اقتصادیکسب و کار استانها

کدام میم کوین از همه محبوب تر است؟

پادشاه میم کوین‌ها دوج کوین است و از نظر میزان محبوبیت با بیت کوین برابری می‌کند. در واقع اگر بیت کوین را پادشاه ارز دیجیتال بدانید، دوج کوین پادشاه قلمرو میم کوین‌هاست که از نظر قدرت و قیمت فرسنگ‌ها با بیت کوین فاصله دارد اما آغاز گر نسل جدیدی از آلت‌کوین‌ها در بازار بود. به هر ارزی به جز بیت کوین، آلت کوین گفته می‌شود. سال 2023 با میم‌کوین‌های دیگری آغاز شد. په په (Pepe) و سیف مون (Safe Moon) از جمله جدیدترین میم‌کوین‌های بازار هستند. در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 اشاره می‌کنیم.

استخراج میم کوین | بهترین میم کوین 2023 | سایت معرفی شت کوین های جدید

په په (Pepe)

 سیف مون و په په جدیدترین اعضای خانواده میم کوین‌ها هستند. په په تنها پس از گذشته سه هفته از راه‌اندازی 7000 درصد سود را به ثبت رساند. یک ماه پس از راه‌اندازی ارزش کل بازار این ارز به 1.8 میلیارد دلار رسید. این ارز در ماه آوریل 2023 معرفی شد.

 این ارز در دو ماه گذشته 2000 درصد افزایش قیمت داشته است و به نظر می‌رسد که همچنان قصد دارد به روند صعودی ادامه دهد. چرا که همچنان سرمایه‌گذاران بسیاری به دنبال خرید په په هستند. هر چه باشد همه به خوبی به یاد داریم که په په تنها پس از 14 روز از معرفی خود، 525 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. سرمایه‌گذارانی که در همان روزهای نخست روی په په سرمایه‌گذاری کردند، سود 5 میلیون درصدی را به چشم دیده‌اند.

در همان زمان یک سرمایه‌گذار ناشناس 263 دلار روی این ارز سرمایه‌گذاری کرد که اکنون 3.8 میلیون دلار ارزش دارد. چنین سودهایی در تاریخ ارزهای دیجیتال انگشت‌شمار هستند، اما تاریخ همیشه در حال تکرار خود است. برای سود بردن باید جزو اولین کسانی باشید که فرصت‌ها را شناسایی می‌کنند.

سیف مونSafe moon

دومین ارز محبوب در میان میم کوین‌های سیف مون است. این ارز در بازار توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. شعار هواداران این ارز «به سمت ماه» است. سیف مون به تازگی توجهات بیشتری را نیز به خود جلب کرده است. نماد این ارز تغییر کرده و اکنون توکن سیف مون با نماد SFM در بازار معامله می‌شود.

 همزمان با تغییراتی که در پلتفرم سیف مون ایجاد شد، تعداد توکن‌های این پروژه نیز کاهش پیدا کرد و شاید همین بزرگ‌ترین مانع این میم کوین برای رسیدن به ماه بود. با این حال روند خرسی سال 2022 رویای سرمایه‌گذاران این ارز را به کابوس بدل کرد و از آن زمان سیف مون مانند آتشی زیر خاکستر آرام گرفته است.

این درحالی است که به گزارش سایت کوین مارکت کپ سایت سیف مون یکی از پربازدیدترین سایت‌های حوزه ارز دیجیتال است. تعداد بازدیدکنندگان سایت این ارز از تعداد بازدیدکنندگان سایت اتریوم و بیت کوین نیز بیشتر بوده است. این میزان استقبال از ارزی که هنوز در بازارهای بزرگ جهانی فهرست نشده‌اند غافل‌گیر کننده است.

همانطور که می‌دانید افزایش قیمت این ارز در گروه حمایت جامعه هواداران آن است و با توجه به تعداد رو به افزایش افرادی که هر روز از سایت این ارز بازدید می‌کنند باید در انتظار افزایش قیمت این میم کوین باشیم. درست مانند شیبا و دوج کوین سیف مون نیز ارتشی را به دنبال خود دارد.

البته تفاوت اصلی سیف مون با دیگر میم کوین‌ها در فلسفه هولد کردن است. هولد کردن یعنی نگهداری طولانی مدت ارز. تیم برنامه‌نویسی سیف مون از سرمایه‌گذاران می‌خواهند که دارایی خود را برای مدت زمان بیشتری نگهداری کنند و تا جایی که می‌توانند اقدام به فروش توکن‌های SFM خود نکنند. در همین راستا کارمزد فروش این توکن 10 درصد در نظر گرفته شده است. به این ترتیب شاید از خرید این ارز منصرف شده باشید اما باید بدانید که سیف مون برای ادامه مسیر خود به توییت افراد سرشناس نیازی ندارد و تا این لحظه بیش از نیم میلیون نفر روی این ارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

چرا باید سیف مون را برای طولانی مدت نگهداری کرد؟

ایده هولد کردن دارایی در فضای ارزهای دیجیتال از دیرباز مرسوم بوده است. بسیاری از ارزهای دیجیتال در طولانی مدت سودهای چند هزار درصدی را به همراه داشته‌اند. دوج کوین و شیبا اینو تنها نمونه‌هایی از این دسته ارزها هستند.

در حال حاضر چیزی در حدود 300 میم کوین در بازار وجود دارد و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. برخی از این میم کوین‌ها به اندازه‌ای با استقبال عمومی روبه‌رو بوده‌اند که اکنون به عنوان یک آلت کوین شناخته می‌شوند. با در نظر گرفتن تاریخچه پر فراز و نشیب ارزهای دیجیتال بهتر است با خرید ارز دیجیتال سیف مون و نگهداری طولانی مدت در سود احتمالی آینده این ارز شریک باشید.

دوج کوین و شیبا اینو

دوج کوین (DOGE) همچنان برترین میم کوین در بازار است. این ارز انقلاب میم کوین را به راه انداخت. البته دلیل اصلی محبوبیت این ارز هواداری‌های ایلان ماسک (Elon Musk) سازنده خودروهای تمام الکترونیکی تسلاست. او نام شناخته‌شده‌ای در بازار ارزهای دیجیتال است که با کامنت‌های جنجالی خود قیمت دوج کوین را به شدت افزایش داده است. جامعه هواداران این ارز یا ارتش دوج کوین نیز بسیار عظیم است و این هواداران به شدت از این دارایی حمایت می‌کنند.

شیبا اینو (SHIB) یکی دیگر از محبوب‌ترین توکن‌های بازار است. این ارز از نظر محبوبیت از دوج کوین نیز پیشی گرفته است و به عنوان دومین میم کوین مطرح در فهرست 10 ارز برتر از نظر ارزش کل بازار قرار دارد. شیبا اینو تنها میم کوینی است که یک میلیون هوادار دارد. این ارز نیز برای سرمایه‌گذاری دراز مدت بسیار مناسب است. فراموش نکنیم که ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) میلیارد جوان بازار ارزهای دیجیتال و همینطور موسس شبکه قدرتمند اتریوم نیز از شیبا اینو حمایت می‌کند.

بازار ارزهای دیجیتال را برای یافتن فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری زیر نظر داشته باشید. میم کوین‌ها روش خوبی برای کسب سود سریع و عظیم هستند. این پروژه‌ها به پشتوانه هواداران خود رشد کرده و سودهای چند هزار درصدی را برای معامله‌گران به همراه داشته‌اند. شما نیز می‌توانید با سرمایه‌گذاری در ارزهایی مانند په په و سیف مون با موج بعدی رشد میم کوین‌ها همراه باشید و سود خوبی را از این بازارها به دست بیاورید. شما می‌توانید بخش بسیار اندکی از سبد سرمایه خود را به سرمایه‌گذاری روی میم کوین‌ها اختصاص دهید تا در صورت رشد و ادامه روند صعودی شما نیز در بین معامله‌گران نیک بخت باشید.

دکمه بازگشت به بالا