راهنمای جامع خرید ساک دستی تبلیغاتی

نایلون‌های دسته رکابی در کسب و کارهای مختلفی استفاده داشته و یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات محسوب می‌شوند. کافی است تا کسب و کارهای مختلف مانند لباس فروشی‌ها، فروشگاه‌های تولیدی و بسیاری از کسب و کارهای دیگر، لوگو یا تبلیغات خود را روی این نایلون‌های چاپ کنند تا نام برند آن‌ها در سراسر شهر و حتی کشور گسترش پیدا کند. اما برای چاپ روی نایلون دسته رکابی تبلیغاتی یا کیسه دسته رکابی تبلیغاتی باید ابتدا به یک سری نکات مهم توجه کرد. در همین راستا در ادامه این مطلب یک راهنمای جامع خرید ساک دستی تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف ارائه شده است.

تبلیغات | تبلیغاتی | چاپ

سایز نایلون دسته رکابی

کیسه دسته رکابی در سایزهای مختلفی قابل تهیه هستند. برای این که بتوانید چاپ زیبا و با کیفیتی روی نایلون دسته رکابی تبلیغاتی داشته باشید، باید حتما به اندازه نایلون و حداکثر اندازه قابل چاپ برای طرح مورد نظر هم دقت داشته باشید. در جدول زیر می‌توانید انواع سایزهای استاندارد برای نایلون دسته رکابی به همراه حداکثر سایز برای چاپ بر روی هر کدام را مشاهده کنید.

 

اندازه مناسب برای چاپ روی کسیه دسته رکابی

سایز

55*65

45*55

37*47

30*40

حداکثر سایز چاپ

21*29.7

19*37

17*24

15*20

بدیهی است که هر چه سایز نایلون رکابی کوچک‌تر باشد، حداکثر سایز چاپ هم کمتر خواهد شد. در نظر داشته باشید که توجه به سایز چاپ استاندارد بسیار مهم است. چرا که اگر این سایز بیشتر از حداکثر سایز استاندارد شود، کیسه تبلیغاتی شما زیبای خود را از دست داده و روی تبلیغات کار شما تاثیر منفی خواهد گذاشت.

نکات مهم برای طراحی چاپ روی نایلون دسته رکابی

علاوه بر سایز طرح چاپ بر روی نایلون دسته رکابی، باید به نکات دیگری هم توجه شود تا چاپ تمیز و شکیلی داشته باشید. اولین نکته مهم این است که فایل طرح انتخابی باید بدون ترام باشد. ترام به نقطه‌های‌ریزی گفته می‌شود که با تراکم خود روی تصاویر سایه روشن می‌اندازند. این نقطه‌ها هنگام چاپ روی پلاستیک به شکل نویزهای بدی در آمده و از وضوح تصویر چاپ شده می‌کاهند. همچنین باید به این موضوع دقت داشت که طرح‌های تک رنگ یا نهایتا دو رنگ، کیفیت چاپ بهتری داشته و تصویر واضح‌تری را روی کیسه‌های دسته رکابی تبلیغاتی می‌اندازند. در صورتی که طرح مورد نظر شما رنگ‌های متفاوتی دارد، این رنگ‌ها باید با فاصله از یک دیگر قرار بگیرند.

نکته مهم دیگر هنگام طراحی تبلیغات و چاپ بر روی ساک دستی، توجه به فونت و نوشتار مورد نظر است. در صورتی که قصد دارید تا شعار کسب و کار خود، آدرس محل کار، شماره تلفن یا سایر اطلاعات را روی نایلون دسته رکابی ثبت کنید، باید حتما به یک سری نکات توجه داشته باشید. در ابتدا مطمئن شوید که فونت شما درشت و خواناست. از استفاده از فونت‌هایی که نازک هستند و پیچ و تاب زیادی دارند پرهیز کنید. همچنین بهتر است که مطمئن شوید حداقل از فونت سایز ۱۴ استفاده می‌کنید. در غیر این صورت متن شما ناخوانا و غیرواضح می‌شود. نیازی نیست تا اندازه متن به قدری باشد که جایی برای چاپ طرح یا لوگو نگذارد. اما فونت‌های بسیار ریز هم قابل چاپ روی کیسه‌های پلاستیکی نیستند.

رنگ مناسب برای چاپ روی کسیه دسته رکابی

کیسه‌های دسته رکابی در رنگ‌های مختلفی قابل تهیه هستند. رایج‌ترین رنگ نایلون دسته رکابی که در بیشتر فروشگاه‌ها مشاهده می‌شود، کیسه‌های سفید یا شیری رنگ هستند. اما امکان سفارش آن‌ها در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و… هم وجود دارد. هر رنگی از نایلون دسته رکابی که در ذهن دارید، به این نکته توجه کنید که رنگ طرح یا متن مورد نظر شما باید با آن در تضاد باشد. در صورتی که روی نایلون‌های شیری یا سفید از رنگ‌های سفید یا صدفی استفاده کنید، طبیعتا طرح شما قابل مشاهده نخواهد بود. بنابراین در یک نتیجه‌گیری کلی می‌توان گفت که هر رنگی که بخواهید را می‌توانید برای چاپ انتخاب کنید. اما باید دقت داشته باشید که برای رنگ نایلون دسته پلاستیکی شما مناسب باشد.

نکات مهم برای طراحی طرح مورد نظر

هنگام چاپ طرح و متن مورد نظر خود برای چاپ بر روی نایلون دسته پلاستیکی و کیسه‌های دستی تبلیغاتی، باید حتما به رده سنی و سلیقه اکثریت مخاطبان خود توجه داشته باشید. هنگام طراحی از شلوغ کردن طرح مورد نظر خود بپرهیزید و سعی کنید تا طرح ساده و شیک باشد. برای این که بتوانید از رنگ‌های بهتری استفاده کرده و مخاطبان جدیدی را جذب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از کیسه‌های پلاستیکی سفید رنگ استفاده کنید تا انتخاب بیشتری برای رنگ‌های دیگر داشته باشید. انتخاب یک پلاستیک با جنس خوب، مقاومت بالا و همچنین انتخاب یک دفتر چاپ مناسب می‌تواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسیاری داشته باشد.

سخن پایانی

چاپ طرح و رنگ‌های مختلف بر روی ساک‌های دستی تبلیغاتی و کیسه‌های نایلونی دسته رکابی می‌تواند یک روش هوشمندانه برای تبلیغ کسب و کار شما باشد. اما برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از این روش تبلیغ بگیرید، بهتر است که ابتدا با برخی از نکات مهم آشنایی داشته باشید. برخی از این نکات شامل توجه به رنگ آمیزی طرح و تناسب آن با رنگ پلاستیک مورد نظر، فونت انتخابی و اندازه مناسب آن و همچنین اندازه مناسب طرح برای سایز نایلون دسته رکابی است. اگر می‌خواهید که بهترین نایلون دسته رکابی را تهیه کرده و چاپ باکیفیتی داشته باشید، همین امروز برای ثبت سفارش خود با اذین پلاست کیمیا در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا