی شده مشاهده شود که با ویرایش منظم قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

میزان تشابه یا شباهت متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند ممکن است میزان تشابه بیشتری را تجربه کنند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی است). طبق تست های زیاد این ابزار کاربردی بوده و تقریبا در همه زمینه ها قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری با این ابزار وجود دارد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو می باشد اما با این وجود این ابزار می تواند توسط برخی از کاربران برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، دیپلم یا دکتری و کاهش درصد مقالات تکراری استفاده شود. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی یک متن چقدر است؟

بازنویسی متن نشونت در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است این سرویس را به صورت رایگان و برای همیشه کاربران عزیز ارائه دهد و برای بازنویسی متون نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار پارافراسی متن AI دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی روی بازنویسی متن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر روی متن کلیک کنید، عبارت “لطفاً صبر کنید” همچنان ظاهر می شود. صفحه شما می گوید متن…” و پس از 60 ثانیه خروجی نهایی ظاهر نمی شود، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خرابی سرور (این به ندرت اتفاق می افتد، اما می تواند).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید غیرفعال شود.

متن اصلی که وارد کردید به هم ریخته است یا دارای تعداد زیادی کاراکتر و فاصله اضافی است، بنابراین خطوط و فاصله های خالی را از متن حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا