اقتصادیکسب و کار استانها

نصب تابلو فلکسی و تبلیغات در مترو به سبک مدرن

یکی از بهترین نقاط استراتژیک برای نصب تابلوهای فلکسی، محوطه داخلی و خارجی ایستگاه‌های مترو هستند. تابلو فلکسی در واقع نوعی سازه تبلیغاتی پرطرفدار در صنعت تابلو سازی است که می‌تواند فروش و سودآوری کسب و کارها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

این تابلو تبلیغاتی به ‌خاطر استفاده از منبع نور در پس ‌زمینه، انعطاف پذیری بالا، درخشان بودن و سطح براق و یکدست، توجه بسیاری از افراد داخل مترو را به ‌سمت خود جلب می‌کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت چاپ فلکس برای تابلوهایی که نیاز به نورپردازی داخلی ندارند یا از جنس بک لایت نیستند، مناسب‌تر است.

چاپ و نصب تابلو فلکسی

نصب تابلو فلکسی در ایستگاه مترو و بدنه قطارهای شهری، یک نوع تبلیغات به سبک مدرن محسوب‌ می‌شود. زیرا هر روز تعداد بالایی از مردم از مترو جهت رفت و آمد خود استفاده می‌کنند، پس تبلیغات کسب و کار شما بیشتر مورد توجه افراد در حال تردد قرار می‌گیرد. مترو دارای فضاهای عمومی مختلفی است که بسته به فضا، می‌توان از تابلوهای فلکسی در ایستگاه‌های مترو استفاده کرد. برخی از فضاهایی که بهترین گزینه برای نصب تابلوهای فلکسی هستند، عبارتند از:

تبلیغات در بدنه قطارها

هر باری که قطار در ایستگاه قرار می‌گیرد، تبلیغات بدنه قطارها توسط افراد منتظر در سکو مشاهده می‌شود. پس افراد منتظر در ایستگاه می‌توانند به‌ راحتی تبلیغات کسب و کار شما را مشاهده کنند.

نصب تبلیغات در کتیبه‌های داخل واگن مترو

کتیبه‌ها هم محل مناسبی برای نصب تبلیغات هستند. زیرا مسافرانی که داخل مترو ایستاده‌اند، قطعاً کتیبه‌های داخل واگن‌ها توجه شان را جلب کرده و برایشان جالب بوده که آنها را بخوانند.

تبلیغات در دستگیره مترو

چه کسانی که روی صندلی مترو می‌نشینند و چه افرادی که می‌ایستند، دستگیره‌های مترو آلمانی است که در معرض دید تمامی افراد حاضر در داخل واگن قطار قرار می‌گیرد.

نصب تابلو فلکسی در دیواره‌های کنار ایستگاه مترو

صاحبان کسب و کارها اغلب برای آگاهی بخشی و تبلیغ محصولات و خدمات جدید خود به مشتریان از تابلوهای کنار ایستگاه‌ها استفاده می‌کنند که برای مخاطبین جذاب باشد. نصب تابلوهای فلکسی با رنگ و طرح جذاب در این مکان‌ها، پتانسیل خوبی برای جذب مخاطب دارد.

تبلیغات در گیت‌های ورودی

زمانی که شما وارد مترو می‌شوید و از گیت عبور می‌کنید، تبلیغات روی گیت‌های ورودی مترو توجه شما را به خود جلب می‌کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت گیت‌های ورودی می‌تواند محل مناسبی برای تبلیغات لحظه‌ای و کوتاه کسب و کارها باشد.

نصب تابلو فلکسی در دیوارهای کنار پله برقی مترو (بک لایت و لایت باکس)

تابلوهای فلکسی را می‌توان در ابعاد بسیار بزرگ و با طرح‌های متنوع و خلاقانه چاپ کرده و در دیواره‌های کنار پله برقی مترو نصب کرد. داخل بک لایت و لایت باکس‌های مترو مهتابی‌های کوچکی تعبیه شده تا لیبل‌های نصب شده را به ‌صورت شفاف و واضح نمایش دهند.

تابلوهای فلکسی در جذب مخاطب و همچنین فروش بیشتر تأثیرگذار هستند. از این رو بسیاری از صاحبان مشاغل، مؤسسات و کسب و کارهای کوچک و بزرگ هر ساله مبلغ قابل توجهی را صرف تابلوهای تبلیغاتی داخل محوطه و ایستگاه‌های مترو می‌کنند. اگر دوست دارید بدانید، بهترین چاپخانه تهران کجاست؟ باید بگوییم که چاپ سبحان در حال حاضر بهترین مرکز تخصصی چاپ فلکس و تبلیغات مترو محسوب می شود. تابلو فلکسی برای استفاده طولانی مدت در فضای مترو گزینه بسیار مناسبی است چون در برابر رطوبت، حرارت، شوینده‌های الکلی، کشیدگی، خراشیدگی و پارگی دوام می‌آورد.

دکمه بازگشت به بالا