عمومیکسب و کار استانها

خرید پیج آماده 100 کا اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی و بازدهی بالا

شاید شما هم فکر کنید خرید پیج اینستاگرام چندان کار درستی نباشد! یا شاید فکر کنید https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام بی فایده است! اما اصلا اینطور نیست. امروزه با پیشرفت کسب و کارهای اینستاگرام اولین و تنها دلیلی که بسیاری از مشتریان به پیج اینستاگرامی اعتماد می کنند تعداد فالوورها و لایک پست های آن است. در دید اول از نگاه مشتری تعداد فالوورهای پیج است که نظر ها را به سمت خود جلب می کند.

یکی از بهترین روش ها برای سریعتر دیده شدن در اینستاگرام خرید پیج اینستاگرام آماده است. همانطور که می دانید طی چند سال گذشته شبکه اجتماعی اینستاگرام در کشور ما رشد خوبی داشته و این روزها کمتر کسی را می بینیم که اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود نصب نداشته باشد! به همین دلیل است که اینستاگرام یک منبع پولسازی عظیم برای اکثر افراد یا کسب و کارهایی است که قصد فروش محصولات و خدمات خود را دارند.

حالا شاید برای شما سوالاتی در این مورد پیش بیاید که اصلا پیج اینستاگرام آماده با تعداد فالوور های بالا را از کجا بخریم؟ چطور واقعی بودن یا فیک بودن فالوورهای یک پیج آماده را تشخیص دهیم؟ آیا به هر سایت و مرجعی میتوان برای خرید پیج اینستاگرام اعتماد کرد؟ و سوالاتی مشابه که قصد داریم در ادامه همین مطلب شما را در جهت خرید یک پیج اینستاگرام سودمند که مناسب کسب و کارتان باشد راهنمایی کنیم. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

قدرت اینستاگرام را دست کم نگیرید!

این روزها اولین کاری که ما بعد از بیدار شدن از خواب می کنیم چک کردن اینستاگرام مان است. حتی تماشای تلویزیون هم بین مردم ما نسبت به قبل کمتر شده است و اکثر افراد تمایل دارند بیشتر وقت خود را در اینستاگرام بگذرانند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب در کشور ما است که بسیاری از افراد اکثر اوقات خود را در آن میگذرانند.

در واقع اینستاگرام یک رسانه پر بیننده و قدرتمند مثل تلویزیون است؛ولی با این تفاوت که کاملا رایگان است و ما به راحتی می توانیم محصولات و خدمات خود را در آن تبلیغ کنیم. به طور کلی هر کجایی که بازار هدف ما وجود داشته باشد پول درآوردن از آن هم راحت است. اینستاگرام یک منبع پولسازی برای همه علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی است.

چرا بالا بردن فالوورها در اینستاگرام سخت شده است؟

یکی از سخت ترین و زمان بر ترین کارها برای ادمین ها،افزایش فالوور پیج اینستاگرام است. دغدغه خیلی از کاربران این است که تعداد فالوورهای پیج شان را روز به روز بیشتر کنند اما غافل از اینکه افزایش فالوور به این سادگی ها هم نیست!زیرا این کار به تولید محتوای مستمر،هدفمند و با کیفیت نیاز دارد تا بتوان مخاطبان واقعی را به پیج خود جذب کرد. این کار بسیار زمان بر است و شاید خیلی ها صبر و حوصله انجام این کار را نداشته باشند.

افرادی هم که روی این موضوع تعصب دارند و تلاش شان را می کنند تا با تولید محتوای هدفمند فالوور بالایی جذب کنند بعد از مدتی ناامید می شوند و دست از کار بر میدارند. پس بهترین راه و به صرفه ترین روش این است که به خرید پیج اینستاگرام روی بیاورید. با خرید یک پیج آماده اینستاگرام با تعداد فالوورهای بالا و  واقعی مطمئن باشید رشد کسب و کارتان در اینستاگرام حداقل تا 40 درصد افزایش پیدا می کند.

چرا باید پیج اینستاگرام آماده بخریم؟

همانطور که می دانید تعداد فالوورهای یک پیج تنها عامل برای،تعیین سطح اعتبار و البته اعتماد مشتریان است. تصور کنید مشتریان شما وارد پیجی شوند که فقط 200 فالوور داشته باشد. در این صورت چه حسی به آن ها دست می دهد؟ احتمالا پیش خود می گویند این پیج اصلا قابل اعتماد نیست! اما اگر زمانی که تعداد فالوورهای پیج شما 20 کا باشد مشتریان بعد از وارد شدن به پیج شما از اصالت و اعتبار پیج اینستاگرامی شما مطمئن می شوند.

پس اولین قدم در شروع کسب درآمد از اینستاگرام این است که تعداد فالوور های خود را بالا ببرید. اگر بخواهید از روش های طبیعی برای افزایش فالوور مثل تولید محتوای با کیفیت، استفاده از هشتگ های مرتبط، استفاده از تگ لوکیشین و ….  استفاده کنید شاید ماه ها یا سال ها زمان ببرد که شما مثلا به 20 هزار فالوور فعال و واقعی که می کنند برسید. اما با خرید پیج های آماده اینستاگرام بدون صرف تلاش و صبر می توانید فالوورهای پیج خود را از همان ابتدای کار بالا ببرید.در واقع خرید پیج اینستاگرام برای افرادی اهمیت دارد که دغدغه اصلی شان کسب درآمد و فروش بالا در اینستاگرام است.

آیا خرید پیج اینستاگرام کار درستی است؟

خرید پیج اینستاگرام یک استراتژی رایج برای کسب و کار ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.البته این موضوع بستگی به نوع کسب و کارتان هم دارد. مثلا اگر کار ما فروش باشد و بخواهید از طریق اینستاگرام فروش داشته باشید قطعا یک پیج آماده با فالوورهای بالا به دردتان خواهد خورد. اما اگر مثلا یک بیزنس کوچینگ باشید شاید پیج آماده به دردتان نخورد! تنها دلیلش هم این است که مخاطبان هدف کارتان،تخصصی هستند نه عمومی! به طور کلی خرید پیج برای کسب و کارهایی که مخاطبشان عمومی است مثل پیج هایی که فروش آنلاین محصولات انجام می دهند کار درستی است و یک استراتژی خوب برای ورود به بازار کار محسوب می شود.

خرید پیج اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

مزیت اصلی خرید پیج اینستاگرام آماده این است که بدون تلاش و وقت تلف کردن می توانید یک پیج با تعداد فالوور بالا داشته باشید. مزیت بعدی آن این است که با کمترین هزینه و سرمایه می توانید به تعداد بالایی از فالوورها دسترسی داشته باشید. چون همانطور که می دانید قیمت پیج های اینستاگرامی با فالوورهای آماده بسیار ارزان تر از هزینه های تولید محتوا و تبلیغات در اینستاگرام است.

مزیت بعدی خرید پیج اینستاگرام این است که از همان ابتدای کار می توانید فروش تان را شروع کنید و دیگر نیاز نیست به دنبال مشتری و جذب فالوور باشید.چرا که از همان ابتدا می توانید به فالوورهای موجود در پیج تان محصولات و خدمات تان را معرفی کرده و بفروشید.

چرا نباید از سایت‌ های ناشناس پیج اینستاگرام بخرید؟

یک سوال مهم در رابطه با خرید پیج اینستاگرام که شاید ذهن شما را هم درگیر کرده باشد این است که از کجا باید پیج اینستاگرام بخریم که معتبر و مطمئن باشد؟ متاسفانه سایت ها و افراد ناشناس و نامطمئن زیادی وجود دارند که ممکن است هنگام خرید پیج سرتان را کلاه بگذارند.

به عنوان مثال ممکن است بعد از فروش پیج اینستاگرام به شما چند روز بعد پیج تان از دسترس خارج شود یا به قول معروف هک یا غیر فعال شود. یا حتی ممکن است کل فالوور های پیجی که شما می خرید فیک باشند و اصلا فالوور فعالی در آن وجود نداشته باشد! در این شرایط باید به سایت های قدیمی مثل بای فالوور که چندین سال است در این حوزه فعالیت می کنند اعتماد کنید. از هرکسی که شناختی از او ندارید نباید پیج آماده اینستاگرام بخرید. خیلی از سایت هایی که پیج اینستاگرام به شما میفروشند بعد از فروش،پسورد و اطلاعات پیج را عوض می کنند تا از دسترس شما خارج شود.

اینستاگرام راهی برای رونق کسب و کارها

در سال‌های گذشته که همه‌ی افرد از فیس بوک استفاده می‌کردند، حتی کسی فکرش هم نمی‌کرد که روزی اینستاگرام به این حد از محبوبیت برسد و حال در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده باشد. از این رو بسیاری از افراد و صاحبین کسب و کار‌ها به دنبال هستند تا به وسیله‌ی آن بتوانند خود و کسب وکارشان را به عده زیادی از مردم معرفی کنند.

اما بسیاری از افراد با توجه به عقاید و باوری که داشتند خرید پیج را کاری اشتباه می‌دانستند اما رفته رفته و با گسترش و پیشرفت این پلتفرم دیگر شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد از خرید پیج اینستاگرام استفاده می‌کنند. و حال در این مقاله در نظر داریم تا اطلاعات کاملی از خرید پیج در اختیارتان قرار دهیم.

آیا با خرید پیج اینستاگرام می‌توان به توسعه و پیشرفت کسب و کار‌ها کمک کرد؟

قبل از آن که بخواهیم جواب این سوال را بدهیم کافی است که کمی به دوروبر خود نگاهی بیندازید. قطع به یقین به ندرت پیدا می‌شود کسی که دیگر از این شبکه اجتماعی استفاده نکند. همین گسترش و استفاده زیاد مردم از اینستاگرام نشا‌ن دهنده محبوبیت بالای این پلتفرم است. از طرف دیگر آمار حاکی از آن است که حال مردم استفاده از تلفن همراه را به سایر رسانه‌های ارتباط ترجیح می‌دهند.

خرید پیج اینستاگرام تضمینی

از این رو می‌توان گفت که حال گویی بهترین مکان برای تبلیغات کسب و کار‌ها استفاده از فضای دیجیتال است. و برای پیروز شدن در جنگ تبلیغات باید بیشتر از سایر رقیب‌هایتان در دنیای مجازی فعالیت کنید. یکی از مواردی که در آغاز فعالیت در اینستاگرام می‌توان از آن استفاده کرد، خرید پیج اینستاگرام است با استفاده از این شیوه می‌توانید به پیشرفت و گسترش کسب و کارتان امید داشته باشید و در جنگ تبلیغاتی بیش از پیش موفق ظاهر شوید.

پیج اینستاگرام فضایی مناسب برای فعالیت‌های شغلی گوناگون

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم بسیاری از افراد جهان در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و همین موضوع سبب شده تا صاحبین کسب و کار‌ها توجه ویژه‌ای به این پلتفرم داشته باشند. افراد معمولا از اینستاگرام برای دو دلیل متفاوت استفاده می‌کنند عده‌ای به دنبال رونق کسب و کار خود هستند و عده‌ای دیگر برای سرگرمی و تفریح از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

اینستاگرام فضایی برای کسب درآمد

حال با خرید پیج اینستاگرام می‌توان کاربرانی که برای تفریح اوقات فراغت خود را با اینستاگرام پر می‌کنند را با کسب و کار‌های مختلف آشنا کرد. فعالیت زیاد کاربران در این پلتفرم می‌تواند باعث آشنایی بیشتر کاربران با بیزینس‌ها و شرکت‌ها مختلف شود و به همین دلیل است که می‌گوییم فضایی مناسب برای رونق و توسعه کسب و کار‌ها است.

دکمه بازگشت به بالا