عمومیکسب و کار استانها

چگونه چندین اکانت اینستاگرام در یک موبایل داشته باشیم؟

اپلیکیشن اینستاگرام اخیراً به کاربران خود این امکان را داده است که با یک اپلیکیشن چندین اکانت اینستاگرام داشته باشند و با جابجایی بین اکانت ها، اکانت اینستاگرام خود را مدیریت کنند. در این مقاله از هاست فا مگ می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه دو یا چند اکانت اینستاگرام داشته باشید. اگر می‌خواهید دو اکانت اینستاگرام در یک گوشی ایجاد کنید، راهنمای ما در مورد نحوه افزودن یک حساب کاربری جدید اینستاگرام را دنبال کنید.

خرید لایک ایرانی

چندین اکانت اینستاگرام در یک گوشی

امروزه به لطف قابلیت چند اکانت ارائه شده توسط اپلیکیشن اینستاگرام، می‌توانید چندین اکانت اینستاگرام بسازید. ایجاد یک حساب کاربری دوم یا داشتن چندین اکانت اینستاگرام برای افرادی که از این شبکه اجتماعی برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند بسیار مناسب است. علاوه بر مدیریت بهتر حساب، یک اکانت چندگانه اینستاگرام همچنین امکان ترافیک بین دو حساب، ورود و خروج، مدیریت اعلان‌ها و موارد دیگر را فراهم می‌کند. این کار تأیید حساب‌های کاربری را بسیار آسان‌تر می‌کند.

پس از ایجاد اکانت های اولیه به موارد زیر برمی خوریم که نگران نباشید به تمامی این موارد پاسخ جامع خواهیم داد.

حداکثر تعداد اکانت اینستاگرام چقدر است؟

محدودیت‌های ایجاد یک حساب کاربری چند کاربره چیست؟

چگونه یک اکانت دوم به اینستاگرام اضافه کنیم؟

چگونه بین چندین اکانت اینستاگرام در یک گوشی جابجا شویم؟

و…

حداکثر تعداد اکانت اینستاگرام چقدر است؟

داشتن چندین اکانت اینستاگرام برای رعایت شرایط خاص الزامی است! اگر قبلاً 5 حساب به لیست حساب‌های فعال خود اضافه کرده‌اید، با انتخاب گزینه «افزودن حساب» پیامی مبنی بر داشتن حداکثر تعداد حساب‌های فعال ارسال می‌شود و نمی‌توانید حساب جدیدی اضافه کنید. برای حل این مشکل، می‌توانید از حساب‌های موجود خود خارج شوید و حساب دیگری را به لیست اضافه کنید. 😉

نحوه اضافه کردن اکانت اینستاگرام دوم

گاهی اوقات لازم است چندین اکانت اینستاگرام برای اهداف مختلف داشته باشید و بتوانید در صورت نیاز وارد حساب کاربری خود شوید و اکانت ها را مدیریت کنید. مدیریت چندین اکانت اینستاگرام پیچیده به نظر می‌رسد. برای این کار باید یک اکانت اینستاگرام جدید اضافه کنیم. دو راه برای افزودن اکانت به اینستاگرام وجود دارد. مراحل زیر به ترتیب اولین راه برای ایجاد یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام را نشان می‌دهد.

برای افزودن یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام، آخرین نسخه برنامه را دانلود و نصب کنید.

وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

وارد تب پروفایل شخصی در پایین پنجره شوید.

تب پروفایل اینستاگرام

حال با زدن آیکون سه خط بالای کادر آیکون سه خط اینستاگرام، وارد قسمت تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

حال برای افزودن اکانت اینستاگرام در پنجره باز شده صفحه را به پایین اسکرول کرده و گزینه “Add account” را انتخاب کنید. در این مرحله شما با دو گزینه روبرو هستید:

Create new accounts: با این گزینه در حساب کاربری می‌توانیم چندین اکانت در یک گوشی ایجاد کنیم.

Sign in to an account exist: این گزینه به شما اجازه می‌دهد تا به حساب کاربری اینستاگرام دوم یا جدیدتر وارد شوید. (حساب‌ها قبلاً ایجاد شده‌اند.)

یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام اضافه کنید

در مرحله بعد، دستورالعمل‌های ایجاد یک حساب کاربری جدید را دنبال کنید. برای اینکه بتوانید بیش از یک حساب کاربری در برنامه خود ایجاد و مدیریت کنید.

1- استفاده همزمان از چندین اکانت اینستاگرام در یک گوشی

در نسخه‌های قدیمی اینستاگرام امکان افزودن اکانت دوم وجود نداشت و کاربر برای ورود به اکانت های دیگر خود مجبور بود از اکانت فعلی خود خارج‌شده و وارد حساب دیگری شود. بنابراین، قبل از به‌روزرسانی برنامه به آخرین نسخه، باید یک حساب کاربری جدید به اینستاگرام اضافه کنید.

خرید فالوور اینستاگرام

توجه داشته باشید که در این روش در حال ساخت چندین اکانت اینستاگرام در یک گوشی هستیم. سپس می‌توانید یک حساب کاربری چند کاربره داشته باشید. برای افزودن اکانت دوم اینستاگرام به روش دوم، مسیر زیر را دنبال کنید:

در مرحله اول برای داشتن یک حساب کاربری چندکاربره، آیکون پروفایل شخصی را در گوشه سمت راست پایین برنامه انتخاب کنید.

روی نام کاربری خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

در پنجره بازشده گزینه “Add Accounts” را انتخاب کنید تا یک حساب اضافه کنید.

اگر قبلاً حساب دومی ندارید، روی «ایجاد حساب کاربری جدید» کلیک کنید تا یک حساب جدید ایجاد کنید.

حال برای ایجاد یک حساب کاربری، یک نام کاربری جدید در کادر انتخاب نام کاربری وارد کنید.

یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام اضافه کنید

در این مرحله باید یک شماره یا آدرس ایمیل جدید وارد کنید و سپس روی دکمه «بعدی» کلیک کنید.

دو اکانت اینستاگرام در یک گوشی

 توجه داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید که در این مرحله از آدرس ایمیلی که برای ساخت اکانت اینستاگرام استفاده‌نشده است استفاده کنید.

اکنون رمز عبور موردنظر خود را وارد کرده و دوباره بر روی دکمه Next کلیک کنید.

یک اکانت اینستاگرام دوم بسازید

در مراحل زیر در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات تکمیلی اکانت اینستاگرام خود مانند تاریخ تولد و را وارد کرده و روی دکمه «بعدی» کلیک کنید.

یک حساب دوم به این اضافه کنید

اگر نمی‌خواهید مراحل بعدی را برای ایجاد یک حساب کاربری جدید دنبال کنید، می‌توانید با انتخاب گزینه Skip از آن‌ها عبور کنید.

یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام اضافه کنید

در پایان پیامی مبنی بر ایجاد موفقیت‌آمیز اکانت شما مشاهده خواهید کرد.

پس از افزودن یک حساب کاربری، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که چگونه به اکانت قبلی اینستاگرام خود وارد شوید؟ برای بازگشت به‌حساب قبلی خود، روی نام کاربری خود در بالای پنجره ضربه بزنید و نام حساب قبلی خود را انتخاب کنید.

2- چگونه به اکانت دوم اینستاگرام لاگین کنیم؟

اگر چندین اکانت اینستاگرام در یک گوشی دارید، نسخه‌های جدید اینستاگرام به کاربران خود اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خروج از حساب کاربری و مدیریت هم‌زمان چندین حساب کاربری، جزئیات حساب جدید را وارد کنند. اگر می‌خواهید بین حساب‌های خود جابجا شوید، این مراحل را دنبال کنید:

از برگه‌های پایین برنامه به برگه نمایه شخصی بروید.

حالا روی نام کاربری خود در بالای صفحه کلیک کنید.

اگر قبلاً وارد حساب‌های دیگری شده‌اید که ایجاد کرده‌اید، فهرستی از حساب‌های فعال را در پنجره‌ای که باز می‌شود مشاهده خواهید کرد. در این صورت می‌توانید اکانتی را که می‌خواهید وارد آن شوید از لیست اکانت های اینستاگرام انتخاب کنید. در غیر این صورت با انتخاب گزینه «افزودن حساب‌ها» در صفحه ورود، نام کاربری و رمز عبور حساب‌های ایجاد شده را وارد کرده و به لیست اکانت‌های فعال موبایل اضافه کنید.

افزودن اکانت اینستاگرام جدید اگر حساب‌های کاربری قبلی خود (حداکثر 5 حساب) را به لیست حساب‌ها اضافه کرده‌اید، با زدن نام کاربری خود در بالای صفحه، فهرستی از حساب‌های کاربری دیگر خود را مشاهده خواهید کرد.

همچنین می‌توانید از تمام حساب‌های خود در تنظیمات اینستاگرام خود خارج شوید.

حال در پنجره‌ای که ظاهر می‌شود، گزینه “Log in to an account exist” را انتخاب کنید.

یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام اضافه کنید

در مرحله بعد برای رفتن به اکانت دوم اینستاگرام، گزینه Switch Accounts را بزنید.

یک اکانت اینستاگرام دوم اضافه کنید

اکنون در صفحه ورود نام کاربری و رمز عبور حسابی را که می‌خواهید وارد شوید وارد کنید. بنابراین، شما به‌راحتی می‌توانید چندین حساب در تلفن همراه خود داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید.

حذف اکانت از لیست اکانت اینستاگرام

لطفاً توجه داشته باشید که به‌طور پیش‌فرض می‌توانید 5 حساب را در یک برنامه مدیریت کنید. یکی از مواردی که در این بخش می‌خواهیم به آن بپردازیم این است که می‌توانید حساب‌های استفاده‌نشده را در هرزمانی از لیست حساب‌های فعال حذف کنید.

 توجه داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید که با این کار حساب شما حذف نمی‌شود و شما به‌سادگی از حساب خود خارج خواهید شد.

ابتدا در تب پروفایل خود، نام حسابی را که می‌خواهید از لیست حساب‌های فعال حذف کنید، انتخاب کنید.

سپس از طریق منوی سه خطی گوشی وارد قسمت تنظیمات حساب کاربری شوید.

صفحه را به پایین اسکرول کنید و [Logout [Account Name] را انتخاب کنید.

پس‌ازآن اکانت موردنظر از لیست اکانت های فعال اینستاگرام شما حذف خواهد شد.

برای خروج از تمامی اکانت های اینستاگرام در این قسمت گزینه “Log out of all accounts” را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید اکانت خود را به‌طور دائم غیرفعال و حذف کنید، راهنمای نحوه حذف و غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود را مطالعه کنید.

آنچه باید در مورد افزودن اکانت اینستاگرام بدانید

چگونه دو اکانت اینستاگرام داشته باشیم؟

برای افزودن یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام، گزینه Add Accounts را در قسمت تنظیمات اینستاگرام انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با زدن نام کاربری خود در بالای صفحه به این گزینه از تب پروفایل شخصی خود دسترسی داشته باشید. پیشنهاد می‌شود ابتدا مقاله ساخت اکانت اینستاگرام را مطالعه کرده و سپس به لیست اکانت های فعال خود اضافه کنید.

چگونه دو اکانت اینستاگرام با یک آدرس ایمیل بسازیم؟

این غیرممکن است. به ازای هر آدرس ایمیل و به ازای هر شماره تلفن، فقط یک حساب اینستاگرام می‌توان ایجاد کرد.

چگونه به اکانت قبلی اینستاگرام خود وارد شویم؟

با زدن نام کاربری خود در بالای صفحه، می‌توانید وارد حساب‌های اینستاگرام فعال خود شوید و چندین اکانت اینستاگرام در یک تلفن همراه داشته باشید.

چگونه بفهمیم چند اکانت اینستاگرام داریم؟

به‌هیچ‌وجه، تنها راه ممکن این است که اطلاعات مربوط به تمام حساب‌هایی را که درجایی ایجاد کرده‌اید، یادداشت کنید.

چند اکانت اینستاگرام می‌توانید بسازید؟

هیچ محدودیتی برای ایجاد اکانت اینستاگرام وجود ندارد، اما تعداد اکانت های اینستاگرام برای مدیریت هم‌زمان به 5 اکانت محدودشده است. اما نکته اینجاست که برای هر حساب کاربری به یک آدرس ایمیل نیاز دارید. داشتن چندین اکانت در اینستاگرام برای رعایت اصل 5 حساب کاربری ضروری است، یعنی. در حالت پیش‌فرض، می‌توانید بین 5 حساب جابجا شوید.

وقتی چندین اکانت فعال اینستاگرام داریم، نوتیفیکیشن ها برای کدام حساب اعمال می‌شود؟

پس از افزودن یک حساب کاربری جدید به اینستاگرام، اعلان‌هایی که دریافت می‌کنید مربوط به اکانتی است که در صفحه آن استفاده می‌کنید.

چرا باید دو اکانت اینستاگرام روی یک گوشی ایجاد کنم؟

برای ایجاد اکانت اینستاگرام دوم، ابتدا به یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن دیگری نیاز دارید. در واقع شرط ایجاد چندین اکانت اینستاگرام داشتن آدرس یا شماره‌های ایمیل جداگانه است.

آیا می‌توانم چندین حساب اینستاگرام را به فیس بوک متصل کنم؟

آره. فقط به خاطر داشته باشید که با اتصال به اکانت فیسبوک خود، دوستان شما اعلانی مبنی بر استفاده شما از این اکانت اینستاگرام دریافت خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا