اقتصادیکسب و کار استانها

راهنمای جامع سفارش گردنبند اسم طلا: از انتخاب طرح تا تحویل نهایی

راهنمای جامع خرید گردنبند طلا – 10 نکته برای خرید گردنبد طلا

یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین اکسسوری‌ها و زیورآلات طلا، گردنبند با اسم دلخواه هستند. این اکسسوری‌ها جلوه بسیار زیبایی به ظاهر شما می‌بخشند. اما از آنجایی که انواع گوناگونی از گردنبند طلا در بازار وجود دارد، ممکن است انتخاب و خرید گردنبند طلا کمی دشوار باشد و در میان تنوع بسیار زیاد این نوع زیورآلات ممکن است ندانید که چه نوع گردنبندی با خصوصیات ظاهری شما هماهنگ است و می‌تواند ظاهر شما را شیک‌تر نشان ‌دهد. به همین دلیل باید پیش از خرید انواع گردنبند طلا، نکاتی را راجع به انتخاب مدل مناسب بدانید. این نکات به شما کمک می‌کنند در هنگام خرید گردنبند طلا زنانه و یا گردنبند طلا مردانه با آگاهی بیشتری بتوانید انتخاب کنید و بعدها از خرید خود پشیمان نشوید. در این مقاله به راهنمای خرید گردنبند طلا می پردازیم؛ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

راهنمای خرید گردنبند طلا

راهنمای خرید گردنبند طلا به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با توجه به ظاهر، جنسیت و استایل خود، گردنبند مناسب را انتخاب کنید، زیرا نوع گردنبند طلا می‌تواند حتی شخصیت شما را برای افراد به نمایش بگذارد. اولین نکته مهم در زمان خرید گردنبند طلا، نوع گردنبند و ابعاد آن است. گردنبندها در ابعاد متنوعی ساخته می‌شوند. برخی افراد تمایل دارند گردنبند کوتاه استفاده کنند و برخی دیگر به گردنبندهای بلند علاقه دارند.

همچنین انواع گردنبند طلا مردانه و زنانه دارای طرح‌های مختلفی مانند طرح‌های مینیمال و یا سنگین و کلاسیک دارند. باید بدانید سلیقه در انتخاب نوع گردنبند تاثیرگذار است، اما باید در کنار سلیقه به موارد دیگری مانند مدل لباس، فرم صورت، رنگ مو، رنگ پوست، چاقی یا لاغری، قد و… هم توجه نمایید.

به طور کلی هنگام خرید انواع گردنبند مانند گردنبند طلا زنانه باید دقت داشته باشید که نوع آن را متناسب با فرم بدنی خود انتخاب کنید. اگر اندامی لاغر و ظریف دارید، معمولا گردنبندهای کوتاه و باریک برای شما مناسب هستند و اگر اضافه ورن دارید، بهتر است گردنبندهای بلند و پهن‌تر را انتخاب کنید. رعایت این نکات ساده می‌تواند باعث افزایش زیبایی استایل شما شود.

به طور کلی نکاتی که باید در هنگام خرید گردنبند طلا در نظر بگیرید به شرح زیر است:

عیار گردنبند طلا: یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید گردنبند طلا در نظر گرفت عیار آن است. متداول‌ترین عیار طلا ۱۸ است. عیار نشان دهنده خلوص طلا بوده و هرچه بالاتر باشد، درجه خلوص طلا بیشتر است.

وزن گردنبند: هرچه ضخامت گردنبند بیشتر و وزن آن سنگین‌تر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. دقت داشته باشید ضخامتی را برای گردنبند انتخاب کنید که به راحتی صدمه ندیده و زنجیر آن جدا نشود.

سایز گردنبند: از دیگر نکات مهم در راهنمای خرید گردنبند طلا سایز گردنبند است. برای انتخاب سایز مناسب باید اندازه دور گردن خود را بدانید. اگر گردن کوتاهی دارید، بهترین زنجیرها برای گردنبند، زنجیرهایی هستند که ۵۰ یا ۶۰ سانتی‌متر طول دارند و اگر گردن شما بلند است می‌توانید زنجیرهای کوتاه تر را انتخاب کنید.

توجه به فرم صورت: برای افرادی که فرم صورت گردی دارند، بهترین گزینه گردنبندهایی با زنجیر یا آویز بلند است زیرا حالت V شکل پیدا می‌کند و صورت کشیده‌تر به نظر می‌رسد. برای افرادی با صورت کشیده گردنبند‌های گرد و کوتاه مناسب‌ترهستند. افرادی که صورت آن‌ها بیضی شکل است، می‌توانند انتخاب های گسترده‌تری داشته باشند.

توجه به لباس: برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین گردنبند را برای خرید انتخاب کنید، باید به لباس خود و یقه آن هم دقت کنید. گردنبندهای کوتاه انتخاب مناسبی برای لباس‌های یقه باز محسوب می‌شوند.در حالی که بهترین گزینه برای لباس‌هایی با یقه معمولی گردنبندهای رایج ۴۵ سانتیمتری هستند.

توجه به کیفیت ساخت گردنبند: کیفیت ساخت گردنبند یکی دیگر از نکات مهمی است که باید در هنگام انتخاب گردنبند در نظر بگیرید. اگر قصد دارید به صورت روزانه گردنبند را به گردن خود بیاویزید، گردنبند ضخیم‌تر و محکم‌تری را انتخاب کنید. همچنین این گردنبند باید ساده و صاف باشد تا باعث خراشیدن پوست نشود.

برندهای گردنبند طلا

در این قسمت با برندهای معروف طلا که مدل گردنبند طلا دارن آشنا می‌شیم:

1- گردنبند ون کلیف

ون کلیف آرپلز (Van Cleef & Arpels) از جمله برندهای مهم و مشهور زیورآلات دنیاست. بدون شک اکسسوری‌های تولیدشده توسط این برند رو می‌تونیم نمادی از خلاقیت، زیبایی، هنر، هوش کسب‌وکار و تکنولوژی بدونیم. گردنبند ون کلیف یکی از زیورآلاتیه که خلاقیت و هنر در ساخت و تولیدش استفاده شده. بنابراین شما می‌تونید با خرید گردنبند مدل ون کلیف، همۀ این جذابیت‌ها رو در کنار هم داشته باشید.

2- گردنبند ورساچه

جالبه بدونید مدیران کمپانی ورساچه باور دارن مردم یا زیورآلات‌شون رو دوست دارن، یا اصلاً از اون‌ها استقبال نمی‌کنن! در واقع از نظر مدیران ورساچه، برای زیورآلات این برند هیچ حد وسطی وجود نداره و محصولاتی که تولید می‌کنن متفاوت از سلیقۀ عام مردمه.

گردنبندهای ورساچه یکی از زیورآلات محبوب این روزهاست که در عین ظرافت، درخشان، پرزرق و برق و درشت به نظر می‌رسن. البته وقتی تصمیم می‌گیرید از مشتری‌های ورساچه باشید، باید جرأت متفاوت بودن نسبت به دیگران رو داشته باشید!

3- گردنبند تیفانی

تیفانی اند کو (Tiffany & Co) یکی از گران‌ترین برندهای زیورآلات در جهانه که به تولید محصولات لوکس مشغول هست. حوزۀ اصلی فعالیت‌ برند تیفانی، طراحی، ساخت و فروش جواهراته. برای همین، مدل گردنبند طلا تیفانی، عصاره‌ای از هنر، زیبایی و درخشش رو به نمایش می‌ذاره. با بیشتر از دو قرن فعالیت و خلاقیت، برند تیفانی تونسته خودش رو به عنوان یکی از برترین برندهای زیورآلات جهان تثبیت کنه. بنابراین شما می‌تونید با خرید گردنبند تیفانی، با ترندهای روز جهان همراه شید و ظاهری مدرن و جذاب خلق کنید.

4-گردنبند کارتیه

هیچ فرقی نمی‌کنه گردنبند کارتیه رو به اسم «کارتیه» و «کارتیر» بشناسید. اصل قضیه اینه که گردنبندهای این برند، زیبایی و جذابیت فوق‌العاده‌ای به استایل شما هدیه میدن و باعث میشن جزو مشتری‌های پروپاقرص محصولاتش بشید.‌ این برند فرانسوی از طرح‌ها و الگوهایی استفاده می‌کنه که تلفیقی از هنر غرب و شرق هستن. برای همین می‌تونن افراد مختلفی از سراسر جهان رو راضی نگه دارن.

تقسیم بندی انواع گردنبند طلا بر اساس وزن

1-گردنبند طلا سنگین

برای ساخت انواع گردنبند طلا سنگین از زنجیرها و مدال‌هایی با وزن بالا استفاده می‌شه. برای همین این مدل‌ها نسبت به مدل‌های ظریف، قیمت بالاتری هم دارن. البته مدل‌های مختلفی از این نوع گردنبند طلا عرضه شده و اون چیزی که در آخر تعیین کننده هست، سلیقه و استایل شماست. حتماً گردنبندی رو انتخاب کنید که با لباس و سبک زندگی شما سازگار باشه و به نوعی تکمیل‌کنندۀ کاراکترتون به حساب بیاد.

2-گردنبند طلا سبک

گردنبندهای سبک و ظریف همیشه از ترندهای بازار طلا و جواهر بودن. یکی از دلایلی که باعث می‌شه این مدل‌ها طرفدار زیادی داشته باشن، قیمت مناسب و قابلیت سِت کردن این گردنبندهاست. شما می‌تونید با هر استایل و توی هر مناسبتی از انواع گردنبند طلا سبک استفاده کنید.

جالب اینجاست که این مدل‌ها ثابت کردن شما برای داشتن یه استایل مدرن و چشم‌نواز، هیچ نیازی به گردنبندهای ضخیم و سنگین ندارید. خوشبختانه ما در گالری لیلیوم طرح‌های مختلفی از این محصولات پرطرفدار ارائه دادیم و شما می‌تونید با توجه به سلیقه و ایده‌آل خودتون، گزینۀ موردنظر رو انتخاب کنید.

تقسیم بندی انواع گردنبند طلا بر اساس سن

1-گردنبند طلا دخترانه

جذاب‌ترین و خاص‌ترین گردنبندهای بازار، همیشه مخصوص به دختران و خانم‌های جوان بودن. بیشتر این گردنبندها طراحی مدرنی دارن و جزئیات ظریف و زیبایی در ساخت‌شون به کار رفته. بدون شک این ظرافت و جزئیات، در همون نگاه اول خیره‌کننده و جذاب به نظر می‌رسه. این محصولات باید استایل شلوغ‌تر و باروحیه‌تری به دختران بدن، برای همین در تولیدشون از المان‌های مرتبط با دنیای دختران استفاده می‌شه. ظاهر گردنبند دخترانه معمولاً جذابیت و شادابی فوق‌العاده‌ای داره.

2-گردنبند طلا زنانه

گردنبند طلا زنانه در مقایسه با مدل‌های دخترانه، وزن و ضخامت بیشتری داره. البته فراموش نکنیم که طرح گردنبند طلا زنانه هم معمولاً کلاسیک و سنتی هست. البته این ویژگی‌ها بعضی از خصوصیات معمول در گردنبند زنانه طلا هست و اون چیزی که در نهایت انتخاب خانم‌ها رو تعیین می‌کنه، سلیقه و ترجیحات شخصی خودشون هست.

چه بسا ممکنه بسیاری از خانم‌های با سنین بالاتر هم به مدل‌های امروزی و ظریف علاقه داشته باشن. طرح‌های کلاسیک زنانه، در عین سادگی، جذابیت و زیبایی فراوانی به گردن شما اضافه می‌کنن و می‌تونن در مجالس و موقعیت‌های خاص استفاده شن.

به‌روزترین و جذاب‌ترین گردنبندها در گالری لیلیوم

حالا بیشتر از یک دهه هست که گالری طلا لیلیوم به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی طلا و زیورآلات فعالیت داره. خوشبختانه ما توی این مدت تونستیم خریداران سخت‌پسند طلا و جواهر رو راضی کنیم و برای هر ذوق و سلیقه‎‌ای، مدل خاصی داشته باشیم. گالری لیلیوم همواره به‌روزترین و جذاب‌ترین گردنبندهای دنیا رو عرضه کرده تا شما به راحتی بتونید بعد از مقایسه ویژگی‌ها و قیمت‌ها، مدل موردعلاقه خودتون رو انتخاب کنید. کارشناسان مجرب گالری لیلیوم آماده‌اند تا با پاسخگویی به سوالات یا ابهامات شما خریداران عزیز، تجربه خرید آرام و لذت‌بخشی براتون رقم بزنن.

دکمه بازگشت به بالا