عمومیکسب و کار استانها

دانلود ویدئو و پست اینستاگرام از  وب سایت downloadinsta

به راحتی و بدون هیچ مشکلی تنها با وارد کردن آدرس صفحه اینستاگرام، پست های صفحه برای شما نمایش داده می شود و می توانید پست های اینستاگرام را دانلود کنید. این سرویس رایگان است و به صورت رایگان باقی خواهد ماند. با استفاده از این سرویس فالوور واقعی می توانید عکس های اینستاگرام را به صورت رایگان دانلود کنید. علاوه بر این، سیستم به صورت خودکار پیام شما را تشخیص می دهد و اگر پیام شما فیلم است، می توانید فیلم منتشر شده را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود رایگان عکس اینستاگرام بدون ورود به سایت

همانطور که می دانید، حتی با کمک برنامه‌های شخص ثالث، اینستاگرام به کاربران خود اجازه می‌دهد عکس‌های پست‌ها را دانلود کرده و در گوشی شما قرار دهند و اطلاعات شما را در معرض خطر قرار دهند. اگر این برنامه ها آلوده به ویروس باشند. اطلاعات حساس ممکن است به سرقت رفته یا به خطر بیفتد. صفحه اینستاگرام شما

پست اینستاگرام بدون برنامه را از downloadinsta.app دانلود کنید

برای دانلود عکس های اینستاگرام با وارد کردن آدرس صفحه (صفحه خود یا شخص دیگری) در کادر بالا می توانید پست صفحه را مشاهده کنید که به راحتی می توانید آن را دانلود و ذخیره کنید. این سیستم رایگان است. در هر جایی در دسترس شماست، کافیست به صفحه ناب فالوور بروید و آدرس صفحه مورد نظر خود را وارد کنید تا پست صفحه برای شما ظاهر شود.

نوشته‌های با فرمت عکس با کادر سبز رنگ مشخص می‌شوند و با کلیک بر روی دانلود این عکس، تصویر انتخاب شده دانلود می‌شود.

دانلود ویدیوها و کلیپ های IGTV اینستاگرام

با استفاده از سرویس رایگان دانلود ویدیو اینستاگرام downloadinsta.app ، می توانید به راحتی کلیپ های اینستاگرام یا ویدیوهای IGTV را تنها با یک کلیک دانلود کرده و در سیستم یا گوشی خود ذخیره کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام بدون نیاز به پسورد

برای دانلود ویدیوهای اینستا audio instagram downloader کافیست آدرس سایت مورد نظر را وارد کنید تا پست های آن سایت به شما تحویل داده شود. از دیگر امکانات دانلود downloadinsta.app می توان به نمایش مشخصات پست ها اشاره کرد که می توانید اطلاعات دقیق تعداد لایک ها را مشاهده کنید. پست ها و تعداد بازدیدهایی که آن پست ها دریافت کرده اند را ببینید.

همچنین عنوان هر پست با فرمت کوچکتر نشان داده شده است.

 

اکنون پس از وارد کردن آدرس کامل صفحه و مشاهده پست ها، پست ویدیویی مورد نظر خود را پیدا کرده و بر روی دکمه دانلود این ویدیو کلیک کنید و ویدیوی این پست اینستاگرام برای شما دانلود خواهد شد. دانلود از این سرویس نیازی به برنامه ندارد و به راحتی با کامپیوتر و گوشی حتی گوشی های آیفون قابل دانلود است.

 

ساده ترین راه برای دانلود از اینستاگرام و ذخیره ویدیوها از اینستاگرام بدون نرم افزار و بدون نیاز به پسورد صفحه، سرویس رایگان video downloader for Instagram است که به راحتی در گوشی های آیفون، اندروید، ویندوز و لینوکس قابل استفاده است.

 

دانلود igtv اینستاگرام بدون نیاز به نصب برنامه

 

طبق مرحله قبل می توانید با وارد کردن آدرس صفحه و کلیک بر روی گزینه اطلاعات صفحه پست مورد نظر خود را پیدا کنید 📥 دانلود، این ویدئو را بدون نیاز به برنامه دانلود کنید و در تمامی سیستم ها استفاده کنید. آزاد بودن

همچنین می توانید نمای igtv اینستاگرام را برای پست خود خریداری کنید. برای این گزینه خرید را کلیک کنید مشاهده IGTV برای این پست. خرید نمای igtv برای پست مورد نظر.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا HD

بهترین سایت برای دانلود عکس اینستاگرام downloadinsta.appاست که امکانات زیادی را ارائه می دهد و سعی می کند به راحتی نیازهای شما را در زمینه شبکه های اجتماعی برآورده کند.

تصاویر با وضوح بالا را بدون نیاز به اپلیکیشن دانلود کنید

پس از وارد کردن آدرس صفحه، اطلاعات آن صفحه از سرور اینستاگرام دانلود شده و برای شما نمایش داده می شود، می توانید عکس پروفایل را در بالای صفحه مشاهده کنید.

 عکس پروفایل این صفحه را دانلود کنید

عکس پروفایل با کیفیت بالا در این صفحه برای شما دانلود خواهد شد. برای استفاده از این ویژگی ها به هیچ رمز عبور یا اطلاعات ورود نیاز نیست و به نرم افزار دیگری نیاز ندارید.

دانلود استوری های پیج های خصوصی

دانلود استوری های گمشده اینستاگرام به صورت کاملا ناشناس و بدون رمز عبور. برای این کار روی منوی بالای سایت کلیک کنید تا استوری های گم شده دانلود شود و شناسه صفحه را در کادر مربوطه وارد کنید تا مشاهده شود. اشتراک‌گذار اینستاگرام و به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

استوری اینستاگرام را بدون نیاز به دانلود برنامه با استفاده از گوشی یا کامپیوتر خود دانلود کنید

دانلود استوری اینستاگرام یکی دیگر از قابلیت های سایت  downloadinsta.app است که با آن می توانید به راحتی از تمامی صفحات عمومی استوری دانلود کنید. برای شما ایجاد می کند که می توانید با کلیک بر روی دانلود به راحتی دانلود کنید.

استوری اینستاگرام را به صورت ناشناس دانلود کنید

دانلود استوری اینستاگرام پیج شخصی یکی از درخواست های کاربران ماست اما همانطور که می دانید به دلیل سیستم امنیتی اینستاگرام امکان دانلود استوری صفحه شخصی وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا