خانواده و جامعهکسب و کار استانها

بهترین دانلود کننده ویدیوی اینستاگرام برای آیفون

چگونه ویدئو‌های ریلز اینستاگرام را از طریق دستگاه‌های مختلف دانلود کنیم؟

Reels قابلیتی است که در سال ۲۰۲۰ به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شد. این قابلیت امکان ایجاد ویدئو‌های کوتاه و جذاب با افکت‌های تصویری و موزیک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویدئو‌های ریلز برخلاف استوری، پس از ۲۴ ساعت ناپدید نمی‌شوند. اینستاگرام اخیراً ریلز را از ۳۰ ثانیه به ۶۰ ثانیه افزایش داده است. این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ریلز موسیقی، جلوه‌های واقعیت افزوده، تایمر و شمارش معکوس را به ویدئو‌ها اضافه کنند.

به طور معمول کاربران نمی‌توانند این نوع ویدئو‌ها را دانلود کنند و فقط به صورت آنلاین قابل مشاهده هستند. اما برنامه‌های شخص ثالث، insta downloader Reels و وب سایت‌هایی وجود دارند که چنین کاری را امکان پذیر می‌کنند.

کاربران می‌توانند ویدئو‌های ریلز را از طریق خود برنامه اینستاگرام ذخیره کنند. برای این کار ابتدا باید ریلز را باز کرده، روی نماد سه نقطه ضربه زده و Save را انتخاب کنید. اکنون به صفحه اصلی اینستاگرام بروید. روی نماد پروفایل خود و سپس نماد همبرگر (سه خط افقی)، Account و سپس Saved ضربه بزنید تا به ویدئو‌های ریلز ذخیره شده دسترسی پیدا کنید. با این کار فقط از طریق برنامه اینستاگرام به ویدئو‌ها دسترسی خواهید داشت.

بهترین ابزار‌های آنلاین برای دانلود ویدئو‌های ریلز اینستاگرام

در اینجا بهترین ابزار‌های آنلاین برای دانلود ویدئو‌های ریلز اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

Ingrammer: بهترین ابزار دانلود ویدئو‌های ریلز اینستاگرام

Ingrammer را می‌توانید برای دانلود ویدئوی ریلز در همه دستگاه‌ها از جمله تلفن‌های اندرویدی، آیفون، رایانه شخصی / لپ تاپ، ویندوز و مک استفاده کنید. Ingrammer یک ابزار وب است و بجز یک مرورگر به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد. برای دانلود ریلز اینستاگرام از طریق وب سایت Ingrammer به روش زیر عمل کنید:

۱- ابتدا ویدئوی ریلز مورد نظر را در اینستاگرام باز کنید. روی نماد سه نقطه ضربه زده و Copy Link را انتخاب کنید.

۲- اکنون مرورگر خود را باز کرده و وارد سایت Ingrammer.com شوید. Tools و سپس Select Instagram downloader را انتخاب کنید.

۳- لینک کپی شده را در کادر جستجو قرار داده و Search را انتخاب کنید.

۴- دکمه Download را در زیر ویدئو فشار دهید تا ویدئوی ریلز مورد نظر در دستگاه شما ذخیره شود. همچنین می‌توانید پیش از دانلود ویدئو را از صفحه وب پخش و بررسی کنید.

۵- برای دسترسی به ویدیوی Reels به پوشه دانلود‌های دستگاه خود مراجعه کنید.

iGram: بهترین دانلود کننده ویدئوی Instagram Reels با رابط کاربری آسان

iGram یکی دیگر از ابزار‌های وب است که می‌توانید از آن برای دانلود ویدئو‌های ریلز اینستاگرام استفاده کنید. این وب سایت نیز در پلتفرم‌هایی از جمله اندروید، iOS و ویندوز کار می‌کند و علاوه بر دانلود ویدئو‌های کوتاه، می‌توان از آن برای دانلود عکس‌ها، ویدئو‌ها و IGTV اینستاگرام استفاده کرد. برای دانلود ریلز اینستاگرام از طریق وب سایت iGram به روش زیر عمل کنید.

۱- ابتدا وارد سایت https://igram.io شوید.

۲- لینک کپی شده ریلز اینستاگرام را در قسمت Insert Instagram Reels پیست کرده و دانلود را انتخاب کنید.

۳- پس از پیدا کردن ویدئو توسط این ابزار، کمی به پایین بروید و گزینه Download.mp4 را انتخاب کنید تا ویدئو در دستگاه شما ذخیره شود.

اپلیکیشن Twitter video downloader: بهترین برنامه دانلود ریلز اینستاگرام در گوشی‌های اندرویدی

اپلیکیشن Twitter video downloader علاوه بر ویدئو‌های توئیتر، امکان دانلود ریلز اینستاگرام را نیز به شما می‌دهد. این اپلیکیشن در گوگل پلی قابل دانلود است. برای دانلود ریلز اینستاگرام از طریق این اپلیکیشن به روش زیر عمل کنید:

۱- ابتدا از گوگل پلی TwitterVideoDownloader را روی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کنید.

۲- اینستاگرام را باز کنید و لینک ریلز را به همان روشی که در بالا گفته شد کپی کنید.

۳- اکنون به TwitterVideoDownloader بروید و پیوند را پیست کنید و دکمه آبی دانلود را در گوشه سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید.

۴- برای دسترسی به ویدئوی دانلود شده، به قسمت دانلود‌های دستگاه خود مراجعه کنید.

کاربران دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند از اپلیکیشن Story Saver نیز برای این کار استفاده کنند.

Clipbox: بهترین برنامه برای دانلود ریلز اینستاگرام برای کاربران آیفون

اگر از طرفداران اسکرین رکوردر آیفون نیستند، می‌توانید از برنامه Clipbox برای دانلود ویدیو‌های ریلز اینستاگرام استفاده کنید. این برنامه در اپ استور موجود است. برای دانلود ریلز اینستاگرام از طریق این اپلیکیشن به روش زیر عمل کنید:

۱- ابتدا Clipboard را از طریق اپ استور بر روی دستگاه خود نصب کنید.

۲- برنامه را اجرا و ثبت نام کنید.

۳- لینک ریلز کپی شده را در کادر URL وارد کرده و continue را فشار دهید. یک پیش نمایش از ویدئو دریافت خواهید کرد.

۴- سپس تیک آبی را فشار داده و Save Clip را انتخاب کنید تا ویدئوی ریلز در دستگاه شما ذخیره شود.

دانلود ویدئوی ریلز با استفاده از افزونه کروم در ویندوز و مک

۱- ابتدا وارد لینک افزونه کروم برای ریلز اینستاگرام شوید.

۲- برای افزودن افزونه به مرورگر کروم خود، Add to Chrome را انتخاب کنید.

۳- سپس از طریق مرورگر خود وارد حساب کاربری اینستاگرام شوید. بر خلاف اپلیکیشن، نسخه دسکتاپ اینستاگرام دارای بخش Reels اختصاصی نیست. اما، می‌توانید با رفتن به نمایه کاربر و انتخاب تب Reels در کنار IGTV به ویدئو‌های کوتاه دسترسی پیدا کنید.

۴- با کلیک کردن بر روی آن ویدئو را بزرگ کنید.

۵- دکمه دانلود را در کنار نماد Save فشار دهید تا ویدئوی ریلز در دستگاه شما ذخیره شود. این ویدئو‌ها در پوشه دانلود‌های دستگاه شما ذخیره خواهند شد.

این افزونه همچنین گزینه‌ای برای دانلود همزمان همه ویدئو‌ها و تصاویر اینستاگرام را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای این کار، کافی است حساب اینستاگرامی را که می‌خواهید فایل‌های آن را دانلود کنید باز کرده و گزینه Download All را انتخاب کنید.

آموزش ذخیره استوری در آیفون

اینستاگرام یک نرم افزار محبوب و پرطرفدار است که امروزه کاربران زیادی از طریق آن پست ها و استوری هایی از خود و خانواده شان به اشتراک می گذارند و به نوعی دیگران را در لحظات خود شریک می کنند. حتما می دانید که استوری یکی از قابلیت های جذاب و جالب اینستاگرام است که معمولا در هر بار آپدیت اینستاگرام قابلیت های جدیدتری هم به آن اضافه شده و به شما کمک می کند تا استوری هایی هیجان انگیزتر ایجاد کنید. یکی از سوالات کاربران آیفون این است که چگونه می توان دانلود استوری اینستاگرام iOS را انجام داد؟ آیا ذخیره استوری در آیفون امکان پذیر است یا خیر؟

آیا امکان ذخیره استوری اینستاگرام در آیفون وجود دارد؟

در پاسخ به سوال کاربرانی که می پرسند ذخیره استوری در آیفون امکان پذیر است یا خیر؟ باید بگوییم که این کار از طریق خود نرم افزار اینستاگرام به دلیل مسائل امنیتی و حفظ حقوق کاربران امکان پذیر نیست ، اما با وجود نرم افزارهای جانبی و دانلود برنامه ذخیره استوری اینستاگرام برای ایفون می توانید به راحتی این کار را انجام دهید . فقط در نظر داشته باشید که استوری ها 24 ساعت روی پروفایل شخص مورد نظر شماست و باید هر چه سریعتر برای دانلود آن اقدام کنید.

نحوه دانلود استوری اینستاگرام iOS

برنامه Story Reposter

نرم افزار Story Reposter ، یکی از اپلیکیشن های رایگان و بدون پرداخت درون برنامه برای ذخیره استوری اینستاگرام ios است، این برنامه نیازی به وارد شدن به اینستاگرام ندارد و از طریق آن میتوانید به صورت کاملا ناشناس استوری های مورد نظرتان را دانلود کنید ، در نظر داشته باشید که این برنامه از طریق تبلیغات پشتیبانی می شود و ممکن است کمی شما را آزرده خاطر کند ولی با توجه به مزیت هایی که دارد می توان از این مورد چشم پوشی کرد.

حال که برنامه را دانلود و نصب کردید نوبت آن رسیده که نحوه سیو كردن استوری اینستاگرام در ایفون را بیان کنیم.

1.برنامه را باز کرده و در نوار جستجو، نام کاربری Instagram کسی که میخواهید استوری های ایشان را دانلود کنید را وارد کرده و کاربر را از نتایج جستجو انتخاب کنید. یک لیست از استوری های ارسال شده توسط این کاربر ظاهر خواهد شد، از جمله عکس ها و فیلم ها.

  1. روی عکس یا ویدیو مورد نظر برای دانلود کلیک کنید.
  2. سپس روی دکمه Share اشاره کنید.
  3. حال گزینه Save Image را همانند تصویر زیر انتخاب کنید.

نکته مهم : محدودیت این برنامه این است که نمایه کاربر مورد نظر شما باید عمومی باشد و اگر از حالت خصوصی اینستاگرام استفاده کرده باشد شما قادر نخواهید بود که استوری های مربوط به آن کاربر را ببینید یا عملیات ذخیره استوری در ایفون را انجام دهید.

از آنجایی که برنامه Story reposter محبوب و طرفداران زیادی دارد ما در این مقاله به توضیح این برنامه پرداخته ایم ، برای ذخیره استوری در آیفون می توانید از برنامه زیر نیز استفاده نمایید :

Repost story from instagram

همانطور که مشاهده می کنید شما بااستفاده از برنامه ذخیره استوری اینستاگرام برای ایفون موفق به دانلود استوری های مورد علاقه خود شدید و حال میتوانید آنها را به راحتی به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1- چگونه می توانم از دانلود استوری هایم توسط دیگران در اینستاگرام جلوگیری کنم؟

متاسفانه راه حلی وجود ندارد. اگر پیج شما خصوصی است فقط افرادی که شما را فالو دارند می توانند با روش های گفته شده در مقاله استوری هایتان را دانلود کنند. در صورتی که نمی خواهید بعضی از افراد استوری هایتان را مشاهده کنند می توانید آن ها را هاید و یا از قابلیت کلوز فرند اینستاگرام استفاده کنید

2- آیا امکان ذخیره استوری اینستاگرام در آیفون وجود دارد ؟

این کار از طریق خود نرم افزار اینستاگرام به دلیل مسایل امنیتی و حفظ حقوق کاربران امکان پذیر نیست اما با وجود نرم افزارهای جانبی و دانلود برنامه ذخیره استوری اینستاگرام برای آیفون می توانید به راحتی این کار را انجام دهید .

3- آیا نرم افزاری برای ذخیره استوری اینستاگرام ios وجود دارد ؟

نرم افزار  Story Reposter یکی از اپلیکیشن های رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای برای ذخیره استوری اینستاگرام ios است . این برنامه نیازی به وارد شدن به اینستاگرام ندارد و از طریق آن می توانیید به صورت کاملا ناشناس استوری های مورد نظرتان را دانلود کنید .

روش ذخیره استوری اینستاگرام در آیفون با استفاده از مرورگر Safari

استوری های (stories) اینستاگرام، بزرگترین ویژگیضافه شده به این برنامه بعد از آن خریداری آن توسط کمپانی فیس بوک می باشد. داستان ها یا استوری ها کارکردی شبیه به Snapchat را فراهم می کند. بدین معنا که به کاربران امکان می دهد تا یک عکس یا ویدئویی را در زمانی مشخص اما به صورت کوتاه مدت پست نمایند. شمار به کمک از برنامه ها به شما کمک می کنند داستان ها و استوری های عالی بسازید.

حال اگر استوری و داستانی پیدا کردید که واقعاً آن را دوست دارید و می خواهید آن را در گالری آیفون خود ذخیره کنید چه؟ با اینکه اپلیکیشن اینستاگرام به صورت رسمی به شما اجازه ذخیره استوری ها را نمی دهد ولی در واقع دانلود و ذخیره استوری های اینستاگرام در roll دوربین iPhone، کار بسیار راحتی است.

برای ذخیره استوری اینستاگرام نیاز دارید تا چندین گام را دنبال کنید که حتی شامل دانلود و دانلود ابزارهای بیرونی نیز نمی شود. توجه داشته باشید که این مرحله ها تنها به شما امکان می دهد استوری های عکس را به دلیل محدودیت های دانلود Safari ذخیره کنید  اما برای ذخیره ویدئو استوری ها می بایست از مک یا ویندوز استفاده نمایید.

چطور می توانیم استوری های اینستاگرام را در رول دوربین آیفون ذخیره کنیم؟

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • در آیفون خود مرورگر Safari را باز کنید و بعد از آن به وب سایتme بروید.
  • حالا Instagram Profile یا نمایه اینستاگرام خود را در آیفون باز کنید.
  • به بخش search و جستجو بروید و به دنبال یک public profile یا پروفایل همهی و عمومی بگردید. لیستی از استوری هایی را که آنها پست کرده اند مشاهده خواهید نمود. فراموش نکنید که این روش زمانی استوری را ذخیره می کند که هم پروفایل کاربر همهی و عمومی باشد و هم استوری او!
  • حالا به وب سایتme بازگردید و username یا نام کاربری دلخواه را در باکس جستجوی آن وارد کنید. سپس دکمه Download Now را در زیر باکس جستجو انتخاب نمایید.
  • برای مشاهده استوری ها و داستان های آماده برای دانلود Download Now را انتخاب نمایید. برای مشاهده همه استوری های می توانید برگه را به پایین بپمائید.
  • برای دانلود استوری دلخواه خود دکمه Download Now را در زیر آن انتخاب نمایید. این کار استوری دلخواه شما را به عنوان یک عکس، در در زبانه ای جداگانه در مرورگر Safari باز خواهد کرد.
  • برای ذخیره کردن عکس، آن را بلند انتخاب نمایید (ضربه زدن و نگه داشتن انگشت بر روی عکس برای 2 ثانیه)، حالا در فهرست باز شده Add to photos را انتخاب نمایید.
  • اگر مراحل بالا را به درستی دنبال کرده باشید، مشاهده خواهید نمود که در صورت اوکی بودن آن، استوری اینستاگرام در گوش آیفون شما ذخیره می شود. حالا شما می توانید آن را برای خود نگاه داشته و یا حتی آن را عکس را در اینستاگرام پست کنید.
دکمه بازگشت به بالا